Starostwo Powiatowe w Policach ogłasza przetarg
- Adres: 72-010 Police, ul. Tanowska 8
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4328100 , fax. 091 3178900
- Data zamieszczenia: 2012-03-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Policach
ul. Tanowska 8 8
72-010 Police, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4328100, fax. 091 3178900 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.policki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego na przebudowę drogi powiatowej Nr 0662Z ul. Piłsudskiego w Policach na odcinku od ul. Przybora do ul. Wojska - Polskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektu budowlano - wykonawczego dotyczącego przebudowy drogi powiatowej Nr 0662Z ul. Piłsudskiego w Policach na odcinku od ul. Przybora do ul. Wojska Polskiego o długości ok. 990 m. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia. 1. Dokumentacja projektowa musi odpowiadać obowiązującym zasadom wiedzy technicznej oraz przepisom prawa, w szczególności: 1) rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43, poz. 430 z późn. zm.), 2) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), 2. Dokumentacja projektowa musi odpowiadać poniższym warunkom: 1) w projekcie uwzględnić badania nośności nawierzchni 2) konstrukcja nawierzchni jezdni dostosowana do wyników badań nośności nawierzchni, 3) wzmocnienie podbudowy wraz z przełożeniem wbudowanej kostki kamiennej na istniejących przystankach autobusowych, 4) na przejściu dla pieszych zlokalizowanym pomiędzy ul. Przybora a sklepem NETTO należy uwzględnić wzbudzaną przez pieszych acykliczną sygnalizację świetlną wraz z azylem dla pieszych, 5) likwidacja ewentualnych kolizji z istniejącymi urządzeniami niezwiązanymi z potrzebami zarządzania drogami, m.in. sieć wodociągowa, energetyczna, telekomunikacyjna, gazowa, kanalizacja sanitarna, hydranty, itp., 6) nowa lokalizacja oraz wymiana istniejących barier, poręczy itp. w przypadku konieczności zastosowania wynikłych z warunków terenowych, 7) opracowanie zmiany stałej organizacji ruchu wraz z wymianą całego oznakowania pionowego, 8) ciąg pieszo-rowerowy usytuowany zgodnie z ww. rozporządzeniem na odcinku od ronda przy ul. Grzybowa - Siedlecka-Piłsudskiego do skrzyżowania z ul. Wojska Polskiego, 9) nawierzchnia ciągu pieszo-rowerowy - kostka betonowa bezfazowa, gr. 8cm typu polbruk, na podsypce cementowo - piaskowej o gr. 5cm, wyróżniona kolorami, 10) przebudowa istniejącego chodnika dostosowana do nowych parametrów drogi, zakładana szerokość chodnika 3,0m - przekrój uliczny na odcinku od ronda przy Grzybowa - Siedlecka-Piłsudskiego do skrzyżowania z ul. Wojska Polskiego, 11) nawierzchnia chodnika - kostka betonowa, gr. 8cm typu polbruk, na podsypce cementowo - piaskowej o gr. 5cm. 3. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania akceptacji Zamawiającego w zakresie rozwiązań architektonicznych zastosowanych w projekcie budowlano - wykonawczym przed złożeniem jej do właściwego organu administracji architektoniczno - budowlanej. Zakres opracowania projektu powinien zawierać poniższe elementy, które będą przekazane protokółem odbioru Zamawiającemu: 1) pozyskanie aktualnej kopii mapy, przeznaczonej do celów projektowych w skali 1: 500 wraz z zakładanymi podziałami działek - 2 szt (jeżeli jest wymagany), 2) wykonanie projektu budowlano- wykonawczego - 5 szt., 3) wykonanie projektu stałej organizacji ruchu - 5 szt., 4) wykonanie kosztorysu inwestorskiego, zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczanie planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004., nr 130 poz. 1389) - 3 szt., 5) wykonanie przedmiaru robót - 5 szt., 6) wykonanie kosztorysu ofertowego robót - 5 szt., 7) wykonanie ogólnych i szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - 5 szt., 8) wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - 5 szt., 9) uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę bądź dokonanie zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę. 10) dostarczenie dokumentacji projektowej i kosztorysowej w wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD - 1 szt., 11) dostarczenie i wykonanie innych niezbędnych dokumentów, opracowań i opinii niezbędnych do opracowania projektu budowlano-wykonawczego. Ustalenia dodatkowe: Wszelkie rozwiązania ujęte w dokumentacji projektowej powinny być uzgadniane na bieżąco z zarządcą drogi. Zarządca drogi powinien być również na bieżąco informowany na temat wystąpień, uzgodnień z innym organami i pomiotami opiniującymi rozwiązania projektowe. Wykonawca będzie miał obowiązek ustanowienia i utrzymania nadzoru autorskiego nad realizacją projektu. Ponadto wymaga się, aby: - części opisowe wykonane były za pomocą komputerowego edytora tekstów kompatybilnego z MS Word, - obliczenia ilości podstawowych robót były wykonane za pomocą programu kompatybilnego z programem NORMA, - projekty zagospodarowania terenu były wykonane w formacie *.dxf lub *.dwg - oprócz powyższego wszystkie rysunki i teksty zostaną wykonane i dostarczone w wersji elektronicznej *.pdf. Rozmiar wyżej wymienionych plików max 5 MB. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: najkrótszy termin
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.policki.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej, budowlanej i wykonawczej dla zadania pn. Remont i przebudowa Zwierzętarni Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie w celu dostosowania do obowiązujących przepisów
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowe opracowanie dokumentacji projektowej, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla zadania pn. : Modernizacja i rozbudowa stacji wodociągowej w Mirosławcu
Dodano: 2016-05-24 - Zaprojektowanie i przebudowę pomieszczeń dla zadania pn.: Adaptacja budynku Wydziału Nauk o Zdrowiu w ramach Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój
Dodano: 2016-04-20 - wykonanie projektu rozbudowy jadalni w Punkcie Żywienia S.U. MUSZELKA w Kołobrzegu.
Dodano: 2016-04-15 - wykonanie projektu budowlanego dla zadania: przebudowa z nadbudową budynku S.U. MEWA V przy ul. Rafińskiego 9 w Kołobrzegu z przeznaczeniem na Uzdrowiskowe Centrum Rehabilitacji Leczniczej na podstawie posiadanego przez zamawiającego projektu koncepcyjnego.
Dodano: 2016-04-15 - Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę zintegrowanego węzła przesiadkowego wraz z wielofunkcyjnym dworcem kolejowo - autobusowym w Goleniowie
Dodano: 2016-04-15 - Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn: Otwarte Bramy - szlak turystyczny w mieście Goleniów - Etap II
Dodano: 2016-04-13 - Zaprojektowanie i przebudowę pomieszczeń dla zadania pn.: Adaptacja budynku Wydziału Nauk o Zdrowiu w ramach Programu Operacyjnego Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej
Dodano: 2016-04-04 - Budowa Żłobka Miejskiego w Gryfinie w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-04-01 - Rozbiórka budynku, wykonanie cokołu o dł. 1,6 m, wykonanie oraz montaż ogrodzenia na cokole betonowym - Świdwin - działka nr 3/183
Dodano: 2016-03-24