Przetargi.pl
Opracowanie aktualizacji strategii marki wraz ze strategią komunikacji marketingowej GZM na lata 2024-2028 oraz koncepcji rozwoju produktu corocznego wydarzenia pn. Noc Teatrów GZM

"GÓRNOŚLĄSKO - ZAGŁĘBIOWSKA METROPOLIA" ogłasza przetarg

  • Adres: 40-053 Katowice, ul. Barbary 21A
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "GÓRNOŚLĄSKO - ZAGŁĘBIOWSKA METROPOLIA"
    ul. Barbary 21A
    40-053 Katowice, woj. śląskie
    REGON: 367882926
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.metropoliagzm.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie aktualizacji strategii marki wraz ze strategią komunikacji marketingowej GZM na lata 2024-2028 oraz koncepcji rozwoju produktu corocznego wydarzenia pn. Noc Teatrów GZM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Opracowanie aktualizacji strategii marki wraz ze strategią komunikacji marketingowej Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii na lata 2024-2028 oraz koncepcji rozwoju produktu corocznego wydarzenia pn. Noc Teatrów GZM”.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1a, 1b do SWZ i stanowi jej integralną część.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79315000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Na podstawie art. 112 Pzp Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) dysponuje osobą zdolną do wykonania zamówienia pełniącą funkcję Stratega ds. marki (osoba odpowiadająca za wytyczanie strategicznego kierunku rozwoju dla marki, w tym za analizę rynkową, badania marketingowe, zaprojektowanie unikalnego pozycjonowania dla marki, dobór kanałów marketingowych i wytyczne na komunikację marki).Strateg ds. marki musi posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe (zdobyte w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert), w tym doświadczenie polegające na udziale w roli stratega w wykonaniu dwóch usług polegających na opracowaniu (lub aktualizacji) strategii marki lub strategii komunikacji marketingowej lub strategii promocji jednostek samorządu terytorialnego tj: gminy/powiatu/województwa lub związku metropolitalnego (nie dotyczy jednostek organizacyjnych jednostek samorządu terytorialnego lub związku metropolitalnego) lub koncepcji rozwoju gospodarczych (inwestycyjnych) lub turystycznych lub kulturowych produktów terytorialnych o wartości nie niższej niż 100.000 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych) każda;b) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, 2 usługi polegające na opracowaniu (lub aktualizacji):- strategii marki lub strategii komunikacji marketingowej lub strategii promocji jednostek samorządu terytorialnego tj: gminy/powiatu/województwa lub związku metropolitalnego (nie dotyczy jednostek organizacyjnych jednostek samorządu terytorialnego lub związku metropolitalnego), o wartości nie mniejszej niż250 000 zł brutto,istrategii lub koncepcji rozwoju gospodarczych (inwestycyjnych) lub turystycznych lub kulturowych produktów terytorialnych, o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł brutto.Uwaga: w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający nie dopuszcza sumowania doświadczeń w celu wykazania spełniania warunku opisane w lit. b).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach