Przetargi.pl
Opracowanie koncepcji kursu do nauki języka angielskiego wraz z przeprowadzeniem badań mających na celu ocenę skuteczności opracowanej koncepcji dla projektu badawczego pt. Opracowanie typoszeregu komputerowych interfejsów multimodalnych oraz ich wdrożenie w zastosowaniach edukacyjnych, medycznych w obronności i w przemyśle Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka Poddziałanie 1.3.1

Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 348 61 52 , fax. +48 58 347 24 45
  • Data zamieszczenia: 2013-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki
    ul. Narutowicza 11/12 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. +48 58 348 61 52, fax. +48 58 347 24 45
    REGON: 00000162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.pg.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie koncepcji kursu do nauki języka angielskiego wraz z przeprowadzeniem badań mających na celu ocenę skuteczności opracowanej koncepcji dla projektu badawczego pt. Opracowanie typoszeregu komputerowych interfejsów multimodalnych oraz ich wdrożenie w zastosowaniach edukacyjnych, medycznych w obronności i w przemyśle Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka Poddziałanie 1.3.1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania koncepcji kursu do nauki języka angielskiego wraz z przeprowadzeniem badań mających na celu ocenę skuteczności opracowanej koncepcji. 2. Wszystkie elementy kursu związane z czytaniem i słuchaniem muszą wykorzystywać opracowany w ramach projektu badawczego pt. Opracowanie typoszeregu komputerowych interfejsów multimodalnych oraz ich wdrożenie w zastosowaniach edukacyjnych, medycznych w obronności i w przemyśle Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka Poddziałanie 1.3.1 stymulator uwagi słuchowej i wzrokowej opisany w załączniku nr I do SIWZ. 3 Wykonawca w ramach realizacji zamówienia: 1. Dostarczy wstępną koncepcję kursu. Koncepcja musi zawierać strukturę ramową sesji, test pozycjonujący oraz test końcowy do porównania i oceny postępów badanych. 2. Dostarczy materiał językowy kursu, obejmujący swym zakresem a) materiały wizyjne i foniczne pozwalające na przeprowadzenie minimum 15 sesji na poziomie średniozaawansowanym b) dwa testy oceniające zdolności językowe uczestników (test wstępny i podsumowujący). Materiały i ćwiczenia będą skupione na rozwijaniu takich obszarów językowych jak: poznawanie nowego słownictwa, rozwijanie kompetencji zapamiętywania i rozumienia materiałów w języku obcym. Materiał musi także zawierać ćwiczenia sprawdzające. -Do każdej sesji musi być dołączona transkrypcja plików fonicznych i wizyjnych, pliki wizyjne i foniczne, skrypty ćwiczeń, lista słownictwa oraz klucz z poprawnymi odpowiedziami. Nagrania foniczne zostaną przez Wykonawcę zindeksowane zgodnie z wymaganiami opisanymi w załączniku nr I do SIWZ. Zamawiający dostarczy aplikację ułatwiającą zindeksowanie plików. Materiał językowy zostanie dostarczony w wersji elektronicznej na płytach DVD (w 3 egzemplarzach). 3. Przeprowadzi badania skuteczności opracowanej koncepcji kursu. 4. Opracuje uzyskane wyniki badań, ze szczególnym uwzględnieniem porównania uzyskanych wyników dla grupy kontrolnej i grupy badawczej. Wyniki muszą zostać opracowane statystycznie w uzgodnieniu z Zamawiającym i przedstawione w formie raportu. 5. Opracuje końcową wersję koncepcji kursu, uwzględniającą uzyskane wyniki badań. 6. Opracuje podręcznik zawierający wskazówki metodyczne dla nauczycieli. 7. Dostarczy dokumentację przeprowadzonych badań, łącznie z wynikami i ich opracowaniem, w wersji papierowej (w 3 egzemplarzach) oraz elektronicznej (płyta CD lub DVD - 3 egzemplarze). 4 Wymagania merytoryczne dot. materiału językowego: 1. Materiał powinien być wolny od wszelkich błędów językowych i opracowany na poziomie właściwym dla tego typu opracowań. 2. Materiał badawczy powinien być podzielony na 15 sesji oraz dwa testy, tj. test wstępny - wykonywany przez uczestników badania przed kursem oraz test podsumowujący - wykonywany przez uczestników badania po zakończeniu wszystkich sesji. Oba testy mają na celu zbadanie różnic pomiędzy grupą kontrolną a grupą docelową w zapamiętywaniu i zrozumieniu mowy w języku angielskim. 3. Kurs oraz materiał słowny powinny być opracowane na poziomie średnio-zaawansowanym (B2). 4. Każda z sesji będzie trwała od 45 do 60 minut. 5. Materiał dostarczony przez Wykonawcę posłuży wyłącznie do prowadzenia badań i nie będzie przeznaczony do bezpośredniej komercjalizacji. Wykonawca jest zobowiązany do podania źródeł pochodzenia materiału i oświadcza, że użycie materiału w zastosowaniach badawczych nie narusza autorskich praw majątkowych podmiotów trzecich. 6. Po przekazaniu materiału językowego Zamawiający udostępni Wykonawcy licencje stymulatora uwagi słuchowej i wzrokowej w liczbie niezbędnej do przeprowadzenia badań skuteczności opracowanej koncepcji kursu. 7. Wykonawca zapewni nadzór organizacyjny i merytoryczny nad badaniem. Wykonawca zapewni dwie, co najmniej 10-osobowe grupy badanych tj. grupę kontrolna i grupę badaną, a także nauczyciela języka angielskiego prowadzącego badanie oraz wszelkie materiały niezbędne do realizacji badań. Wykonawca zapewni realizację merytoryczną badania zgodnie z założeniami i wymaganiami ustalonymi z Zamawiającym. 8. Wykonawca przenosi na Zamawiającego całość majątkowych praw autorskich do wyników prac przygotowanych przez Wykonawcę w ramach czynności związanych z wykonywaniem niniejszej umowy. Autorskie prawa majątkowe przechodzą na Zamawiającego po protokolarnym odbiorze usług, w ramach wynagrodzenia przysługującego wykonawcy wynagrodzenia bez ograniczeń, co do terytorium, czasu, liczby egzemplarzy, w tym w zakresie poniższych pól eksploatacji: a) utrwalania i zwielokrotniania utworu - wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową; b) obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono- wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy; c) rozpowszechnianie utworu w sposób inny niż określony w pkt 8 lit. b - publiczne wykonanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym. 9. Wykonawca przenosi na Zamawiającego zezwolenie na wykonywanie autorskich praw zależnych do wyników na polach eksploatacji wskazanych powyżej. 10. Wykonawca zapewnia, iż twórcy wyników zobowiązali się do uregulowania autorskich praw osobistych do wyników w zakresie prawa do nienaruszalności treści i formy utworu oraz jego rzetelnego wykorzystania. 11. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w trzech częściach w następujących terminach: Część I - Opracowanie i dostarczenie koncepcji kursu językowego oraz opracowanie i dostarczenie materiału językowego do kursu - w terminie maksymalnie 2 tygodni od dnia podpisania umowy, Część II - Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie badań oraz sprawowanie nadzoru nad prawidłową ich realizacją - w terminie maksymalnie 8 tygodni od dnia podpisania umowy Część III - Analiza materiałów uzyskanych w wyniku przeprowadzonych badań, przygotowanie ostatecznej wersji koncepcji kursu, opracowanie podręcznika ze wskazówkami metodycznymi dla nauczyciela, dostarczenie dokumentacji przeprowadzonych badań - w terminie maksymalnie do dnia 16/09/2013r. 12. Płatność: Płatność za wykonanie poszczególnych części przedmiotu umowy nastąpi w trzech częściach: 1) za wykonanie Części I przedmiotu zamówienia, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie brutto w wysokości 15% całkowitej wartości umowy, 2) za wykonanie Części II przedmiotu zamówienia, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie brutto w wysokości 25% całkowitej wartości umowy, 3) za wykonanie Części III przedmiotu zamówienia, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie brutto w wysokości 60% całkowitej wartości umowy,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 731200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach