Przetargi.pl
Opracowanie projektu budowlanego na budowę przedszkola w Unisławiu

Gmina Unisław ogłasza przetarg

  • Adres: 86-260 Unisław, ul. Parkowa 20
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6866006, 6866309 , fax. 056 6866300
  • Data zamieszczenia: 2009-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Unisław
    ul. Parkowa 20 20
    86-260 Unisław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6866006, 6866309, fax. 056 6866300
    REGON: 87514868460000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.unislaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu budowlanego na budowę przedszkola w Unisławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projekt budowlany, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, dokumentacja geologiczna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie związanym z realizacją przedmiotu zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w ust. 1 zamawiający określi na podstawie analizy wymaganych dokumentów i oświadczeń wymienionych w dziale VI niniejszej specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów i oświadczeń: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie w załączniku nr 2); 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, które będę uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i uprawnień zawodowych oraz zakresem wykonywanych przez nie czynności, sporządzonego zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie sporządzonym zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 6) dokumentów potwierdzających, że osoby wyszczególnione w wykazie sporządzonym wg załącznika nr 5 do SIWZ posiadają wymagane uprawnienia, o których mowa w dziale V ust. 1 pkt 2 SIWZ oraz potwierdzające przynależność do izby samorządu zawodowego. 2. Ww. dokumenty powinny zostać złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (opatrzone czytelnym podpisem lub podpisem nieczytelnym opatrzonym imienną pieczęcią) w języku polskim. Jeżeli nie ma ogólnodostępnego tłumaczenia ww. dokumentów, Wykonawca powinien je przetłumaczyć na język polski. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 2 i 3 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Dokument, o którym mowa w pkt. 1 powinien zostać wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zaś dokument o którym mowa w pkt. 2 - nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie lub przez osobę udzielającą pełnomocnictwa. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone, analogicznie jak w ust. 6. Wymagane dokumenty wskazane w ust. 1 pkt 2 i 3 powinny być złożone przez każdego z Wykonawców odrębnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.unislaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach