Przetargi.pl
Opracowanie serwisu internetowego służącego do nauki języka angielskiego wraz z materiałem językowym umożliwiającym funkcjonowanie serwisu

Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 348 61 52 , fax. +48 58 347 24 45
  • Data zamieszczenia: 2013-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki
    ul. Narutowicza 11/12 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. +48 58 348 61 52, fax. +48 58 347 24 45
    REGON: 00000162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.pg.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie serwisu internetowego służącego do nauki języka angielskiego wraz z materiałem językowym umożliwiającym funkcjonowanie serwisu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania serwisu internetowego służącego do nauki języka angielskiego wraz z materiałem językowym umożliwiającym funkcjonowanie serwisu. Kod CPV 73120000-9 Usługi eksperymentalno-rozwojowe 1.2.Elementy serwisu związane z czytaniem i słuchaniem muszą umożliwiać wykorzystanie opracowanego w ramach projektu badawczego pt. Opracowanie typoszeregu komputerowych interfejsów multimodalnych oraz ich wdrożenie w zastosowaniach edukacyjnych, medycznych w obronności i w przemyśle Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka Poddziałanie 1.3.1 stymulatora uwagi słuchowej i wzrokowej opisanego w załączniku nr I. Zamawiający udostępni Wykonawcy materiały dotyczące stymulatora w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia. 1.3. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia: 1.3.1. Dostarczy wstępną koncepcję serwisu. Koncepcja musi zawierać specyfikację funkcjonalną i techniczną serwisu, wymagania związane z przetwarzaniem w chmurze, projekt graficzny oraz specyfikację materiału językowego. Koncepcja zostanie dostarczona w postaci wydruku oraz w wersji elektronicznej (płyta CD lub DVD). 1.3.2. Przedstawi wstępną (prototypową) wersję serwisu zawierającą materiał językowy ilustrujący wszystkie rodzaje ćwiczeń dostępne w serwisie. Serwis musi być dostępny on-line. Opis funkcjonalności wstępnej wersji serwisu zostanie dostarczony w postaci wydruku oraz w wersji elektronicznej (płyta CD lub DVD). 1.3.3. Dostarczy końcową wersję serwisu internetowego wraz z kodami źródłowymi, dokumentacją techniczną a także materiałem językowym i podręcznikiem użytkownika. Serwis zostanie zainstalowany na wskazanym przez Zamawiającego serwerze. Dokumentacja techniczna zostanie dostarczona w postaci wydruku oraz w wersji elektronicznej (płyta CD lub DVD). Pozostałe materiały zostaną dostarczone w wersji elektronicznej (płyta CD lub DVD). Wszystkie materiały będą dostarczone w trzech egzemplarzach. 1.4. Wymagania dotyczące serwisu internetowego: 1.4.1. Prawidłowa praca na przeglądarkach Firefox, Safari, Opera, Chrome, Internet Explorer w wersjach aktualnych na dzień dostarczenia serwisu, w wersji dla Windows, Mac, Android, iOS (o ile istnieje wersja przeglądarki na dany system operacyjny). 1.4.2. Zgodny z aktualnymi standardami technologicznymi obowiązującym dla tego typu serwisów. 1.4.3. Materiał audiowizualny powinien być dostępny dla użytkowników posiadających różne prędkości łącz internetowych. 1.4.4. Wszystkie obliczenia związane z działaniem stymulatora uwagi słuchowej i wzrokowej wykonywane będą w chmurze. 1.4.5. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia Zamawiającemu licencji wyłącznej na serwis oraz sub-licencji na gotowe rozwiązania technologiczne wykorzystane w serwisie wraz z prawami do odsprzedaży. Przetwarzanie w chmurze oznacza, ze użytkownik będzie mógł na bieżąco (online) wpływać na parametry odtwarzanego materiału fonicznego lub wizyjnego (np. spowolnienie, zmiany amplitudy spółgłosek lub samogłosek, przetwarzanie sygnału dla jednego bądź obu uszu jednocześnie), a przetwarzanie materiału oryginalnego będzie miało miejsce poza urządzeniem użytkownika - dane będą przesyłane na terminal użytkownika z minimalnym opóźnieniem, charakterystycznym dla tzw. transmisji na żywo. Przetwarzanie w chmurze ma za zadanie obniżenie wymagań na moc obliczeniową terminala użytkownika. W praktyce, terminal użytkownika ma charakteryzować się możliwością wyświetlenia strony internetowej i jednoczesnego odtwarzania strumienia fonicznego lub wizyjno-fonicznego na żywo. Przez terminal rozumie się urządzenie z systemem operacyjnym oraz zainstalowanym oprogramowaniem wymienionym w p. 1. p.t. Wymagania dotyczące serwisu internetowego. Implementacja oprogramowania działającego w chmurze oraz realizacja systemu zarządzającego przetwarzaniem w chmurze będzie zadaniem Wykonawcy. Zamawiający udostępni Wykonawcy algorytmy realizujące cyfrowe przetwarzanie dźwięku wraz z modułem synchronizującym wyświetlanie tekstu. 1.5. Wymagania merytoryczne dot. materiału językowego: 1.5.1. Materiał powinien być wolny od wszelkich błędów językowych i opracowany na poziomie właściwym dla tego typu opracowań. 1.5.2. Materiał powinien się składać z co najmniej 300 interaktywnych ćwiczeń skupionych na rozwijaniu takich obszarów językowych jak: poznawanie nowego słownictwa, rozwijanie kompetencji zapamiętywania i rozumienia materiałów w języku angielskim. 1.5.3. Co najmniej 30% ćwiczeń musi wykorzystywać stymulator uwagi słuchowej i wzrokowej. 1.5.4. Materiał powinien zawierać co najmniej 30% ćwiczeń wykorzystujących nagrania audiowizualne (obraz + dźwięk). 1.5.5. Materiał słowny powinien być opracowany na poziomie średnio-zaawansowanym (B2). 1.5.6. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia Zamawiającemu licencji wyłącznej z prawami do odsprzedaży na dostarczony materiał językowy. 1.6. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w trzech częściach w następujących terminach: Część I - Dostarczenie wstępnej koncepcji serwisu. Koncepcja musi zawierać specyfikację funkcjonalną i techniczną serwisu, projekt graficzny oraz specyfikację materiału językowego - w terminie maksymalnie do 4 tygodni od dnia podpisania umowy, Część II - Przedstawienie wstępnej (prototypowej) wersji serwisu zawierającej materiał językowy ilustrujący wszystkie rodzaje ćwiczeń dostępne w serwisie - w terminie maksymalnie do 10 tygodni od dnia podpisania umowy, Część III - Dostarczenie końcowej wersji serwisu internetowego wraz z całym materiałem językowym, dokumentacją techniczną i podręcznikiem użytkownika - w terminie maksymalnie do dnia 15/05/2014r. 1.7. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego całość majątkowych praw autorskich do wyników prac przygotowanych przez Wykonawcę w ramach czynności związanych z wykonywaniem niniejszej umowy. Autorskie prawa majątkowe przejdą na Zamawiającego po protokolarnym odbiorze usług, w ramach wynagrodzenia, określonego w § 4 ust. 2 umowy, bez ograniczeń, co do terytorium, czasu, liczby egzemplarzy, w tym w zakresie poniższych pól eksploatacji: a) utrwalania i zwielokrotniania utworu - wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową; b) obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono- wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy; c) rozpowszechnianie utworu w sposób inny niż określony w ust 4 lit.b umowy - publiczne wykonanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym. 1.8. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego zezwolenie na wykonywanie autorskich praw zależnych do wyników na polach eksploatacji wskazanych powyżej. 1.9. Płatność za wykonanie poszczególnych części przedmiotu umowy nastąpi w trzech częściach: 1) za wykonanie Części I przedmiotu zamówienia, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie brutto w wysokości 15% całkowitej wartości umowy, 2) za wykonanie Części II przedmiotu zamówienia, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie brutto w wysokości 25% całkowitej wartości umowy, 3) za wykonanie Części III przedmiotu zamówienia, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie brutto w wysokości 60% całkowitej wartości umowy, Wynagrodzenie obejmuje wszelkie roszczenia Wykonawcy w tym z tytułu licencji wyłącznej na serwis, sub-licencji na gotowe rozwiązania technologiczne wykorzystane w serwisie oraz licencji wyłącznej na materiał językowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 731200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach