Przetargi.pl
Opracowanie projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków

Powiat Stargardzki ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Skarbowa 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4804802 , fax. 091 4804873
  • Data zamieszczenia: 2009-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Stargardzki
    ul. Skarbowa 1 1
    73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4804802, fax. 091 4804873
    REGON: 81170228900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstargardzki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest: Część I zamówienia - Opracowanie projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej gmina Chociwel. Dane statystyczne: Liczba obrębów -13, Liczba działek -4 459, Powierzchnia gminy -15 715 ha, Liczba budynków -1 910, Część II zamówienia - Opracowanie projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej gmina Dobrzany. Dane statystyczne: Liczba obrębów - 14, Liczba działek - 4 649, Powierzchnia gminy - 12 939 ha, Liczba budynków -1 905, Część III zamówienia - Opracowanie projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej gmina Stara Dąbrowa. Dane statystyczne: Liczba obrębów -13, Liczba działek -3 623, Powierzchnia gminy - 11 259 ha, Liczba budynków - 2 104. 2) Zakres zamówienia dla każdej części zamówienia: a) opracowaniem projektu objęte muszą być wszystkie obręby wiejskie danej jednostki ewidencyjnej, b) materiały z powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego udostępnione zostaną do wglądu Wykonawcy prac w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Stargardzie Szczecińskim, c) całość dokumentacji (Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków) należy sporządzić w trzech egzemplarzach, d) Zamawiający zastrzega sobie, iż w przypadku uwag Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego co do zrealizowanego projektu Wykonawca prac ma obowiązek ustosunkować się do tych uwag i w razie konieczności poprawić i uzupełnić zrealizowany projekt. Termin ewentualnego uzupełnienia projektu ustala się na trzy tygodnie od przekazania projektu po kontroli przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego, e) sprawy, które wynikły w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, a nie zostały uregulowanie w opisie i warunkach technicznych wykonania prac-załącznik do umowy, należy każdorazowo uzgadniać z Zamawiającym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712420006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: 1) część I zamówienia - 780 zł (słownie: siedemset osiemdziesiąt zł), 2) część II zamówienia - 840 zł (słownie: osiemset czterdzieści zł), 3) część III zamówienia - 780 zł (słownie: siedemset osiemdziesiąt zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) Wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich 3 lat wykonali usługi o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia, tj. co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu prac geodezyjnych z zakresu opracowania projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków, b) Wykonawcy, którzy dysponują osobami posiadającymi odpowiednie dla realizacji zamówienia uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie rozgraniczania i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą takie uprawnienia, 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych. 2. Oceny spełnienia warunków stawianych Wykonawcom dokona Komisja przetargowa, w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone wraz z ofertą. Zamawiający będzie posługiwał się formułą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, 3) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. usługom polegającym na wykonaniu prac geodezyjnych z zakresu opracowania projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków. W wykazie należy podać przedmiot i wartości tych usług oraz daty i miejsca wykonania. Zamawiający wymaga załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, 5) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 6) dokumenty stwierdzające, że osoba/osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie rozgraniczania i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych. Szczegółowy zakres dokumentów określa SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatstargardzki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach