Przetargi.pl
OPRACOWANIE PROJEKTU KONCEPCYJNO-KONSERWATORSKIEGO ZAGOSPODAROWANIA RYNKU WRAZ Z PRZYLEGŁYMI ULICAMI W GOSTYNINIE

Gmina Miasta Gostynina ogłasza przetarg

  • Adres: 09-500 Gostynin, ul. Rynek 26
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2360737 , fax. 024 2360712
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gostynina
    ul. Rynek 26 26
    09-500 Gostynin, woj. mazowieckie
    tel. 024 2360737, fax. 024 2360712
    REGON: 61101543100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gostynin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OPRACOWANIE PROJEKTU KONCEPCYJNO-KONSERWATORSKIEGO ZAGOSPODAROWANIA RYNKU WRAZ Z PRZYLEGŁYMI ULICAMI W GOSTYNINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu koncepcyjno-konserwatorskiego zagospodarowania rynku Gostynina i ulic przyległych, tj. ul. Rynek, ul. Solidarności, ul. Stodólnej, ul. Floriańskiej (od Rynku do ul. Wojska Polskiego), ul. Wyszyńskiego (od ul. Solidarności do ul. Bagnistej), ul. Kościelnej, ul. Żabiej, ul. Zamkowej (od Rynku do skrzyżowania z ul. Targową przy Zamku), ul. Bagnistej (od ul. Zamkowej do małej obwodnicy), ul. Jana Pawła II (od Rynku do ul. Wyszyńskiego), ul. 3-go Maja (od Rynku do ul. Dmowskiego), ul. Kościuszki (od Rynku do ul. Dmowskiego), ul. Parkowej (od ul. Zamkowej do ul. Żabiej) oraz terenu obecnego targowiska miejskiego. Część I - opracowanie eksperckie w zakresie uwarunkowań historycznych, konserwatorskich i planistycznych. Część II - program gospodarki zielenią. Część III - koncepcja projektowa aranżacji przestrzennej Rynku i ulic przyległych wraz z elementami rozwiązań w zakresie komunikacji, architektury, detalu urbanistycznego, oświetlenia i iluminacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość zamówienia Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów wg reguły spełnia - nie spełnia. Wykonawca, który nie spełnia każdego z warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów: 1)oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz); 2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)wykazu usług wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz). Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej 3 usługi w zakresie opracowań urbanistycznych lub architektonicznych, zlokalizowanych w strefie ochrony konserwatora zabytków oraz wykonał co najmniej 1 usługę w zakresie opracowania programu funkcjonalno-użytkowego; 4)dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług wymienionych w wykazie (rekomendacji, opinii, referencji, i.t.p.); 5)wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz). Wykonawca musi posiadać lub dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej lub uprawnienia urbanistyczne, potwierdzone aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz doświadczenie zawodowe nie mniejsze niż 5 lat od momentu uzyskania uprawnień; 6)pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, o którym mowa w pkt 5, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wstępna koncepcja zagospodarowania rynku
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umgostynin.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach