Przetargi.pl
Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego na przebudowę drogi od Granicy Państwa do m. Będargowo o długości ok. 3,78 km w celu realizacji zadania finansowanego z programu INTRERREG IVA Ponadgraniczne połączenie drogowe Schwennenz-Ladenthin-Warnik-Będargowo w polsko - niemieckim obszarze rozwoju Odra - Nysa (DEPERON).

Starostwo Powiatowe w Policach ogłasza przetarg

  • Adres: 72-010 Police, ul. Tanowska 8
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4328100 , fax. 091 3178900
  • Data zamieszczenia: 2009-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Policach
    ul. Tanowska 8 8
    72-010 Police, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4328100, fax. 091 3178900
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.policki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego na przebudowę drogi od Granicy Państwa do m. Będargowo o długości ok. 3,78 km w celu realizacji zadania finansowanego z programu INTRERREG IVA Ponadgraniczne połączenie drogowe Schwennenz-Ladenthin-Warnik-Będargowo w polsko - niemieckim obszarze rozwoju Odra - Nysa (DEPERON).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zasady ogólne: Zamówieniem obejmuje się wykonanie projektu budowlano - wykonawczego przebudowy: 1) drogi gminnej na odcinku od granicy państwa do skrzyżowania z drogą powiatową nr 0624Z Będargowo-Kołbaskowo, o długości około 0,5 km, 2) drogi powiatowej nr 0624Z od skrzyżowania z drogą gminną do skrzyżowania z drogą powiatową nr 0620Z Dołuje - Przecław, o długości ok. 3,280 km. 2. W dokumentacji projektowej należy uwzględnić: 1) przebudowę drogi gminnej do parametrów zgodnych z obowiązującymi przepisami, tj. klasy Z-zbiorcza, 2) przebudowę drogi powiatowej w zakresie jezdni, poboczy, rowów, zatok autobusowych, skrzyżowań, zjazdów, odwodnienia, oświetlenia, ciągów pieszo-rowerowych do parametrów zgodnych z obowiązującymi przepisami, tj. klasy Z-zbiorcza, likwidację ewentualnych kolizji z istniejącymi urządzeniami niezwiązanymi z potrzebami zarządzania drogami m.in. sieć wodna, energetyczna, telekomunikacyjna, gazowa, kanalizacja sanitarna itp. 3. Zakres opracowania projektu powinien zawierać poniższe elementy, które będą przekazane protokółem odbioru Zamawiającemu: 1) aktualną kopię mapy, przeznaczoną do celów projektowych w skali 1: 500 wraz z zakładanymi podziałami działek - 2 szt., 2) operat wodno-prawny wraz z pozwoleniem wodno-prawnym szt.5, 3) projekt budowlano- wykonawczy - 5 szt., 4) projekt stałej organizacji ruchu - 5 szt., 5) kosztorys inwestorski sporządzony zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczanie planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004., nr 130 poz. 1389. - 3 szt., 6) przedmiar robót - 5 szt., 7) kosztorys ofertowy - 5 szt., 8) ogólne i szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 5 szt., 9) plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - 5 szt., 10) decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia - zgodnie z art.71 ust 2 ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2008 r., nr 25, poz. 150 z późniejszymi zmianami) - 1 szt., 11) decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - wydaną zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2008 r., nr 199, poz. 1227 z późniejszymi zmianami). 12) dokumentacja projektowa i kosztorysowa w wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD - 1 szt., 13) Inne niezbędne dokumenty, opracowania i opinie niezbędne do opracowania projektu budowlano-wykonawczego. 4. Wykonawca prac będących tematem specyfikacji będzie miał obowiązek ustanowienia i utrzymania nadzoru autorskiego nad realizacją projektu. 5. Zamawiający we własnym zakresie zlecił wykonanie wtórnika wektorowego map do celów projektowych obejmujących między innymi odcinek drogi wchodzącej w zakres realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca na własny koszt dokona aktualizacji opracowania w niezbędnym zakresie, umożliwiającym uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. Ponadto wymaga się, aby: - części opisowe wykonane były za pomocą komputerowego edytora tekstów kompatybilnego z MS Word, - obliczenia ilości podstawowych robót były wykonane za pomocą programu kompatybilnego z programem NORMA, - projekty zagospodarowania terenu były wykonane w formacie *.dxf lub *.dwg - oprócz powyższego wszystkie rysunki i teksty zostaną wykonane i dostarczone w wersji elektronicznej *.pdf. Rozmiar wyżej wymienionych plików max 5 MB. - Wykonawca zapewnił nadzór autorski nad realizacją projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. wykonywali w ciągu ostatnich 3 lat, dwie podobne usługi w zakresie realizacji dokumentacji projektowej na budowę lub przebudowę drogi publicznej w na kwotę minimum 50 000 zł brutto każda, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, których szczegółowy wykaz znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, według zasady: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty cenowej, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ wraz z wyszczególnieniem stawki netto/brutto za wykonanie usługi. 2. Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł. W przypadku, gdy okres ubezpieczenia jest krótszy niż przewidywany okres obowiązywania umowy, wykonawca przedstawi w ofercie promesę (oświadczenie) dalszego ubezpieczania się na warunkach nie gorszych niż wymagane, tak aby ubezpieczenie obowiązywało przez cały okres umowy. 5. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat wykonali należycie co najmniej dwie podobne realizacje dokumentacji projektowej (na budowę lub przebudowę drogi publicznej w rozumieniu art. 1 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych) na kwotę minimum 50 000,00 PLN brutto każda. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składają wykonawcy razem. 6. Kserokopie uprawnień pozwalających realizację przedmiotu zamówienia, osób przewidzianych do wykonywania zamówienia, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek wraz dokumentami stwierdzającymi przynależność do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składają wykonawcy razem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.policki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach