Przetargi.pl
Opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu miasta Mikołowa dla terenu położonego pomiędzy ul. Podleską a ul. Staropodleską (realizacja uchwały Rady Miejskiej Mikołowa Nr XXIV/425/2008 z 26.08.2008 r.).

Urząd Miasta Mikołów ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, ul. Rynek 16
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3248500 , fax. 032 3248400
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Mikołów
    ul. Rynek 16 16
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 032 3248500, fax. 032 3248400
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolow.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu miasta Mikołowa dla terenu położonego pomiędzy ul. Podleską a ul. Staropodleską (realizacja uchwały Rady Miejskiej Mikołowa Nr XXIV/425/2008 z 26.08.2008 r.).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu miasta Mikołowa dla terenu położonego pomiędzy ul. Podleską a ul. Staropodleską (realizacja uchwały Rady Miejskiej Mikołowa Nr XXIV/425/2008 z 26.08.2008 r.). Zakres prac do wykonania obejmuje: - zredagowanie wszystkich ogłoszeń, obwieszczeń, pism, uzgodnień, o których mowa w art. 17 ustawy z dnia 27.03.2003 o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 z późn. zm.), - rozpatrzenie wniosków, o których mowa w art. 17 pkt 1 cyt. ustawy, - sporządzenie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu miasta Mikołowa, - uzyskanie opinii o projekcie zmiany planu, - wprowadzenie zmian do projektu planu o których mowa w art. 17 pkt 9 cyt. ustawy, - czynny udział w dyskusji publicznej, o której mowa w art. 17 pkt 10 cyt. ustawy, - sporządzenie dokumentacji prac planistycznych, o której mowa w § 12 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26.08.2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587 z 2003 r.) - skala opracowania 1 : 1000 - obszar opracowania: 19,0 ha Projekt zmiany planu winien być sporządzony wg projektu uchwały Rady Miejskiej Mikołowa (nazewnictwo, oznaczenia, nomenklatura, ustalenia itp.) będącej załącznikiem do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Do projektu planu należy wykonać: - prognozę oddziaływania na środowisko opracowaną zgodnie z wytycznymi zawartymi w Dziale IV ustawy z 3.10.2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r., Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.). - prognozę skutków finansowych uchwalenia planu oraz przygotować dokumenty formalno - prawne niezbędne w procesie uchwalania planu. Zamawiającemu należy przekazać 3 egz. opracowania w wersji papierowej (tekst i rysunek planu) oraz załączniki graficzne w wersji elektronicznej w formacie jpg lub tiff.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 cyt. ustawy. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat minimum 2 usługi przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem (plan zagospodarowania przestrzennego dla gmin miejskich o wielkości od 20 do 50 tys. mieszkańców) i wartością (min. 20 000,00 zł każda) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia; b) dysponują lub będą dysponować min. 1 osobą będącą członkiem Izby Urbanistów, o której mowa w art. 5 ust. 3 ustawy z 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. Nr 5 z 2001 r., z późn. zm.) i która będzie pełnić funkcję głównego projektanta. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający ocenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o ofertę wykonawcy, która musi zawierać wszystkie oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełniane warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunku wymienionego w pkt. 1 wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku wymienionego w pkt. 2 wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: a) wykaz min. 2 usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (plan zagospodarowania przestrzennego dla gmin miejskich o wielkości od 20 do 50 tys. mieszkańców) i wartością (min. 20 000,00 zł każda) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (wg zał. Nr 3 do siwz) b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wg zał. Nr 4 do siwz) - wymaga się dysponowania min. 1 osobą będącą członkiem Izby Urbanistów, o której mowa w art. 5 ust. 3 ustawy z 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. Nr 5 z 2001 r., z późn. zmianami) i która będzie pełnić funkcję głównego projektanta. O ile wykonawca wykaże osoby, którymi będzie dysponował należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Do wykazu należy załączyć odpis zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Urbanistów. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg zał. Nr 2 do siwz).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolow.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach