Powiat Stargardzki ogłasza przetarg
- Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Skarbowa 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4804802 , fax. 091 4804873
- Data zamieszczenia: 2009-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Stargardzki
ul. Skarbowa 1 1
73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4804802, fax. 091 4804873
REGON: 81170228900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstargardzki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest: Część I zamówienia - Opracowanie projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej gmina Chociwel. Dane statystyczne: Liczba obrębów -13, Liczba działek -4 459, Powierzchnia gminy -15 715 ha, Liczba budynków -1 910, Część II zamówienia - Opracowanie projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej gmina Dobrzany. Dane statystyczne: Liczba obrębów - 14, Liczba działek - 4 649, Powierzchnia gminy - 12 939 ha, Liczba budynków -1 905, Część III zamówienia - Opracowanie projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej gmina Stara Dąbrowa. Dane statystyczne: Liczba obrębów -13, Liczba działek -3 623, Powierzchnia gminy - 11 259 ha, Liczba budynków - 2 104. 2) Zakres zamówienia dla każdej części zamówienia: a) opracowaniem projektu objęte muszą być wszystkie obręby wiejskie danej jednostki ewidencyjnej, b) materiały z powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego udostępnione zostaną do wglądu Wykonawcy prac w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Stargardzie Szczecińskim, c) całość dokumentacji (Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków) należy sporządzić w trzech egzemplarzach, d) Zamawiający zastrzega sobie, iż w przypadku uwag Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego co do zrealizowanego projektu Wykonawca prac ma obowiązek ustosunkować się do tych uwag i w razie konieczności poprawić i uzupełnić zrealizowany projekt. Termin ewentualnego uzupełnienia projektu ustala się na trzy tygodnie od przekazania projektu po kontroli przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego, e) sprawy, które wynikły w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, a nie zostały uregulowanie w opisie i warunkach technicznych wykonania prac-załącznik do umowy, należy każdorazowo uzgadniać z Zamawiającym - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712420006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: 1) część I zamówienia - 780 zł (słownie: siedemset osiemdziesiąt zł), 2) część II zamówienia - 840 zł (słownie: osiemset czterdzieści zł), 3) część III zamówienia - 780 zł (słownie: siedemset osiemdziesiąt zł)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) Wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich 3 lat wykonali usługi o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia, tj. co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu prac geodezyjnych z zakresu opracowania projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków, b) Wykonawcy, którzy dysponują osobami posiadającymi odpowiednie dla realizacji zamówienia uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie rozgraniczania i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą takie uprawnienia, 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych. 2. Oceny spełnienia warunków stawianych Wykonawcom dokona Komisja przetargowa, w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone wraz z ofertą. Zamawiający będzie posługiwał się formułą spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, 3) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. usługom polegającym na wykonaniu prac geodezyjnych z zakresu opracowania projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków. W wykazie należy podać przedmiot i wartości tych usług oraz daty i miejsca wykonania. Zamawiający wymaga załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, 5) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 6) dokumenty stwierdzające, że osoba/osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie rozgraniczania i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych. Szczegółowy zakres dokumentów określa SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatstargardzki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, węzła cieplnego, instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji w sześciu budynkach mieszkalnych wielorodzinnych, zarządzanych przez ZBiLK, w podziale na trzy części w ramach programu zmniejszenie zanieczyszczeń powietrza w Szczecinie - Etap II - Program KAWKA
Dodano: 2016-04-05 - Opracowanie koncepcji budowy Ścieżki edukacyjnej w koronach drzew
Dodano: 2014-07-02 - Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej węzła cieplnego, instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji (8 budynków) oraz docieplenia (1 budynek), w budynkach mieszkalnych, wielorodzinnych, zarządzanych przez ZBiLK, wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę, a także pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót budowlanych, w podziale na trzy części
Dodano: 2014-06-10 - Modernizacja hydroforni na terenie gminy w miejscowościach: Darskowo, Niemica, Paproty, Witosław- dokumentacja
Dodano: 2013-10-03 - Sporządzenie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na wykonanie zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa wiaty edukacyjnej wraz z zagospodarowaniem terenu przy Nadleśnictwie Czarnobór - drugie postępowanie
Dodano: 2013-08-29 - Sporządzenie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na wykonanie zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa wiaty edukacyjnej wraz z zagospodarowaniem terenu przy Nadleśnictwie Czarnobór
Dodano: 2013-08-09 - Sporządzenie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na wykonanie zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa drogi nr 10 etap I, II, III
Dodano: 2013-03-14 - Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w Niemicy wraz z przebudową oczyszczalni ścieków w Kusicach.
Dodano: 2012-12-13 - Wykonanie dokumentacji techniczno - projektowej w zakresie termomodernizacji i przebudowy budynku użyteczności publicznej na terenie Gminy Sławno
Dodano: 2012-09-14 - Wykonanie dokumentacji techniczno - projektowej w zakresie termomodernizacji i przebudowy budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Sławno
Dodano: 2012-07-24