Przetargi.pl
Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz wyposażenia wnętrz, rekonstrukcji młyna wodnego w Turtulu na potrzeby Ośrodka Edukacji Przyrodniczej przy siedzibie Suwalskiego Parku Krajobrazowego (SPK) wraz uzyskaniem pozwolenia na budowę i pełnieniem nadzoru autorskiego

Stowarzyszenie Miłośników Suwalskiego Parku Krajobrazowego "Kraina Hańczy" ogłasza przetarg

  • Adres: 16404 Jeleniewo, Malesowizna-Turtul
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 569 18 01 , fax. 87 569 76 36
  • Data zamieszczenia: 2017-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie Miłośników Suwalskiego Parku Krajobrazowego "Kraina Hańczy"
    Malesowizna-Turtul
    16404 Jeleniewo, woj. podlaskie
    tel. 87 569 18 01, fax. 87 569 76 36
    REGON: 79016199000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz wyposażenia wnętrz, rekonstrukcji młyna wodnego w Turtulu na potrzeby Ośrodka Edukacji Przyrodniczej przy siedzibie Suwalskiego Parku Krajobrazowego (SPK) wraz uzyskaniem pozwolenia na budowę i pełnieniem nadzoru autorskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Obiekt zlokalizowany na działce o powierzchni 0,80 ha, w miejscowości Malesowizna (Turtul), gmina Jeleniewo; na prawym brzegu rzeki Czarna Hańcza (teren podmokły, częściowo zabagniony); stanowi element zabudowy siedziby SPK (własność Województwa Podlaskiego w trwałym zarządzie SPK). Działka położona na terenie SPK i obszaru Natura 2000 (Ostoja Suwalska). W miejscu niefunkcjonującego młyna wodnego pozostały ruiny (powierzchnia: 100 m2 -11m x 9 m) z zachowanymi murami podpiwniczenia i częściowo zniszczonymi ścianami parteru. Ściana północno-wschodnia, od strony rzeki zbudowana z cegły, 2,5-3 m wysokości, cegła zerodowana w wyniku oddziałania czynników atmosferycznych i braku zabezpieczeń. Pozostałe trzy ściany tworzy mur o wysokości 2-2,5 m z pustaka betonowego (z lat 30.XX w.), pustak i zaprawa łącząca w około 60% zerodowana. Fundamenty od rzeki o wysokości około 3 m, tworzy mur z kamienia łączonego zaprawą betonową. Przy podstawie, w miejscu kontaktu z wodą rzeki, część kamieni z muru została wypłukana. Budowla nie posiada zadaszenia. Ogólny stan należy ocenić jako zły.Woda z wodociągu gminnego. Ścieki odprowadzane do przydomowej oczyszczalni z drenażem rozsączającym, ilość odprowadzanych ścieków Qhmax=0,175 m3/h, Qśr.d=1,75m3/d, Qrmax=766,53 m3/r. 2.2 Wymagania zamawiającego i wskazówki dotyczące planowanego wykorzystania budynku po remoncie a) Przewidziana jest odbudowa wraz rozbudową obiektu o szerokość elewacji frontowej do 18 m i szerokość elewacji bocznej do 20 m. W powierzchni tej powinny zawierać się ganki, tarasy, schody, podcienie, itp.). Wysokość do 9 m nad poziom gruntu (parter, piętro, poddasze); dodatkowy poziom może tworzyć podpiwniczenie (do 3 m wysokości). b) architektura obiektu powinna komponować się z otoczeniem i nawiązywać do tradycji architektonicznych młynów wodnych funkcjonujących na Suwalszczyźnie, c) zastosowane materiały winny nawiązywać do tradycyjnych materiałów budownictwa regionalnego, np.: drewno, kamień, cegła, glina, z możliwością zastosowania współczesnych rozwiązań, gwarantujących wykorzystanie przestrzeni oraz zminimalizowanie zużycia energii, d) rozwiązania architektoniczne budynku powinny, w połączeniu z funkcjonalną elastycznością i optymalnym wykorzystaniem przestrzeni, zapewniać standardy użytkowe, odpowiadające specyfice obiektu edukacyjno-muzealnego wysokiej klasy; e) Zamawiający ustala górną granicę kosztu realizacji zaprojektowanych robót budowlanych i wystaw na kwotę 10 mln zł. 2.3 Zakres zobowiązań Wykonawcy a) Zamawiający wymaga opracowania dokumentacji w taki sposób, aby możliwe było etapowanie realizacji robót na następujące części: Część 1 – wykonanie projektu robót budowlanych i instalacyjnych wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę Część 2 – wykonanie projektu wystaw i wyposażenia budynku. b) Każda z w/w części powinna być zaprojektowana w taki sposób, aby możliwe było jej wykonanie i eksploatacja niezależnie od pozostałych. Wymaga się jednocześnie, aby po ukończeniu inwestycji wszystkie części stanowiły funkcjonalną całość. c) Zamawiający wymaga sporządzenia kompletnej dokumentacji umożliwiającej uzyskanie pozwolenia na budowę d) W przyjętych rozwiązaniach projektowych muszą być użyte wyroby budowlane i elementy wyposażenia wnętrz (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej. e) Zgodnie z postanowieniami art. 29 ust. 3 ustawy PZP zabrania się opisywania w dokumentacji przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W przypadku powoływania się podczas opisywania przyjętych rozwiązań projektowych na konkretne nazwy własne gotowych produktów i/lub gotowe rozwiązania systemowe producentów, wykonawca ma obowiązek określić konkretne parametry techniczne i jakościowe danego rozwiązania projektowego oraz umieścić informację o możliwości zastosowania rozwiązania równoważnego pod warunkiem spełnienia wskazanych parametrów technicznych i jakościowych. Powyższe dotyczy wszystkich elementów dokumentacji (opisy, rysunki, specyfikacje techniczne, przedmiary i kosztorysy) f) Zamawiający wymaga, aby dokumentacja techniczna sporządzona została z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności budynku dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. g) Zamawiający wymaga, aby projekt przewidywał zminimalizowanie zużycia energii tak, aby uzyskać parametry nie niższe niż przewiduje standard NF40. Należy rozważyć możliwość zastosowania paneli fotowoltaicznych oraz wykorzystania do oświetlenia, wszędzie tam gdzie to będzie możliwe, lamp LED. h) Zamawiający wymaga, aby w trakcie sporządzania dokumentacji Wykonawca projektu budowlanego organizował cykliczne, nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie, spotkania koordynacyjne, na których przedstawione zostaną postępy prac projektowych. W trakcie spotkań Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do pisemnej akceptacji przyjęte rozwiązania architektoniczne i elementy wyposażenia wnętrz. Dowody zaakceptowanych rozwiązań należy dołączyć do egzemplarza archiwalnego gotowej dokumentacji w chwili przekazywania jej Zamawiającemu. Brak akceptacji poszczególnych elementów cząstkowych może być podstawą do odmowy odbioru całości opracowania. i) Wykonawca w cenie oferty poniesie koszty wszelkich opłat wymaganych przez instytucje wydające opinie, uzgodnienia i decyzje niezbędne do opracowania dokumentacji projektowej. j) Wykonawca, w cenie oferty, zobowiązany będzie do zaktualizowania opracowanej dokumentacji projektowej i kosztorysowej, jeżeli w okresie pomiędzy wydaniem pozwolenia na budowę a rozpoczęciem robót budowlanych (nie dłużej jednak niż w ciągu 4 lat) wprowadzone zostaną zmiany przepisów prawa w zakresie, który spowoduje niezgodność części lub całości dokumentacji z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa. k) W przypadku, gdy przyjęte rozwiązania projektowe przekraczają kwotę, o której mowa w punkcie 2.2 lit. e, Zamawiający ma prawo do odmowy zaakceptowania dokumentacji projektowej, a Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia zmian, które pozwolą na obniżenie wartości szacunkowej inwestycji do założonej kwoty l) Wszystkie opracowane materiały/dokumenty muszą zawierać informację na temat finansowania przedmiotu konkursu przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Białymstoku wraz z odpowiednimi logotypami oraz dane teleadresowe Zamawiającego/Organizatora.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach