Przetargi.pl
Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla zadania pn.: „Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 4767P na odcinku od Osiecznej do Lipna”.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 64-100 Leszno, pl. Kościuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-655256980; 0-655256983 , fax. 0655256979
  • Data zamieszczenia: 2020-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    pl. Kościuszki 4
    64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 0-655256980; 0-655256983, fax. 0655256979
    REGON: 41110351000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zdp.leszno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla zadania pn.: „Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 4767P na odcinku od Osiecznej do Lipna”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla zadania pn.: „Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 4767P na odcinku od Osiecznej do Lipna”. 1. Przedmiot zamówienia musi obejmować: a) badania geotechniczne - 2 egz., b) wykonanie karty informacyjnej przedsięwzięcia (5 egz.) wraz z uzyskaniem decyzji środowiskowej, c) projekt koncepcyjny - 1 egz., d) projekt budowlano - wykonawczy branży drogowej - 5 egz., e) projekt stałej organizacji ruchu drogowego – 4 egz., f) ewentualne projekty branżowe usunięcia kolizji (zakres usunięć ewentualnych kolizji przedstawić na roboczo do akceptacji w ZDP) – 3 egz., g) plan wyrębu – 2 egz., h) część przetargową – 1 egz., i) załączniki niezbędne do złożenia wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, Ad. a) Badania geotechniczne muszą zawierać w szczególności: - dokumentację i opinie geotechniczne (min. 2 odwierty w nawierzchni oraz min. 2 odwiertów w poboczu na 1 km drogi), Ad. b) Wykonanie karty informacyjnej przedsięwzięcia wraz z uzyskaniem decyzji środowiskowej musi zawierać w szczególności: – wizję przyrodnika, – obliczenia powierzchni i analizę akustyczną, – rodzaj, skalę oraz usytuowanie przedsięwzięcia, – opis rozwiązań chroniących środowisko, – wypisy z rejestru gruntu, - informację o chronionych obszarach w zasięgu oddziaływania obiektu. Ad. c) Projekt koncepcyjny musi zawierać w szczególności: - usytuowanie drogi w planie sytuacyjnym, - przekroje poprzeczne, przekroje normalne, - rysunki szczegółów konstrukcyjnych. Ad. d) Projekt budowlano - wykonawczy branży drogowej musi zawierać w szczególności: – wykonanie projektu budowlano-wykonawczego (ZRiD-u), – kopie map do celów projektowych dla zakresu przedsięwzięcia, – uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień oraz decyzji (ZUD, ENEA, WOD- KAN, GAZ, TP, itp.), Ad. e) Projekt stałej organizacji ruchu drogowego musi zawierać w szczególności: - wykonanie projektu stałej organizacji ruchu drogowego, - uzyskanie niezbędnych opinii dla projektu, łącznie z jego zatwierdzeniem. Ad. g) Plan wyrębu musi zawierać w szczególności: – wskazanie strony drogi L/P, – gatunek, – średnica, obwód, – wysokość. Ad. h) Część przetargowa musi zawierać w szczególności: - wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla branży drogowej oraz sanitarne Ad. i) Załącznik do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej: – mapę w skali co najmniej 1:5000 przedstawiającą proponowany przebieg drogi, z zaznaczeniem terenu niezbędnego dla obiektów budowlanych, oraz istniejące uzbrojenie terenu; – analizę powiązania drogi z innymi drogami publicznymi; – mapy zawierające projekty podziału nieruchomości, sporządzone zgodnie z odrębnymi przepisami (ok. 50 podziałów na jedną stronę drogi); – określenie nieruchomości lub ich części, które planowane są do przejęcia na rzecz Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego; – określenie nieruchomości lub ich części, z których korzystanie będzie ograniczone; – określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu; – opinie: a) ministra właściwego do spraw zdrowia - w odniesieniu do inwestycji lokalizowanych w miejscowościach uzdrowiskowych, zgodnie z odrębnymi przepisami, b) dyrektora właściwego urzędu morskiego - w odniesieniu do obszarów pasa technicznego, pasa ochronnego, morskich portów i przystani, c) właściwego organu nadzoru górniczego - w odniesieniu do terenów górniczych, d) dyrektora regionalnego zarządu gospodarki wodnej Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie - w odniesieniu do inwestycji obejmujących wykonanie urządzeń wodnych oraz w odniesieniu do wykonywania obiektów budowlanych lub robót na obszarach szczególnego zagrożenia powodzią, e) dyrektora właściwej regionalnej dyrekcji Lasów Państwowych - w odniesieniu do gruntów leśnych stanowiących własność Skarbu Państwa, będących w zarządzie Lasów Państwowych, f) właściwego wojewódzkiego konserwatora zabytków - w odniesieniu do dóbr kultury chronionych na podstawie odrębnych przepisów, g) właściwego zarządcy infrastruktury kolejowej - w odniesieniu do linii kolejowej, ga) podmiotu zarządzającego w rozumieniu ustawy z dnia 20 grudnia 1996 r. o portach i przystaniach morskich (Dz. U. z 2017 r. poz. 1933 oraz z 2019 r. poz. 1716) - w odniesieniu do obszaru portu lub przystani morskiej, h) innych organów wymaganych przepisami szczególnymi; – w przypadku transeuropejskiej sieci drogowej: a) wynik audytu bezpieczeństwa ruchu drogowego, o którym mowa w art. 24L ust. 1 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych, b) uzasadnienie zarządcy drogi, o którym mowa w art. 24l ust. 4 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych; - wymagane przepisami odrębnymi decyzje administracyjne Przedmiot zamówienia należy opracować: a. Projekt budowlany należy opracować w szczególności zgodnie z: • Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego /Dz. U. z 2018 r. poz. 1935 z późn. zm./, • Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie /Dz. U. z 2016 r. poz. 124 z późn. zm./, • Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego /Dz. U. z 2013 r poz. 1129 z póżn. zm./, •Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane /Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm./, Ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2019 poz. 1186), • Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t. j. Dz. U. 2018 poz. 1474) • Ustawą z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych /Dz. U. z 2018 r. poz. 2068 z późn. zm./ • Obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. b. Projekt stałej organizacji ruchu drogowego należy opracować w szczególności zgodnie z: • Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym /Dz. U. z 2020 r. poz. 110/, • Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarzadzania ruchem na drogach oraz wykonywanie nadzoru nad tym zarządzeniem /Dz. U. z 2017 r. poz. 784 z późn. zm./ • Rozporządzeniem Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych /Dz. U z 2019 r. poz. 454 z późn. zm./, • Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczenia na drogach /Dz. U. z 2019 r. poz. 2311 z późn. zm./, • Obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. c. Szczegółowe specyfikacje techniczne należy wykonać w formacie umożliwiającym dalsze ich powielanie oraz opracować w szczególności zgodnie z: • Formatem i na podstawie OST przygotowanych przez Branżowy Zakład Doświadczalny Budownictwa Drogowego i Mostowego Sp. z o.o.. • Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego /Dz. U. z 2013 r. poz. 1129 z późn. zm./, • Obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Uwaga: wszystkie zapisy dotyczące warunków kontraktu z przyszłym wykonawcą robót umieszczone w szczegółowych specyfikacjach technicznych muszą uzyskać akceptację Zamawiającego. d. Kosztorys Inwestorski należy wykonać na podstawie opracowanych SST oraz opracować w szczególności zgodnie z: • Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 18 maja 2004 r w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym /Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389/, • Obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Uwaga: Kosztorys Inwestorski musi być sporządzony w oparciu o szczegółowe specyfikacje techniczne. Pozycje kosztorysu Inwestorskiego muszą być zgodne z pozycjami w Kosztorysie ofertowym i Przedmiarze robót. e. Kosztorys ofertowy należy wykonać na podstawie opracowanych SST, a pozycje Kosztorysu Ofertowego muszą być zgodne z pozycjami w Kosztorysie Inwestorskim i Przedmiarze Robót. f. Badania geotechniczne należy opracować w szczególności zgodnie z: • Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych /Dz. U. z 2012 poz. 463/, • Obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 2. Projekt budowlano-wykonawczy powinien zawierać wszystkie niezbędne elementy, opinie, uzgodnienia, pozwolenia, a także wszystkie konieczne branże wraz z niezbędnymi opiniami i uzgodnieniami oraz przygotowane materiały wymagane do złożenia wniosku w celu uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) przez Zamawiającego oraz uzyskanie innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania zadania. 3. Projekt budowlano-wykonawczy, Kosztorys Inwestorski oraz SST należy przygotować w formie elektronicznej umożliwiającej dokonywanie zmian (wymagane pliki typu: DWG, MS OFFICE – Word i Excel). Dokumentację projektową i szczegółowe specyfikacje techniczne należy opracować dodatkowo w formie elektronicznej – w plikach, które uniemożliwiają dokonanie jakichkolwiek zmian ( np. pliki typu PDF). 4. Cały przedmiot zamówienia należy zapisać na płycie CD oraz przekazać Zamawiającemu. (w formacie edytowalnym oraz *.pdf). Opis stanu istniejącego: - Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej 4767P rozpocznie się od skrzyżowania z DW309 w miejscowości Lipno i zakończy się na skrzyżowaniu z DW432 w miejscowości Osieczna. - Długość trasy objętej projektem ok. 7,5 km. - Na całym odcinku występuje nawierzchnia bitumiczna. Średnia szerokość jezdni wynosi ok. 5,0 - 5,5 m. - Droga posiada przekrój drogowy, uliczny oraz półuliczny. - Odwodnienie istniejące odbywa się poprzez rowy przydrożne oraz systemy kanalizacji deszczowej. - Infrastruktura niezwiązana z drogą znajdująca się w obrębie opracowania: sieci: telekomunikacyjne, wodociągowe, kanalizacyjne, gazowe oraz linie energetyczne. a) Dane wyjściowe do projektowania Długość trasy objętej projektem - ok. 7,5 km. Projekt musi być sporządzony w oparciu o następujące założenia: - droga powiatowa, klasy Z, - konstrukcja jezdni wymagana dla kategorii ruchu KR3 szerokość jezdni min 6,0 m, - obustronne pobocze szerokości min 1,0 m z destruktu na przekroju drogowym, - uwzględnić wszystkie zjazdy na nieruchomości, - chodnik, ciągi pieszo-rowerowe, ścieżki rowerowe, - przebudowę oraz budowę sieci kanalizacji deszczowej w miarę potrzeb, - odwodnienie w granicach pasa drogowego – rowy przydrożne. 5. Ponadto w ramach ceny ofertowej Wykonawca będzie zobowiązany do: a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do systematycznego wglądu do prac projektowych. Wykonawca zobowiązany jest do regularnego tj., co 4 tygodnie konsultowania z Zamawiającym wszystkich istotnych rozwiązań projektowych. Należy uzyskać akceptację Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań konstrukcyjnych. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu prezentowane materiały w wersji papierowej i elektronicznej (*.pdf), b) sporządzenia map do celów projektowych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie a także wykonania pomiarów sytuacyjno – wysokościowych (przede wszystkim: niwelacja drogi min. co 20 m - rzędne istniejące: na granicy pasa drogowego, na krawędzi jezdni, na górze krawężnika, na istniejącym chodniku, ścieżce rowerowej, rzędne wysokościowe na wszystkich zjazdach do posesji oraz skrzyżowaniach, c) poniesienia kosztów związanych z uzyskaniem uzgodnień branżowych, protokołu z narady koordynacyjnej d) opracowanie opinii geotechnicznej ustalającej warunki gruntowo-wodne (min. 2 odwierty w nawierzchni oraz min. 2 odwiertów w poboczu na 1 km drogi), e) wykonania projektów usunięcia ewentualnych kolizji wynikłych na etapie projektowania, f) wykonania na własny koszt ekspertyz, opinii, badań i innych dokumentów, które są niezbędne w celu wykonania prac projektowych oraz do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, g) uzgodnienia z Zamawiającym planu sytuacyjnego, projektu zagospodarowania terenu dla całego pasa drogowego i rozwiązań konstrukcyjnych, w szczególności: konstrukcji projektowanych nawierzchni, projektowanej geometrii h) przygotowania wniosków oraz załączników do wniosków dla wymaganych przepisami odrębnymi decyzji administracyjnych, w szczególności: o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, o decyzję środowiskową oraz o decyzję na usunięcie zieleni z pasa drogowego – w zależności od potrzeb, obowiązujących przepisów prawa oraz ustaleń z Zamawiającym. Przy projektowaniu należy kierować się obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, a także zasadami podanymi w: • Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego /Dz. U. z 2018 r. poz. 1935 z późn. zm./, • Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie /Dz. U. z 2016 r. poz. 124 z późn. zm./, • Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego /Dz. U. z 2013 r poz. 1129 z póżn. zm./, • Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane /Dz. U. z 2019 poz. 1186/, • Ustawą z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych /Dz. U. z 2018 r. poz. 2068 z późn. zm./ • Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych /Dz. U. z 2018 r. poz. 1474 z późn. zm./, • Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym /Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm./, • Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarzadzania ruchem na drogach oraz wykonywanie nadzoru nad tym zarządzeniem /Dz. U. z 2017 r. poz. 784 z późn. zm./, • Rozporządzeniem Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych /Dz. U z 2019 r. poz. 454 z późn. zm./, • Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczenia na drogach /Dz. U. z 2003 r. nr 220 poz. 2181 z późn. zm./, • Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych /Dz. U. z 2012 poz. 463/, • Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 18 maja 2004 r w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym /Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389/, • Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego /Dz. U. z 2013 r. poz. 1129 z późn. zm./.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości: 4 500,00 zł (sł. złotych: czterytysiącepięćset 00/100) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r., poz. 310). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 91 1560 0013 2537 1023 3476 0002 z dopiskiem: Wadium – przetarg na: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla zadania pn.: „Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 4767P na odcinku od Osiecznej do Lipna”. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w rozdziale 11 pkt 1 niniejszej SIWZ i okres ważności gwarancji/poręczenia nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 4. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa powyżej, przed upływem terminu składania ofert tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 7. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP. 8. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w pkt 1 ppkt 2 -5 niniejszego Rozdziału SIWZ (w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy Pzp) i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 14 niniejszego Rozdziału SIWZ. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10 powyżej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale 5. pkt. 2. lit. a) SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)dowód wniesienia wadium. 2)jeżeli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na zasadach opisanych w Rozdziale 5 pkt 8 niniejszej SIWZ). 3)oświadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO (Załącznik nr 9 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach