Przetargi.pl
Modernizacja hydroforni na terenie gminy w miejscowościach: Darskowo, Niemica, Paproty, Witosław- dokumentacja

Gmina Malechowo ogłasza przetarg

  • Adres: 76-142 Malechowo, Malechowo 22 A
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3184 213 , fax. 94 3184 305
  • Data zamieszczenia: 2013-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Malechowo
    Malechowo 22 A 22 A
    76-142 Malechowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3184 213, fax. 94 3184 305
    REGON: 33092092000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.malechowo.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja hydroforni na terenie gminy w miejscowościach: Darskowo, Niemica, Paproty, Witosław- dokumentacja
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania Modernizacja hydroforni na terenie gminy w miejscowościach: Darskowo, Niemica, Paproty, Witosław- dokumentacja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia to: - opracowanie mapy do celów projektowych w dla terenu zainwestowania, - opracowanie Projektu budowlanego dla przebudowy SUW Niemica oraz Przebudowy hydroforni w Witosławiu z budową sieci wodociągowej do Darskowa o dł. ok. 1370 m w zakresie opisanym w załączniku nr 5 Dane wyjściowe do projektowania. Schematy i mapy stanu istniejącego i projektowanego zamieszczono w załączniku nr 6. - opracowanie projektu badań hydrogeologiczno-inżynierskich ujęć oraz geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych oraz uzyskanie stosownych zatwierdzeń i decyzji; - opracowanie wymaganych na etapie projektu budowlanego operatów wodno-prawnych - opracowanie Projektów wykonawczych na bazie Projektu budowlanego; - opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych; - opracowanie kosztorysu inwestorskiego - opracowanie przedmiaru robót - kosztorys ślepy; - opracowanie harmonogramu prowadzenia robót; - opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ); - przygotowanie wniosku o wydanie pozwolenia na budowę. - wykonanie pompowań sprawdzających w skład których wejdą: - demontaż i montaż agregatu pompowego z gł. 40-50 mppt - montaż pompy do pompowań sprawdzających o odpowiedniej wydajności - pompowanie sprawdzające wydajność oraz dynamiczne lustro wody - na SUW Witosław roboty ratunkowe w celu wydobycia utopionego agregatu, tj. montaż świadka w otworze studziennym w celu stwierdzenia położenia urwanej pompy głębinowej oraz średnicy zakończenia agregatu - dopasowanie oraz opuszczenie narzędzi ratunkowych w celu wydobycia utopionego agregatu pompowego, wydobycie pompy. - pełnienie nadzoru autorskiego podczas prac budowlanych Uwaga: Dokumentacja projektowa we wszystkich elementach musi gwarantować zachowanie ciągłej pracy SUW Niemica i Witosław w trakcie realizacji robót budowlanych wykonywanych na jej podstawie. Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. nr 202, poz. 2072 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. poz. 462r.) i powinien składać się m.in. z następujących, odrębnych części: - technologicznej dla wszystkich obiektów podstawowych i pomocniczych oraz instalacji technologicznych; - zasilania energetycznego obiektów podstawowych i pomocniczych oraz urządzeń; - zagospodarowania terenu; Projekt wykonawczy powinien składać się z następujących, odrębnych części: - technologicznej; - konstrukcyjnej; - instalacyjnej ; - elektrycznej; - automatyki i sterownia; - pomiarowej i rejestrującej; Operat wodno-prawny powinien być opracowany na podstawie stosownych przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. - Prawo wodne (Dz. U. z 2012 poz. 145 t.j. ze zm.). Raport oddziaływania na środowisko (jeżeli uprawniony organ nałoży obowiązek sporządzenia) powinien być opracowany na podstawie stosownych przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2006 nr 129, poz. 902 r. t.j. ze zm.). Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót powinny być opracowane na podstawie przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. nr 202, poz. 2072 ze zm.). Kosztorys inwestorski powinien zostać opracowany na podstawie przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. nr 130, poz. 1389 ze zm.). Wszystkie prace projektowe muszą gwarantować zapewnienie odpowiedniej ilości i jakości wody zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712420006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 2000,00 zł (dwa tysiące zł 00/100). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 9.10.2013r do godz. 9:00 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: Bank Spółdzielczy w Sławnie O/Malechowo nr 36 9317 1012 0040 0073 2000 0030 - Urząd Gminy Malechowo, 76-142 Malechowo 22 A. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w pokoju nr 103 (skarbnik) Urzędu Gminy Malechowo Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.malechowo.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach