Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN ogłasza przetarg
- Adres: 00-157 Warszawa, Anielewicza 6
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-07-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
Anielewicza 6
00-157 Warszawa, woj. mazowieckie
REGON: 140313762 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://polin.pl/pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektu wykonawczego, wykonanie, dostarczenie oraz montaż elementów wystawy: w galerii G8 na wystawie stałej Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w formule zaprojektuj i wybuduj - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu wykonawczego oraz wykonanie, dostarczenie i montaż pawilonu projekcyjnego wraz ze ścianką wolnostojącą oraz gabloty w galerii G8 na wystawie stałej Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w formule zaprojektuj i wybuduj. Zamówienie zostanie zrealizowane na podstawie projektu plastycznego przestrzeni galerii pt. „Post’89”, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.Zakres zamówienia obejmuje:1) Opracowanie w języku polskim na rzecz Zamawiającego warsztatowego projektu wykonawczego związanego ze zmianą ekspozycji przestrzeni w galerii „Post’89”. Uzgodniony z Zamawiającym i Projektantem koncepcji plastycznej warsztatowy projekt wykonawczy składać się będzie z część opisowej i rysunkowej, które będą zawierały szczegółowe rozwiązania wykonania i montażu gabloty, pawilonu oraz innych elementów scenografii. Wykonawca projektu wykonawczego zobowiązany jest:a. wykonać kompletną skoordynowaną dokumentację projektową i techniczną. Do dokumentacji należy dołączyć dokumenty jakościowe (karty techniczne, certyfikaty, świadectwa zgodności, atesty, itp.) dla wszystkich zastosowanych materiałów potwierdzających ich bezpieczne stosowanie dla zbiorów muzealnych;b. uzgodnić projekt wykonawczy z Zamawiającym i Projektantem przed wykonaniem i montażem nowych elementów ekspozycji;c. uzgodnić wszelkie materiały oraz technologie zaproponowane w projekcie wykonawczym z Projektantem i Zamawiającym;d. przedstawić Zamawiającemu i Projektantowi koncepcji plastycznej do akceptacji próbki wszystkich zastosowanych wykończeni i kolorów, prezentując je w miejscu docelowej aplikacji;e. po zatwierdzeniu próbek wykonać prototypy zgodnie z listą w projekcie plastycznym (załącznik nr 1 do OPZ);f. do wykonania wszelkich koniecznych analiz rozwiązania akustycznego zaproponowanego w projekcie plastycznym oraz analiz zgodności z normami oświetlenia awaryjnego i służbowego. Wszystkie szczegółowe uwagi oraz obowiązki dotyczące projektu wykonawczego i realizacji znajdują się w opisie technicznym projektu plastycznego (załącznik nr 1 do OPZ).2) Demontaż elementów obecnej ekspozycji w Galerii G8 na wystawie stałej Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN tj.: graniastosłupa trójkątnego (bez umieszczonego w nim sprzętu AV, który Muzeum demontuje we własnym zakresie) wraz z utylizacją. Wizualizację i rysunek elementu do demontażu przedstawiają załączniki nr 9 i 10 do OPZ. 3) Renowację posadzki kamiennej (płyta z trawertynu Romano Classico o wymiarach 30x60x3 cm) pod graniastosłupem. Przy obudowie posadzki należy zadbać o dokładne dopasowanie do koloru i faktury kamienia oraz zachować wizualną integralność wzoru fugi.4) Wykonanie, dostarczenie i montaż pawilonu, gabloty i innych elementów związanych z realizacją zmiany ekspozycji przestrzeni zgodnie z parametrami technicznymi określonymi w:a. Załącznik nr 1 do OPZ - Projekt plastyczny z załącznikami;b. Załącznik nr 2 do OPZ - Wytyczne „Materiałów i substancji uznanych za bezpieczne/szkodliwe dla zbiorów muzealnych”;c. Załącznik nr 3 do OPZ - Wytyczne dla projektu wykonawczego gablot;d. Załącznik nr 4 do OPZ - Wytyczne do eksponowania obiektów;e. Załącznik nr 5 do OPZ - Rysunek zbrojenia krzywoliniowej ściany;f. Załącznik nr 6 do OPZ - Przekrój przez przestrzeń galerii G8;g. Załącznik nr 7 do OPZ - Przekroje fragmentów krzywoliniowej ściany z podkonstrukcją okładzinową z trawertynu;h. Załącznik nr 8 do OPZ - Rysunek istniejącej ściany wolnostojącej;i. Załącznik nr 9 do OPZ - Rysunek elementu do demontażu: graniastosłup trójkątny;j. Załącznik nr 10 do OPZ -Wizualizacja elementu do demontażu: graniastosłup trójkątny;k. Załącznik nr 11a,b do OPZ - Projekty grafik;l. Załącznik nr 12 do OPZ - Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia w/w dokumentacja znajduje się w załącznik nr 1 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 PLN (dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO BP S.A. nr rachunku 90 1020 1026 0000 1102 0275 4547 z dopiskiem „Wadium – nr postępowania DPr.271.25.2023”.4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie;2) z treści poręczenia lub gwarancji powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) oświadczenie złożone przez gwaranta lub poręczyciela powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą;5) beneficjentem gwarancji musi być Zamawiający;6) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa przedmiotowego postępowania oraz jego numer.6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy, zostanie odrzucona.8. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium na zasadach określonych w art. 98 ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej;1.4.1 Określenie warunku - doświadczenie wykonawcy:Wykonawca spełni warunek jeżeli udowodni, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 roboty obejmujące wykonanie i instalację gablot w muzeach lub galeriach lub innych obiektach użyteczności publicznej o powierzchni wystawowej co najmniej 100 m2, z wyłączeniem obiektów, których przeważająca działalność polega na handlu lub gastronomii, o jednostkowej powierzchni gabloty nie mniejszej niż 1 m2 dla każdego zamówienia i wartości nie mniejszej niż 40 000 zł brutto.Uwaga:1. Przez wartość 1 roboty Zamawiający rozumie łączną wartość wykonywanych robót w ramach 1 umowy (1 zadania inwestycyjnego).2. Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo i kwotowo roboty,stanowiące podstawę wykazania doświadczenia;3. Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.1.4.2 Określenie warunku - kwalifikacje zawodowe kadry technicznej:Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować:co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, posiadającego aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, (Kierownik Budowy).** Kierownik budowy oraz kierownicy robót powinni posiadać ważne uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2022 r. poz. 88 ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im kwalifikacje nadane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się również kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2022r. poz. 88 ze zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-31
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaprojektowanie i wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych w budynku Zakładu Medycyny Sądowej przy ul. Oczki 1 w Warszawie, znak sprawy: AEZ/S-086/2024
Dodano: 2024-07-15 - „Adaptacja akustyczna pomieszczeń w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Nowej Wsi-II”
Dodano: 2024-07-11 - Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Trębki Nowe - Etap I.
Dodano: 2024-07-08 - Rewitalizacja obszarów miejskich poprzez renowację i odtworzenie zabytkowego Pawilonu A Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego
Dodano: 2024-07-08 - Remont 13 pokoi wraz z łazienkami w budynku Dedal w Malborku ul. De Gaulle'a 5.
Dodano: 2024-07-05 - Remont budynku usług zdrowia na potrzeby ośrodka środowiskowej opieki psychologicznej i psychoterapeutycznej
Dodano: 2024-07-04 - „Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku ”
Dodano: 2024-06-28 - Remont pomieszczeń biurowych po pożarze.
Dodano: 2024-06-27 - PRACE REMONTOWE W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. BATALIONU ZOŚKA PRZY UL. WRZOSOWEJ 42 W CELESTYNOWIE
Dodano: 2024-06-27 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych: Bagno 5 m 225, Królewska 43 m 45, Przemysłowa 38 m 5, Smolna 16 m 2
Dodano: 2024-06-24