Przetargi.pl
Dostawa, montaż i konfiguracja zasilacza awaryjnego dla Oddziału Terenowego w Rybniku Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach 40-507 Katowice ul. Francuska 78

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego ogłasza przetarg

  • Adres: 40-507 Katowice, ul. Francuska 78
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3593002 , fax. 032 3593001
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
    ul. Francuska 78 78
    40-507 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 3593002, fax. 032 3593001
    REGON: 27374789400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż i konfiguracja zasilacza awaryjnego dla Oddziału Terenowego w Rybniku Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach 40-507 Katowice ul. Francuska 78
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem jest dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja zasilacza UPS zgodnego z opisem technicznym przedstawionym w załączonej specyfikacji. Minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne dotyczące przedmiotu zamówienia: 1 szt. Zasilacz awaryjny wraz z zestawem baterii musi zapewnić podtrzymywanie napięcia w przypadku awarii zasilania urządzeń komputerowych o łącznym poborze mocy min. 8500 VA przez okres min. 120 min oraz spełniać co najmniej wszystkie niżej przedstawione właściwości i funkcje: Nominalne napięcie wejściowe 230V Częstotliwość na wejściu 50/60 Hz +/- 5 Hz (autodetekcja) Typ gniazda wejściowego - złącze umożliwiające podłączenie zasilania zarówno 3 fazowego jak i 1 fazowego Zakres napięcia wejściowego w trybie podstawowym 160 - 280V Napięcie wyjściowe 230V Wydajność przy pełnym obciążeniu min. 92% Zniekształcenia napięcia wyjściowego - miej niż 3% Częstotliwość na wyjściu (synchronicznie z siecią) 50 Hz +/-3 Hz Typ przebiegu - sinusoida Gniazda wyjściowe Min. 1 szt złącza umożliwiająca podłączenie ups-a do rozdzielni Min. 4 szt gniazd typu IEC 320 C13 Min. 4 szt gniazd typu IEC 320 C19
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 316825304
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 6) spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją wymagania, 7) wykonali z należyta starannością w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę z usługą montażu i konfiguracji odpowiadającą swoim rodzajem dostawie z usługą stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, 8) Zamawiający nie może określać warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób, który mógłby utrudnić uczciwą konkurencję. 2 Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą 0 - 1, tj. spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy winni złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące integralną część formularza ofertowego jak również dokumenty potwierdzające oświadczenia. Dokumentami, które Wykonawca jest obowiązany dostarczyć są: 1) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę FORMULARZ OFERTOWY z wykorzystaniem wzoru, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 2) Oświadczenie podpisane przez Wykonawcę, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 3) Parafowany przez Wykonawcę projekt umowy z wykorzystaniem załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ. 2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do zaciągania zobowiązań w imieniu podmiotu składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, w oryginale lub uwierzytelnionej kserokopii. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz - dostaw wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę z usługą montażu i konfiguracji odpowiadającej swoim rodzajem dostawie z usługą stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane z należytą starannością, w postaci referencji wystawionych przez odbiorców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach