Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza ogłasza przetarg
- Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Wincentego Pola 2
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 86-51-105 , fax. 017 8651075
- Data zamieszczenia: 2009-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
ul. Wincentego Pola 2 2
35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 017 86-51-105, fax. 017 8651075
REGON: 00017490000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego na Budynek Zespołu Laboratoriów dla Wydziału Budownictwa i Inżynierii Środowiska Politechniki Rzeszowskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest projekt budowlany i wykonawczy : Budynek zespołu laboratoriów dla Wydziału Budownictwa i Inżynierii Środowiska Politechniki Rzeszowskiej wraz uzyskaniem w imieniu Zamawiającego - pozwolenia na budowę. Przedmiot zamówienia został określony : w programie funkcjonalno-użytkowym, oraz koncepcji - stanowiącymi załącznik do SIWZ. Budynek 3-kondygnacyjny o kubaturze 7984 m3 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452144107
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2000 złotych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia t.j. posiada środki własne lub posiada zdolność kredytową potrzebne do realizacji zamówienia . 3. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 4. Wykonawca posiada doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie co najmniej 1 podobnego zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie). Za podobne zamówienie uważa się projekt budowlany i wykonawczy budynku użyteczności publicznej o kubaturze minimum 5000 m3, poparte informacją o jego przeznaczeniu, wielkości (kubaturze), wartości zamówienia, dacie i miejscu ich wykonania oraz dokumentami (referencjami) potwierdzającymi, że prace projektowe zostały wykonane należycie. 5. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia projektowe w specjalnościach: = architektonicznej, = konstrukcyjno-budowlanej = drogowej = instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych = instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych = (lub równoważne) , w liczbie co najmniej po 1 osobie w każdej z branż, jak również przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego. 6. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował sprzętem technicznym w zakresie rodzaju i ilości koniecznej do realizacji zamówienia. Sposób oceny : spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, 3.Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 4. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych wraz z załączeniem uprawnień budowlanych w specjalnościach oraz aktualnymi zaświadczeniami z branżowych Izb Budowlanych: Posiadających uprawnienia projektowe w branżach : = architektonicznej, = konstrukcyjno-budowlanej = drogowej = instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych = instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych = (lub równoważne) 5. Przykład wykonanego w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , projektu budowlanego i wykonawczego budynku użyteczności publicznej * o kubaturze minimum 5000 m3 , poparte informacją o jego przeznaczeniu, wielkości (kubaturze), wartości zamówienia, dacie i miejscu ich wykonania oraz dokumentami (referencjami) potwierdzającymi, że prace projektowe zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane związane z wyposażeniem Stacji Kontroli Pojazdów w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budynek Zespołu Laboratoriów dla Wydzialu Budowy Maszyn i Lotnictwa politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2013-08-13 - Przebudowa pomieszczeń laboratoryjnych w budynku L-31 dla WBMiL PRz
Dodano: 2012-01-26 - Modernizacja pomieszczenia 52 w budynku L-29 Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2011-08-25 - Remont sal wykładowych nr L-255 i L-256 w budynku L-29 dla potrzeb Wydziału Maszyn i Lotnictwa Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2011-08-25 - Remont pomieszczeń laboratoryjnych w budynku K i P1 dla potrzeb Wydziału Budownictwa i Inżynierii Środowiska.
Dodano: 2011-08-03 - Modernizacja pomieszczenia 52 w budynku L-29 Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2011-07-28 - Termomodernizacja budynku GSR Politechniki Rzeszowskiej, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Likwidacja zagrożeń pożarowych - modernizacja (przebudowa) Głównej Stacji Rozdzielczej Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2011-07-14 - Przebudowa pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w budynkach L Politechniki Rzeszowskiej w ramach zadania inwestycyjnego pn: Likwidacja barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych w budynkach L Wydziału Budowy Maszyn i Lotnictwa Politechniki Rzeszowskiej przy al. Powstańców Warszawy 6
Dodano: 2011-07-05 - Adaptacja pomieszczeń L-21 i L-22 w budynku L-30 dla potrzeb montażu symulatora jazdy samochodem cięzarowym
Dodano: 2011-06-02 - Wymiana okien w DS. Nestor
Dodano: 2010-10-28