Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego ogłasza przetarg
- Adres: 40-507 Katowice, ul. Francuska 78
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3593002 , fax. 032 3593001
- Data zamieszczenia: 2009-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
ul. Francuska 78 78
40-507 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 3593002, fax. 032 3593001
REGON: 27374789400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.katowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, montaż i konfiguracja zasilacza awaryjnego dla Oddziału Terenowego w Rybniku Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach 40-507 Katowice ul. Francuska 78 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem jest dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja zasilacza UPS zgodnego z opisem technicznym przedstawionym w załączonej specyfikacji. Minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne dotyczące przedmiotu zamówienia: 1 szt. Zasilacz awaryjny wraz z zestawem baterii musi zapewnić podtrzymywanie napięcia w przypadku awarii zasilania urządzeń komputerowych o łącznym poborze mocy min. 8500 VA przez okres min. 120 min oraz spełniać co najmniej wszystkie niżej przedstawione właściwości i funkcje: Nominalne napięcie wejściowe 230V Częstotliwość na wejściu 50/60 Hz +/- 5 Hz (autodetekcja) Typ gniazda wejściowego - złącze umożliwiające podłączenie zasilania zarówno 3 fazowego jak i 1 fazowego Zakres napięcia wejściowego w trybie podstawowym 160 - 280V Napięcie wyjściowe 230V Wydajność przy pełnym obciążeniu min. 92% Zniekształcenia napięcia wyjściowego - miej niż 3% Częstotliwość na wyjściu (synchronicznie z siecią) 50 Hz +/-3 Hz Typ przebiegu - sinusoida Gniazda wyjściowe Min. 1 szt złącza umożliwiająca podłączenie ups-a do rozdzielni Min. 4 szt gniazd typu IEC 320 C13 Min. 4 szt gniazd typu IEC 320 C19 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 316825304
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 6) spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją wymagania, 7) wykonali z należyta starannością w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę z usługą montażu i konfiguracji odpowiadającą swoim rodzajem dostawie z usługą stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, 8) Zamawiający nie może określać warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób, który mógłby utrudnić uczciwą konkurencję. 2 Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą 0 - 1, tj. spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy winni złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące integralną część formularza ofertowego jak również dokumenty potwierdzające oświadczenia. Dokumentami, które Wykonawca jest obowiązany dostarczyć są: 1) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę FORMULARZ OFERTOWY z wykorzystaniem wzoru, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 2) Oświadczenie podpisane przez Wykonawcę, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 3) Parafowany przez Wykonawcę projekt umowy z wykorzystaniem załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ. 2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do zaciągania zobowiązań w imieniu podmiotu składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, w oryginale lub uwierzytelnionej kserokopii. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz - dostaw wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę z usługą montażu i konfiguracji odpowiadającej swoim rodzajem dostawie z usługą stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane z należytą starannością, w postaci referencji wystawionych przez odbiorców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.katowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa modułowego zasilacza bezprzerwowego wraz z jego instalacją i wdrożeniem oraz świadczenie usługi wsparcia technicznego dla ww. zasilacza
Dodano: 2016-07-25 - dostawa modułowego zasilacza bezprzerwowego wraz z jego instalacją i wdrożeniem oraz świadczenie usługi wsparcia technicznego dla ww. zasilacza
Dodano: 2016-04-22 - Dostawa agregatu prądotwórczego o mocy 350 kVA/280 kW wraz z zamontowaniem w systemie zaprojektuj i wybuduj oraz dostosowaniem obecnego pomieszczenia
Dodano: 2015-11-12 - Zakup sprzętu komputerowego
Dodano: 2015-10-22 - Dostawa agregatu prądotwórczego wraz z zamontowaniem w systemie zaprojektuj i wybuduj oraz dostosowaniem obecnego pomieszczenia
Dodano: 2015-09-28 - Dostawa i montaż UPS-ów i patchcordów kablowych dla budynku Urzędu Miasta Częstochowy przy ul. Śląskiej 11/13
Dodano: 2014-05-23 - Dostawa urządzeń UPS wraz z montażem
Dodano: 2013-12-09 - Dostawa zasilaczy awaryjnych UPS do Urzędu Miasta Katowice.
Dodano: 2013-11-06 - Wymiana baterii oświetlenia ewakuacyjno-awaryjnego w budynku Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. św. Barbary
Dodano: 2010-09-27 - Dostawa i montaż urzadzeń zabezpieczających bezprzerwowe zasilanie w energię elektryczną Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu wraz z wykonaniem instalacji zasilającej i odbiorczej.
Dodano: 2009-11-17