Przetargi.pl
Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kraszkowice

Gmina Wierzchlas ogłasza przetarg

  • Adres: 98-324 Wierzchlas, ul. Szkolna 7
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8866112 , fax. 043 8866113
  • Data zamieszczenia: 2012-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wierzchlas
    ul. Szkolna 7 7
    98-324 Wierzchlas, woj. łódzkie
    tel. 043 8866112, fax. 043 8866113
    REGON: 73093476600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wierzchlas.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kraszkowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlano - wykonawczego kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Kraszkowice. Zakres projektu budowlano - wykonawczego winien obejmować wykonanie sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej i ciśnieniowej wraz z przykanalikami zakończonymi studniami przyłączeniowymi oraz włączenie wyżej wymienionej sieci kanalizacyjnej lub przepompowni ścieków już istniejących oraz do tych, które zostaną zaprojektowane zgodnie z załączonymi rysunkami z koncepcji kanalizacji gminy Wierzchlas, które stanowią pomocniczy materiał do opracowania projektu. W przypadku braku zgody właścicieli nieruchomości na zaprojektowanie przykanalików zakres opracowania kończy się na granicy działki. Przewidywana długość kolektora około 11 km. Zamawiający udostępni Wykonawcy mapy w skali 1:500 na cały obszar objęty opracowaniem (na terenie, w którym nie przewiduje się instalacji przyłączy w skali 1:1000). 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o rozwiązania przyjęte w Koncepcji gospodarki ściekowej dla terenu Gminy Wierzchlas przyjętej przez Radę Gminy Wierzchlas uchwałą Nr XXI 165 2005 z dnia 29 kwietnia 2005 r. 3. Obszar opracowania został określony na załącznikach graficznych do umowy. 4. Na przedmiot zamówienia składają się: a) Badania geologiczne Badania należy wykonać zgodnie z wymogami Ustawy Prawo Budowlane oraz Prawo Geologiczne. Należy przewidzieć dla sieci kanalizacyjnej wiercenie co 500 m z koniecznością lokalizowania i okonturowania gruntów słabonośnych a w przypadku stwierdzenia zróżnicowanych przewarstwień częściej. Obowiązkowo należy wykonać odwiert w miejscach lokalizacji przepompowni sieciowych. Wymagana jest dokumentacja geologiczno - inżynierska lub techniczne badania podłoża gruntowego. b) Inne prace przygotowawcze Za inne prace przygotowawcze do projektowania i wykonania inwestycji, Zamawiający uważa wszelkie niezbędne uzgodnienia z właściwymi urzędami, podmiotami prawnymi i osobami fizycznymi (wykaz właścicieli działek, uzyskanie pisemnych zgód od właścicieli działek na przebieg sieci i przyłączy). Poza działami czysto projektowymi i nie omówionymi szerzej, Wykonawca jest zobowiązany do: a. przygotowania materiałów do wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, b. przeprowadzenie oceny wpływu na środowisko wraz z niezbędnymi dokumentami, c. opracowania studium wykonalności projektu wg punktu 6, d. wykonania nakładów rzeczowych i kosztorysu inwestorskiego wg Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w spawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389), e. przygotowanie, we współpracy z Zamawiającym, wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego opracowanego zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), f. wystąpienie w imieniu inwestora o warunki energetyczne zasilania przepompowni ścieków. Zaprojektowanie systemu monitoringu zsynchronizowanego z już istniejącym (działającym w oparciu o system GPRS). g. część formalno-prawna winna zawierać zestawienie wszystkich działek (ich numerów geodezyjnych oraz właścicieli) przez które będzie przechodził rurociąg, bądź inne urządzenia związane z projektowaną kanalizacją sanitarną, a także pisemne zgody właścicieli nieruchomości na zaprojektowanie i wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej na ich nieruchomości. h. zabezpieczenie i lub ewentualną przebudowę kolidujących urządzeń infrastruktury technicznej. Projekt wykonawczy powinien się składać m.in. z następujących części: - opisu technicznego, - części rysunkowej, - uzgodnień branżowych elementów sieci uzbrojenia w rejonie projektowanych robót, i. projekty wykonawcze powinny być sporządzone dla wszystkich urządzeń infrastruktury technicznej, które znajdują się w obszarze przedmiotowej inwestycji. Do projektu wykonawczego powinny być dołączone oświadczenia projektantów i oświadczenia sprawdzającego o sporządzeniu dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, j. przedmiar robót, który powinien być wykonany dla wszystkich branż i wszystkich robót objętych projektem. Przedmiar winien zawierać wszystkie szczegółowe obmiary i wyliczenia, a także winien być powiązany ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych poprzez podanie dla każdej pozycji przedmiaru numeru specyfikacji, k. szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - powinny być wykonane dla danej dokumentacji projektowej i uwzględniać pełny zakres projektów wykonawczych, winny zawierać szczegółowe wymagania od wykonawcy robót w zakresie: materiałów, sprzętu, transportu zewnętrznego i technologicznego w ramach placu budowy, sposobu wykonania robót, kontroli jakości zrealizowanych robót, sposobu obmiaru robót do ich odbioru i rozliczenia, metod i zasad odbioru robót wykonanych itd., l. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych powinna być wykonana zgodnie z 3 rozdziałem rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego, m. operat wodno - prawny - jeżeli wystąpi konieczność jego wykonania - powinien być wykonany zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2012 r. Nr 0, poz. 145 z późn. zm), n. informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, wykonaną zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120, poz. 1126 z późn. zm.), o. kosztorys inwestorski - który odpowiada wymaganiom określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389). Wykonawca przed sporządzeniem kosztorysu inwestorskiego powinien uzgodnić z zamawiającym założenia wyjściowe do jego wykonania, tzn. określić wysokość stawki za roboczogodzinę, wysokość kosztów ogólnych, podstawę cen materiałów i sprzętu itp. Kosztorysy powinny być opracowane z podziałem na etapy jeżeli projektant je założy, p. opracowanie projektów przepompowni, wraz z przyłączami elektrycznymi q. opracowanie projektów automatyki przepompowni wraz z monitoringiem i transmisją danych, r. przygotowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę, s. uzyskanie pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Wieluniu w terminie nie później niż do dnia 28 czerwca 2013 r., t. sporządzenie projektu organizacji ruchu dla wykonania robót określonych w projekcie budowlano - wykonawczym, u) sporządzenie projektu odtworzenia dróg jeśli zajdzie taka konieczność; c) Projekt kanalizacji komunalnej Za kompletny projekt kanalizacji komunalnej będzie uważane opracowanie zawierające Zakres i Formę Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru robót Budowlanych (ZiFSTWORB) poszczególnych elementów inwestycyjnych. ZiFSTWORB muszą dotyczyć minimum: - każdego rodzaju proponowanej kanalizacji komunalnej wraz z jej uzbrojeniem, - obiektów pompowni (stacji, tłoczni). Za kompletny projekt budowlano-wykonawczy uważa się projekt sieci wraz z przyłączami do budynków, niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, projektami odwodnień i organizacji ruchu drogowego i pieszego na czas trwania niezbędnych części inwestycji. Całość projektu budowlano - wykonawczego należy wykonać w 5 (pięciu) kompletach z tym, że kosztorys inwestorski, przedmiar robót oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz dokumentację geotechniczną i projekt organizacji ruchu - w 3 (trzech) egzemplarzach. Jeden pełen egzemplarz należy przekazać Zamawiającemu na płycie CD lub innym nośniku elektronicznym - w formacie DOC, XLS, PDF lub TIF; d) Do obowiązków wykonawcy należy: a. sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia, b. dokładne uzgodnienie z zamawiającym zakresu zamówienia, c. uzyskanie wszelkich uzgodnień i materiałów niewymienionych wyżej, a niezbędnych do wykonania projektu oraz wystąpienia o uzyskanie pozwolenia na budowę, d. uzyskanie pisemnej zgody właścicieli gruntów na lokalizację sieci i obiektów inżynieryjnych i prowadzenie robót (po przedstawieniu im w formie graficznej projektu przebiegu instalacji przez ich działki), e. uzyskanie wypisów z rejestru gruntów wszystkich działek objętych projektem, f. uzyskanie warunków energetycznych zasilania pompowni, g. powiadamianie na piśmie o zaistniałych przeszkodach w wykonywaniu niniejszego zamówienia podczas wykonywania prac projektowych, h. konsultacja z zamawiającym istotnych rozwiązań konstrukcyjnych i materiałowych, mających wpływ na koszty robót budowlanych, które będą wykonywane na podstawie opracowanego projektu budowlano - wykonawczego, opisania proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazwy. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia, wykonawca zobowiązany jest do podania co najmniej dwóch producentów tych materiałów lub urządzeń, i. sporządzenie niniejszego projektu budowlano - wykonawczego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 5. Kolektory miejscowości Kraszkowice Układ zależny od wykonania lewobrzeżnej części sieci kanalizacyjnej w miejscowości Krzeczów. Obszar na którym znajdują się nieruchomości, które mają być podłączone do kanalizacji został wskazany w rysunkach od 1 do 6. Wykonawca powinien w miarę możliwości zlokalizować jak najwięcej sieci kanalizacyjnej poza drogami. 6. Studium wykonalności winno być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami. Winno być analizą uwarunkowań rynkowych wraz z analizą finansową i społeczno-gospodarczą określającą efekty i rezultaty oraz spodziewaną rentowność przedsięwzięcia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości: 2.000 zł, (słownie: dwa tysiące zł). 2.Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 82124032911111000029203026 z adnotacją wadium - Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kraszkowice, ZP.14.2012, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 4. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 5. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wierzchlas.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach