Przetargi.pl
Opracowanie projektu kanalizacji sanitarnej dla msc. Ostrów, Wielkopole, Świdno, Borowiec.

Gmina Krasocin ogłasza przetarg

  • Adres: 29-105 Krasocin, ul. Macierzy Szkolnej 1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3917026 w. 122 , fax. 041 3917010
  • Data zamieszczenia: 2009-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krasocin
    ul. Macierzy Szkolnej 1 1
    29-105 Krasocin, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3917026 w. 122, fax. 041 3917010
    REGON: 29101014500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasocin.eobip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu kanalizacji sanitarnej dla msc. Ostrów, Wielkopole, Świdno, Borowiec.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej (w tym projekt wykonawczy) wraz z niezbędnymi uzgodnieniami dla budowy kanalizacji sanitarnej w msc. Ostrów, Wielkopole, Świdno, Borowiec wraz z przykanalikami. Orientacyjna długość projektowanej sieci kanalizacyjnej wynosi około 21km. Zamówienie obejmuje w szczególności: A) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzgodnieniami, w tym również wykonanie podkładów geodezyjnych i odwiertów hydrogeologicznych; B) Uzyskanie Decyzji Środowiskowej wraz z przygotowaniem informacji o planowanym przedsięwzięciu do zapytania o zakres raportu oraz opracowanie raportu o oddziaływaniu na środowisko, jeśli będzie wymagany; C) Uzyskaniu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego; D) Uzgodnienia lokalizacji sieci kanalizacyjnej w Zespole Uzgodnień Dokumentacji Projektowych oraz uzyskania wszelkich innych niezbędnych uzgodnień wynikłych w trakcie realizacji zamówienia; E) Uzgodnienia, w imieniu Zamawiającego, trasy projektowanej sieci kanalizacyjnej z właścicielami działek, na których zostanie zaprojektowana. Uzgodnienia te muszą być zawarte w postaci umów między właścicielami działek a Zamawiającym, zezwalające na czasowe, nieodpłatne zajęcie gruntu w celu wykonania robót budowlanych dla budowy sieci kanalizacyjnej. Na odwrocie każdej umowy należy zamieścić fragment planu sytuacyjnego obejmującego przedmiotową działkę lub działki z naniesioną projektowaną trasą sieci kanalizacyjnej. Projekt takiej trasy podpisuje właściciel działki. F) Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej (w wersji papierowej i elektronicznej - pliki *.pdf, *.jpg, *.bmp) wraz z projektami wykonawczymi (w tym projekty branżowe) w ilości 5 egz. G) Sporządzenie przedmiaru robót - 2 egz. w wersji drukowanej + 1 egz. w wersji elektronicznej jako plik tekstowy; H) Sporządzenie kosztorysów inwestorskich - 2 egz. w wersji drukowanej + 1 egz. w wersji elektronicznej jako plik tekstowy; I) Opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - 2 egz. w wersji drukowanej + 1 egz. w wersji elektronicznej jako plik tekstowy; J) Skompletowanie wszelkich niezbędnych materiałów wraz z opracowaniem wniosku o uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz uzupełnienie wniosku o dokumenty, o które wystąpi właściwy organ. Powyższe opracowania muszą być opracowane zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w dniu przekazania kompletnego zamówienia Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 oraz z 2004 r. Nr 145, poz. 1537). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BS Włoszczowa o/Krasocin nr: 19 8525 0002 0010 0012 0043 0005, z dopiskiem Wadium i tytułem postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej Ustawą, zamawiający żąda złożenia: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 1) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech latach usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże minimum dwa zadania równoważne z przedmiotem zamówienia; 2) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 2a) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Należy dołączyć kserokopie uprawnień budowlanych projektantów wraz z zaświadczeniami właściwych izb zawodowych o wpisie na listę członków. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasocin.eobip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach