Przetargi.pl
Opracowanie projektu budowlanego na budowę ciągu pieszo rowerowego na odcinku od drogi woj.nr 545 do dr kraj. Nr 7

Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy ogłasza przetarg

  • Adres: 13-100 Nidzica, ul. Kolejowa 29
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6252313 , fax. 089 6254129
  • Data zamieszczenia: 2016-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy
    ul. Kolejowa 29 29
    13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6252313, fax. 089 6254129
    REGON: 51075050000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu budowlanego na budowę ciągu pieszo rowerowego na odcinku od drogi woj.nr 545 do dr kraj. Nr 7
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: - Opracowanie projektu budowlanego na Budowę ciągu pieszo rowerowego na odcinku od drogi woj.nr 545 do dr.kraj.Nr 7 - Uzyskanie prawomocnego i ostatecznego pozwolenia na budowę wraz z wszelkimi koniecznymi uzgodnieniami zgodnie ze SIWZ. Kod CPV: 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Przedmiotem niniejszego opracowania są wymagania dotyczące wykonania i odbioru projektu budowlanego na realizację zadania pn. Budowa ciągu pieszo rowerowego na odcinku od drogi woj. nr 545 do dr. kraj. Nr 7 Lokalizacja: powiat nidzicki , województwo warmińsko-mazurskie. Ogólna charakterystyka: Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie projektu budowlanego na budowę ciągu pieszo rowerowego na odcinku od drogi woj.nr 545 do dr.kraj.Nr 7 . Odcinek od drogi wojewódzkiej nr 545 do granic miasta stanowi ulicę Olsztyńską w lok. od km 0+000 do km2+240 natomiast od granic miasta do drogi krajowej nr 7 drogę powiatową nr 1978N dr.kraj.nr 7 -Nidzica w lok.od km 0+000 do 0+831.Szerokość pasa drogowego 18-20m. Jezdnia o nawierzchni bitumicznej szerokości 6-7m, zatoki autobusowe , oraz chodniki szer.2,0-4,30m. W km 1+427 zlokalizowany jest most żelbetowy swobodnie podparty o długości 4,53m i szerokości 9,40m.( dopuszcza się zmianę zakresu opracowania wynikającą z pomiarów w terenie) W istniejącym pasie drogowym prowadzone są następujące sieci uzbrojenia terenu: - sieć gazowa, - sieć wodociągowa z przyłączami, - kanalizacja sanitarna - sieci energetyczne i telekomunikacyjne. - kanalizacja deszczowa (przedmiotowe informacje uzyskano na podstawie map zasadniczych otrzymanych z Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Nidzicy ). Posiada kanalizację deszczową wraz z zainstalowanymi separatorami substancji ropopochodnych. 1. Założenia do projektowania - zakres opracowania w istniejącym pasie drogowym: - kategoria - droga powiatowa; - klasa drogi -ulicy 3722 N Olsztyńskiej -Z i 1978N dr.kraj.nr7-Nidzica -L - most żelbetowy swobodnie podparty - przepust Należy zaprojektować ciąg pieszo-rowerowy 2. Oznakowanie poziome i pionowe dla całego ciągu drogowego w zakresie ustalonym z zamawiającym. 3. Przed opracowaniem projektu budowlanego należy przedstawić koncepcje lokalizacji ciągu pieszo-rowerowego 4. Projekt budowlany należy wykonać w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych. Zakres i forma opracowania dokumentacji winna być zgodna z rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. nr 0, poz. 462) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. nr 202, poz. 2072 z późn. zm.). 5. Projekt budowlany (obejmujący PB i PW, studium wykonalności projektu) powinien spełniać wszystkie wymogi obowiązującego prawa budowlanego i innych obowiązujących aktów prawnych. 6. Projekt budowlany(PB i PW) winien zawierać w szczególności następujące opracowania - projekty i dokumenty: 6.1. projekt zagospodarowania terenu objętego opracowaniem w granicach ustalonej lokalizacji; 6.2. projekt ciągu pieszo-rowerowego i innych obiektów drogowych wynikających z przyjętego rozwiązania drogowego; 6.3. projekty obiektów inżynierskich-mostu , jeżeli takie będą wynikać z rozwiązania projektowego ; 6.4. projekty obiektów towarzyszących zlokalizowanych w granicach opracowywanej dokumentacji, w tym: zjazdy z drogi, przejścia dla pieszych, zatoki postojowe itp.; 6.5. projekty przełożenia lub zabezpieczenia istniejącej infrastruktury (uzbrojenia terenu) kolidujących z projektowanym ciągiem pieszo-rowerowym; 6.6. szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; 6.7. przedmiary robót; 6.8. kosztorysy inwestorskie dla wszystkich robót objętych dokumentacją (sporządzony na podstawie SST); 6.9. inwentaryzacja drzew przeznaczonych do wycinki z podaniem gatunku drzewa i jego obwodu na wysokości 1,30 mb oraz lokalizacją na mapie wraz z uzyskaniem stosownych decyzji zezwalających na usunięcie drzew; 6.10. zatwierdzony przez Starostę Nidzickiego projekt stałej organizacji ruchu; 6.11. uzgodnienia i decyzje wymagane przez przepisy szczególne; 6.12. wszelkie inne opracowania niezbędne dla kompletności dokumentacji i wynikające z uzgodnień, np. ocena wpływu na środowisko, operat wodno - prawny, informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów;. 7. Opracowanie powinno zawierać dla każdej z projektowanych branż: 7.1. projekt budowlano - wykonawczy- 5 egz. 7.2. kosztorys inwestorski- 3 egz. 7.3. przedmiar robót- 3 egz. 7.4. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne- 3 egz. 7.5. zatwierdzony projekt stałej organizacji ruchu (gdy jest wymagany)- 3 egz. 7.6. Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia- 5 egz. 7.7. operat wodno - prawny (gdy jest wymagany)- 5 egz. 7.8. inne opracowania - po 5 egz. 7.9. dokumentacja archiwalna na płycie CD. 8. Wykonawca dołączy do projektu budowlanego(PB i PW) oświadczenie, że jest on wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno -budowlanymi, normami i wytycznymi oraz, że został wykonany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 9. Wykonawca w ramach wynagrodzenia za projekt budowlany (PB i PW) zobowiązany jest do: 9.1.uzyskania aktualnych map do celów projektowych wykonanych w formie numerycznej ze szczególnym uwzględnieniem następujących elementów: a)granic nieruchomości pozyskanych z operatów ewidencji gruntów; b)krawężników chodników, ogrodzeń trwałych (nietrwałych), bram, wjazdów oraz budynków znajdujących się w granicy pasa drogowego pozyskanych z pomiaru bezpośredniego na osnowę geodezyjną; c)rowów, skarp, drzew oraz innych elementów pozyskanych ; 9.2. Uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia; 9.3. Uzyskania decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego; 9.4.Uzyskania pozwolenia wodno - prawnego jeżeli będzie wymagane; 9.5.Uzyskania wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień, decyzji i sprawdzeń rozwiązań projektowych podanych w pkt. 4 wynikających z przepisów i uzgodnień w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę; 9.6.Uzyskania pozwolenia na budowę; 9.7.Opracowania operatu wodno-prawnego 9.8.Uzgodnienia z Zamawiającym technologii wykonania i materiałów przewidzianych do realizacji zadania; W ramach ww. prac należy uzgodnić z Zamawiającym ostateczne parametry i konstrukcję ciągu pieszo-rowerowego, stałą organizację ruchu, przebudowę mostu 9.9.Przeprowadzenia stosownie do potrzeb dodatkowych badań i ekspertyz; 9.10. Przekazywania zamawiającemu informacji w zakresie o postępie prac i przyjętych rozwiązaniach w trakcie projektowania, jak również uwzględniania w dalszych pracach nad projektem uwag zgłaszanych przez zamawiającego; 9.11. Przekazywania zamawiającemu kopii wniosków, wystąpień o decyzje i uzgodnienia; 9.12. Przekazywania na bieżąco zamawiającemu kopii uzgodnień, warunków i opinii, w terminach umożliwiających ewentualne skorzystanie z trybu odwoławczego; 9.13. Wszelkie koszty związane z opłatami za uzgodnienia, mapy do celów projektowych, ponosi wykonawca; 9.14. Uzupełnianie materiałów i udzielanie stosownych wyjaśnień na wezwanie właściwego organu po złożeniu wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę lub decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej i w trakcie trwania postępowania; 9.15. Nieodpłatnego i niezwłocznego udzielania wyjaśnień na ewentualne zapytania oferentów, jakie zostaną złożone w toku przetargu na wykonawstwo robót realizowanych na podstawie wykonanej przez niego dokumentacji projektowej, a także wyjaśnień w przypadku złożenia odwołania; 9.16. Wykonawca przejmie na siebie wyłączną odpowiedzialność za wszelkie roszczenia z tytułu praw autorskich związanych z wykonywaną dokumentacją projektową oraz pokrywa wszelkie koszty wynikające z popełnionych błędów; 9.17. W celu prawidłowego opracowania oferty wykonawca winien sprawdzić w terenie warunki wykonania zamówienia, jak również zgromadzić wszelkie niezbędne informacje. 10. Termin rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy skończy się wraz z upływem terminu odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady robót budowlanych, wykonanych na podstawie dokumentacji będącej przedmiotem niniejszego postępowania. 11. Wymagania edytorskie dla projektu budowlanego: 11.1. przekazana kompletna dokumentacja projektowa wraz z uzgodnieniami w ilości egzemplarzy określonych w pkt. 5 ma być w formie papierowej w teczkach z opisem w języku polskim oraz na nośniku CD-ROM w jednym egzemplarzu; 11.2. rysunki winny być zapisane w formacie .pdf lub .jpg; 11.3. specyfikacje techniczne mają być zapisane w powszechnie używanym edytorze tekstowym w formacie .doc lub .pdf; 11.4. przedmiary robót mają być zapisane w powszechnie używanym arkuszu kalkulacyjnym w formacie .xls, .doc lub .pdf; 11.5. kosztorysy inwestorskie mają być zapisane w programie kosztorysowym dostępnym na rynku polskim; 11.6. wszystkie dokumenty uzgadniające, decyzje, opinie itd., mają być zeskanowane i załączone do dokumentacji przekazywanej na nośniku CD-ROM. 12. Zakres kilometrażowy opracowania winien być zgodny z obowiązującym kilometrażem dróg powiatowych. 13. Przed przekazaniem opracowań projektowych do odbioru wykonawca przedstawi zamawiającemu do akceptacji proponowany spis teczek i ogólną szatę graficzną opracowań projektowych. 14. Zakres robót może ulec zmianie na etapie projektowania po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Wszelkie materiały niezbędne do projektowania Wykonawca zapewni we własnym zakresie. Uwaga: Projektanci branży mostowej i drogowej muszą ściśle współpracować przy dostosowaniu rzędnych projektowanej niwelety drogi i mostu. Projektanci wykonujący dokumentację projektową muszą przestrzegać zapisów zawartych w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, który określa, że przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia i użyciu wyrażenia lub równoważny należy podać minimalne parametry techniczne do których będą odnosić się wykonawcy wykazujący równoważność zaoferowanych rozwiązań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). w terminie do dnia 02.08.2016 r . do godz. 9:30. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno się znaleźć na rachunku bankowym zamawiającego najpóźniej do dnia 02.08.2016 r . godz. 9:30

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatnidzicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach