Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia ogłasza przetarg
- Adres: 40-053 Katowice, ul. Barbary
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48 32 718 07 10, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2019-10-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia
ul. Barbary 21a
40-053 Katowice, woj. śląskie
tel. +48 32 718 07 10, , fax. -
REGON: 36788292600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://metropoliagzm.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Związek Metropolitalny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie strategii promocji oraz marki wraz ze strategią komunikacji marketingowej Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii do 2023 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie strategii promocji oraz marki wraz ze strategią komunikacji marketingowej Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii do 2023 roku. Szczególowy opis przedmiotu zamowienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ i stanowi jej integralną część. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79315000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pozostałe dokumenty wymagane wraz z ofertą: - formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ, - pełnomocnictwo – jeżeli ofertę składa pełnomocnik, - konspekt przedstawiający sposób realizacji przedmiotu zamówienia umożliwiający Zamawiającemu dokonanie oceny konspektu w kryterium „jakość zawartości merytorycznej”. - oświadczenie o tajemnicy przedsiębiorstwa - załącznik nr 5 do SIWZ (jeżeli dotyczy). Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczącej otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Oświadczenie, o którym mowa powyżej, składane jest w oryginale. Dokumenty, inne niż oświadczenie, o których mowa powyżej, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca albo wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie aktualizacji strategii marki wraz ze strategią komunikacji marketingowej GZM na lata 2024-2028 oraz koncepcji rozwoju produktu corocznego wydarzenia pn. Noc Teatrów GZM
Dodano: 2024-03-27 - „Stworzenie dokumentu Polityka mieszkaniowa narzędziem zmian społecznych z włączeniem mieszkańców Cieszyna w proces jego kreacji”
Dodano: 2023-05-26