Przetargi.pl
Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego na rozbudowę ul. Dobrzeckiej w Kaliszu

Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Złota
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 59 85 200 , fax. 62 59 85 201
  • Data zamieszczenia: 2019-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu
    ul. Złota 43
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 62 59 85 200, fax. 62 59 85 201
    REGON: 25102624900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzdik.kalisz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego na rozbudowę ul. Dobrzeckiej w Kaliszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zgodnie z zapisami pkt. 4.2 i 4.3 SIWZ: 4.2. Zakres prac projektowych obejmuje: 1/ Projekt budowlany opracowany w podziale na etapy. Etapowanie dokumentacji – projektu budowlanego, wynikające ze składania wniosków o decyzję ZRID do właściwego organu wydającego decyzję ZRID. 2/ Projekt wykonawczy opracowany w podziale na III etapy: a/ Etap I – odc. ul. Dobrzeckiej od ul. Harcerskiej do Ronda Dobrzec b/ Etap II – Rondo Dobrzec oraz odcinek ul. Dobrzeckiej od ronda do połączenia ul. Dobrzeckiej z ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego. c/ Etap III – odcinek od połączenia ul. Dobrzeckiej z ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego do ul. Św. Michała (wraz ze skrzyżowaniem z ul. Biskupicką). 4.3. Dokumentacja projektowa winna zawierać w szczególności: 1/ spisanie z Zamawiającym w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy danych wyjściowych do projektowania, 2/ geotechniczne warunki posadowienia obiektu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 3/ rozpoznanie konstrukcji istniejącej nawierzchni poprzez wykonanie niezbędnych w tym celu badań, 4/ wykonanie badań natężenia ruchu oraz opracowanie prognozy ruchu w ciągu ul. Dobrzeckiej oraz na Rondzie Dobrzec, 5/ określenie kategorii ruchu i przyjęcie wzmocnienia nawierzchni jezdni do wymaganej kategorii, 6/ przebudowę oraz budowę: chodników, zjazdów na posesje, zatok autobusowych, miejsc postojowych, infrastruktury rowerowej w tym ciągów rowerowych zgodnie z „Koncepcją przebiegu tras rowerowych dla miasta Kalisza”, 7/ rozbudowę Ronda Dobrzec w oparciu o prognozę ruchu, 8/ rozbudowę skrzyżowania ul. Dobrzeckiej z ul. Biskupicką, 9/ budowę odwodnienia zgodnie z warunkami technicznymi PWiK, 10/ usunięcie kolizji z infrastrukturą techniczną, 11/ budowę oświetlenia ulicznego, 12/ inwentaryzację istniejącej organizacji ruchu (oznakowanie pionowe, poziome, urządzenia bezpieczeństwa ruchu), 13/ projekt stałej organizacji ruchu wraz z planem sytuacyjnym określającym projektowaną geometrię ulicy, które wymagają na etapie projektowania akceptacji MZDiK, 14/ projekt zieleni uzgodniony w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, Wielkopolskim Urzędzie Ochrony Zabytków Delegatura w Kaliszu wraz inwentaryzacją nasadzeń w pasie drogowym i ewentualnym uzyskaniem decyzji pozwolenia na wycinkę, 15/ kolorową planszę uzbrojenia podziemnego, 16/ informację do planu BIOZ, 17/ szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, 18/ przedmiar robót, formularz kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej, kosztorys inwestorski (wersja papierowa oraz elektroniczna w formacie ATH), odrębny dla każdego etapu projektu wykonawczego, 19/ wszystkie niezbędne uzgodnienia, 20/ opinię z narady koordynacyjnej, 21/ decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji oraz spełnienie jej warunków, 22/ wnioski o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej (Specustawa) wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami (dla każdego etapu odrębne). Wykonanie projektów podziałów nieruchomości zleci Zamawiający w oparciu o przedstawiony przez wykonawcę plan sytuacyjny z zaznaczonymi liniami rozgraniczającymi teren inwestycji, 23/ mapę własności terenu z jednoznacznie określonym przebiegiem projektowanego pasa drogowego i granicami działek wraz z aktualnym wykazem właścicieli działek, przez które przebiega projektowana trasa, 24/ uzyskanie decyzji ZRID, 25/ opracowanie kompletu dokumentacji w formie papierowej i elektronicznej (edytowalnej i nieedytowalnej) formaty: PDF, JPG, PGN, TIF, DWG, DOC, XLS, ATH, inne do uzgodnienia z zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty”, Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) oświadczenia wymagane postanowieniami SIWZ; 2) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 4) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, 5) zobowiązania (oryginały) wymagane postanowieniami pkt 12.2 SIWZ – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach