Przetargi.pl
Opracowanie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Ciechanów

Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów ogłasza przetarg

  • Adres: 06-400 Ciechanów, Plac Jana Pawła II 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 6749200 , fax. 23 672 29 63
  • Data zamieszczenia: 2013-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów
    Plac Jana Pawła II 6 6
    06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie
    tel. 23 6749200, fax. 23 672 29 63
    REGON: 13037782400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umciechanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Ciechanów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Ciechanów (Kod CPV - 71.41.00.00-5 - usługi plano-wania przestrzennego), zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, dotyczącej całego obszaru miasta Ciechanów (powierzchnia ok. 3278 ha), a w szczególności przygotowanie: a) projektu zmiany Studium, w oparciu o regulacje ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2012r., poz. 647), w tym: - rysunek studium powinien być sporządzony na podkładach mapowych w formie wydruku w trzech egzemplarzach (skala 1:10 000), oraz w postaci cyfrowej na płycie CD (pliki rastrowy z na-daną georeferencją oraz wektorowy, sporządzone w układzie 2000), - tekst studium w formie wydruku w trzech egzemplarzach, oraz w postaci cyfrowej na płycie CD (pliki w formacie .pdf i .doc) b) prognozy oddziaływania na środowisko - zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013, poz. 1235 ze zm.) c) opracowania ekofizjograficznego, o którym mowa w art. 72 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013, poz. 1232 ze zm.) d) dokumentacji formalno-prawnej prac planistycznych zgodnie z art. 12 ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2012, poz. 647 ze zm.). Realizacja zadania będzie składać się z niżej wymienionych części: 1) Część I - analiza danych wejściowych: a) analiza stanu istniejącego w odniesieniu do obowiązującego studium oraz analiza wniosków złożonych do projektu zmiany studium, wraz z propozycją ich uwzględnienia, b) sporządzenie opracowania ekofizjograficznego dla miasta Ciechanów, w 2 egz. w formie wydruku oraz w postaci cyfrowej na płycie CD (pliki w formacie .pdf i .doc) c) opracowanie uzasadnień nieuwzględnienia wniosków w projekcie zmiany studium, d) opracowanie koncepcji zmiany studium w skali 1:10000, uwzględniającej wyniki z dokonanych analiz oraz uwzględniającej ustalenia planu zagospodarowania przestrzennego województwa, w 1 egz., e) przekazanie materiałów planistycznych, określonych w pkt 1 lit. a), b), c), d), Zamawiającemu i przedstawienie przez zespół autorski koncepcji zmiany studium. 2) Część II - projektowanie: a) opracowanie projektu zmiany studium, składającej się z następujących części: - określającej uwarunkowania, o których mowa w art. 10 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, przedstawionej w formie tekstowej oraz graficznej na mapie w skali 1:10000, - określającej kierunki zagospodarowania przestrzennego, o których mowa w art. 10 ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, przedstawionej w formie tekstowej oraz graficznej na mapie w skali 1:10000, wraz ze schematami wyjaśniającymi, zawierającymi objaśnienia przyjętych rozwiązań oraz syntezę ustaleń projektu studium, b) opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko zmiany studium uwzględniającej wymagania zawarte w przepisach ustawy z dnia 03 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko w 3 egz. w formie wydruku oraz 1 egz. w formie publikacji elektronicznej na płycie CD, c) przekazanie materiałów określonych w pkt. 2 lit. a), b) Zamawiającemu i przedstawienie przez zespół autorski projektu zmiany studium. 3) część III - komisja urbanistyczno- architektoniczna: a) przedstawienie projektu zmiany studium na komisji urbanistyczno- architektonicznej, b) analiza uwag komisji i propozycje ich uwzględnienia, c) wprowadzenie do projektu zmiany studium, korekt wynikających z uzyskanej opinii komisji, d) opracowanie uzasadnień nieuwzględnienia, w projekcie zmiany studium, uwag komisji urbanistycznoarchitektonicznej, e) przekazanie materiałów, określonych w pkt 3 lit. b), c), d). 4) część IV - uzgadnianie i opiniowanie: a) uczestniczenie w opiniowaniu i uzgadnianiu projektu zmiany studium z właściwymi organami, zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i innymi przepisami szczególnymi, b) wprowadzenie do projektu zmiany studium korekt wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień, c) opracowanie uzasadnień nieuwzględnienia, w projekcie zmiany studium, uwag organów opiniujących i uzgadniających, d) przekazanie uzgodnionego projektu zmiany studium, wraz z uzasadnieniem, o którym mowa w pkt 4 lit. c), Zamawiającemu. 5) część V - wyłożenie i dyskusja publiczna: a) uczestniczenie w dyżurze autorskim i dyskusji publicznej w czasie wyłożenia projektu zmiany studium do publicznego wglądu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, b) opracowanie analizy uwag wniesionych do projektu zmiany studium wraz z propozycją ich uwzględnienia oraz uzasadnieniem nieuwzględnienia pozostałych i przekazanie jej Zamawiającemu i uzyskanie akceptacji Zamawiającego, c) wprowadzenie do projektu zmiany studium zmian wynikających z rozpatrzenia uwag, d) uczestniczenie w ewentualnym ponowieniu uzgodnień w niezbędnym zakresie, e) wprowadzenie do projektu zmiany studium korekt wynikających z ponownych uzgodnień, f) uczestniczenie w ewentualnym ponowieniu wyłożenia do publicznego wglądu projektu zmiany studium w zakresie określonym w lit. a), b) i c). g) przekazanie skorygowanego projektu zmiany studium Zamawiającemu w 1 egz. w formie wydruku oraz w 1 egz. w formie publikacji elektronicznej na płycie CD. 6) część VI - uchwalenie: a) przedstawienie projektu zmiany studium wraz z załącznikami na posiedzeniu Komisji Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska oraz na Sesji Rady Miasta do uchwalenia, b) wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu zmiany studium wniesionych przez Radę Miasta Ciechanów i udział w czynnościach ponowionych, w niezbędnym zakresie procedury planistycznej, c) przygotowanie uzasadnienia oraz podsumowania w zakresie wynikającym z art. 42 pkt. 2 oraz art. 55 ust.3 ustawy z dnia 03 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko w 1 egz. w formie wydruku oraz w postaci cyfrowej na płycie CD (plik w formacie .pdf lub .doc), d) przygotowanie dokumentacji formalno-prawnej prac planistycznych zgodnie z art. 12 ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, 7) część VII - badanie zgodności z prawem: a) udział w przygotowaniu ewentualnych wyjaśnień Wojewodzie, któremu została przedstawiona uchwała zmiany studium wraz z załącznikami, do oceny pod względem zgodności z przepisami prawa, b) udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia studium do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały w sprawie studium, w tym udział w postępowaniu przed sądami administracyjnymi. c) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu zmiany studium w ilości i formie określonej w umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium. Wadium w wysokości 3.500,00zł - słownie : trzy tysiące pięćset złotych - należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2. ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Za-mawiającego; nr rachunku 54 8213 0008 2001 0088 8888 0010 Bank Spółdzielczy Ciechanów. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę wpływu środków na rachunku zamawiającego. W przypadku przelewu wadium na konto zamawiającego do oferty należy dołączyć kserokopie przelewu. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie należy złożyć w ofercie oryginał dokumentu lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem. 5.Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium odpowiadającemu powyższym wymaganiom, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umciechanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach