Gmina Borów ogłasza przetarg
- Adres: 57-160 Borów, ul. Konstytucji 3 Maja 22
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3933022 , fax. 071 3933035
- Data zamieszczenia: 2010-10-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Borów
ul. Konstytucji 3 Maja 22 22
57-160 Borów, woj. dolnośląskie
tel. 071 3933022, fax. 071 3933035 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.borow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektu zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego gminy Borów oraz opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i opracowanie zmiany planu zagospodarowania przestrzennego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opracowanie projektu zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego gminy Borów oraz opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i opracowanie zmiany planu zagospodarowania przestrzennego. Zadanie nr 1 - opracowanie projektu zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Borów. Zadanie nr 2 - opracowanie projektu planu zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości Świnobród. Zadanie nr 3 - opracowanie projektu planu zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości Jelenin. Zadanie nr 4 - opracowanie projektu zmiany planu zagospodarowania przestrzennego dla wsi Borów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złoty 00100). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109,poz.1158, z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Dopuszcza się wnoszenie wadium do ustalonej wysokości w jednym lub kilku rodzajach (formach) określonych w pkt 2. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Strzelinie odział w Borowie nr konta 02 9588 0004 1300 0169 2000 0030 z dopiskiem wadium przetargowe-znak sprawy nr SSiRGZP341072010 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia przez Wykonawcę wadium w pieniądzu, do oferty należy załączyć kserokopię lub oryginał dokumentu (dowodu zapłaty). 8. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - pok. nr 13 lub dołączyć do oferty. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie , na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Wadium wniesione przez Wykonawcę w pieniądzu Zamawiający zatrzymuje na rachunku bankowym, a następnie zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli W wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 15. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.borow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dokumentacja projektowo - kosztorysowa remontu przyłącza wodociągowego oraz montażu dodatkowego hydrantu w DS SŁOWIANKA przy pl. Grunwaldzkim 26 we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-26 - Dokumentacja projektowo-kosztorysowa remontu stropu w maszynowni dźwigów w D.S. OŁÓWEK przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-07 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu i przebudowy pomieszczenia 19A dla potrzeb Zakładu Paleozoologii Instytutu Biologii Środowiskowej Uniwersytetu Wrocławskiego w budynku przy ul. Sienkiewicza 21 we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-01 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu zadaszenia pomieszczeń w przyziemiu DS Ołówek przy pl. Grunwaldzkim 30 i DS Kredka przy ul. Grunwaldzkiej 69 we Wrocławiu.
Dodano: 2016-06-13 - Dokumentacja projektowo-kosztorysowa remontu stropu w maszynowni dźwigów w DS OŁÓWEK przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu
Dodano: 2016-06-07 - Dokumentacja projektowo-kosztorysowa przebudowy wejścia na dach DS. Kredka przy ul. Grunwaldzkiej 69 we Wrocławiu.
Dodano: 2016-06-03 - Dokumentacja projektowo - kosztorysowa remontu przyłącza wodociągowego oraz montażu dodatkowego hydrantu w DS SŁOWIANKA przy pl. Grunwaldzkim 26 we Wrocławiu
Dodano: 2016-06-03 - Dokumentacja projektowo - kosztorysowa remontu nawierzchni betonowej wraz z podbudową wzdłuż łącznika pomiędzy D.S. Ołówek i D.S. Kredka przy ul. Bujwida 21 we Wrocławiu
Dodano: 2016-06-02 - Opracowanie programów funkcjonalno-użytkowych dla Budowy Modelowych Centrów Pobytowych Aglomeracji Wrocławskiej - Kampusów Edukacyjnych o znacznie podwyższonych parametrach energetycznych
Dodano: 2016-05-23 - Dokumentacja projektowo - kosztorysowa przebudowy stacji transformatorowej przy ul. Cybulskiego 38 we Wrocławiu.
Dodano: 2016-05-13