Przetargi.pl
Opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Miasta Tarnowa

Urząd Miasta Tarnowa Wydział Urbanistyki i Budownictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Nowa 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 6882418 , fax. 0-14 6882418
  • Data zamieszczenia: 2009-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Tarnowa Wydział Urbanistyki i Budownictwa
    ul. Nowa 3 3
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 0-14 6882418, fax. 0-14 6882418
    REGON: 00064811000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Miasta Tarnowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Miasta Tarnowa, zwanego dalej zmianą studium. Podstawę opracowania stanowi uchwała nr XXXIV/470/2009 Rady Miejskiej w Tarnowie z dnia 19 marca 2009r. Obszar opracowania projektu zmiany studium ilustrują załączniki graficzne nr 1, 2, 3, do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej SIWZ. 2. Celem opracowania jest wyznaczenie nowych terenów: Załącznik nr 1 do SIWZ - tereny produkcyjno-przemysłowe, Załącznik nr 2 do SIWZ - tereny mieszkalnictwa jednorodzinnego, Załącznik nr 3 do SIWZ - tereny usług o miejskim charakterze z możliwością lokalizacji obiektów handlowych o powierzchni sprzedaży powyżej 2000m?. 3.Forma opracowania: Projekt zmiany studium należy sporządzić w zapisie komputerowym na aktualnym, dostarczonym przez Zamawiającego podkładzie mapowym przy wykorzystaniu technologii BENTLEY, AUTODESK lub innej bazującej na zapisie wektorowym z pominięciem technologii pseudo wektorowej jak COREL, ADOBE, itp. Zapis musi obejmować ustalenia graficzne i tekstowe projektu zmiany studium. Niezależnie od powyższego należy wykonać 3 komplety projektu zmiany studium w formie analogowej, w tym rysunek projektu zmiany studium (kolor) w skali 1: 10 000. 4. Wykonanie projektu planu: 1) Projekt zmiany studium należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. Nr 118, poz. 1233), ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) oraz innymi aktami prawnymi, regulującymi zagadnienia planowania i zagospodarowania przestrzennego. 2) opracowanie projektu zmiany studium obejmuje: a) wykonanie projektu zmiany studium oraz prognoz i ocen dotyczących projektu zmiany studium wymaganych przepisami prawa, o których mowa w rozdz. I, ust. 4, pkt.1 SIWZ, b) sporządzenie opracowania ekofizjograficznego do projektu zmiany studium, c) przygotowanie projektów pism, ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień oraz uchwał Rady Miejskiej w Tarnowie, o których mowa w art. 11 i art. 12 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, d) sporządzenie dokumentacji prac planistycznych dotyczących zmiany studium, e) reprezentowanie Zamawiającego na sesjach Rady Miejskiej w Tarnowie i posiedzeniach uczestniczących w procedurze zmiany studium innych podmiotów oraz w trakcie wyłożenia przedmiotowego projektu zmiany studium do publicznego wglądu. 5. Wykonawca przekaże Zamawiającemu: 1) projekt zmiany studium w wersji analogowej - 3 komplety (kolor), 2) cyfrową wersję projektu zmiany studium - 1 egz. (kolor), 3) dokumentację prac planistycznych dotyczących zmiany studium - 1 egz. wraz z zaświadczeniem o jej kompletności i wykonaniu zgodnie z warunkami umowy oraz wymogami obowiązujących przepisów. 6. Zamawiający dostarczy Wykonawcy w terminie 14 dni od daty podpisania umowy: 1) kopię uchwały Rady Miejskiej w Tarnowie o przystąpieniu do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Miasta Tarnowa, 2) aktualny podkład mapowy w zapisie cyfrowym w granicach objętych projektem zmiany studium, 3) wnioski zgłoszone do dnia podpisania umowy dotyczące obszaru objętego opracowaniem oraz ewentualne wydane decyzje administracyjne z terenu objętego opracowaniem. 7. Zamawiający udostępni Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa: Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Miasta Tarnowa oraz dokumenty dotyczące strategii rozwoju miasta. 8. Wymagania dodatkowe: Zamawiający wymaga udzielenia rękojmi przez Wykonawcę. Czas rękojmi na wykonany przedmiot umowy wynosi 3 lata (36 miesięcy) od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem § 5 ust.2 projektu umowy, stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. Na potwierdzenie powyższego wymagania, Wykonawca składa w ofercie oświadczenie o czasie udzielonej rękojmi na wykonaną usługę (wg załącznika nr 5 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1200 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie dokumentu i oświadczenia - pkt 1 i 2. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) zrealizowali - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia lub w okresie prowadzenia działalności - w obszarach miast lub gmin miejskich jeżeli jest on krótszy niż 3 lata, przynajmniej 2 usługi polegające na opracowaniu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy lub jego zmiany w obszarach miast i gmin miejskich - o wartości nie mniejszej brutto min. 50 000 zł każda z wykonanych usług, przy czym należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonanie zamówienia potwierdzone musi być stosownymi dokumentami stwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru końcowego, opinie), b) wykażą, że dysponują lub będą dysponować zespołem autorskim projektu studium składającym się z minimum 3 osób, w tym główny projektant Wymagane kwalifikacje dla głównego projektanta: wpis na listę członków izby urbanistów. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie dokumentów i oświadczenia - pkt 1, 3, 4. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - pkt 1. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie dokumentów i oświadczenia - pkt 1 - 5.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 4 do SIWZ), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. - wg załącznika nr 9 do SIWZ. Ponadto do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wyżej wymienionym wykazie wykonawca wskazał osobę/y, którymi będzie dysponował. 4. Wykaz usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom określonym w rozdz. IV ust. 2 pkt 2 lit. a SIWZ z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia - w tym powierzchni obszaru opracowania, dat wykonania i odbiorców -wg załącznika nr 5 do SIWZ, łącznie z załączeniem stosownych dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru końcowego, opinie). 5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach