Przetargi.pl
Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego lądowiska dla helikopterów sanitarnych dla potrzeb transportu ratunkowego na terenie 105 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Żarach

105 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 68-200 Żary, ul. Domańskiego 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4707810, 4707874 , fax. 068 4707815
  • Data zamieszczenia: 2009-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 105 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Domańskiego 2 2
    68-200 Żary, woj. lubuskie
    tel. 068 4707810, 4707874, fax. 068 4707815
    REGON: 97032797400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.105szpital.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego lądowiska dla helikopterów sanitarnych dla potrzeb transportu ratunkowego na terenie 105 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Żarach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego lądowiska dla helikopterów transportu ratunkowego (obsługa SOR). Lądowisko zlokalizowane zostało na niezagospodarowanym terenie, w bezpośrednim sąsiedztwie szpitala (przewidywana powierzchnia pod lądowisko 9 600.0 m2). Dokumentacja musi zawierać opracowanie uciążliwości dla środowiska oraz powiązanie drogowe wraz z ciągiem pieszym między lądowiskiem a Szpitalnym Oddziałem Ratunkowym zlokalizowanym w budynku Nr 11 na terenie 105 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Żarach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia /lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5)zaakceptują zapłatę w 2 równych ratach: -pierwsza rata płatna w terminie min. 30 dni od daty podpisania protokołu odbioru projektu budowlanego i wykonawczego wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysem inwestorskim, kosztorysem ślepym, zestawieniem kosztów zadania, harmonogram realizacji robót budowlanych oraz i złożenia faktury Zamawiającemu, -druga rata płatna w terminie min. 30 dni od daty uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę i po podpisaniu protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: -Za aktualne uznane zostanie także zaświadczenie wydane wcześniej, którego aktualność potwierdza organ wydający w wymaganym terminie. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem nie stanowi potwierdzenia aktualności zaświadczenia. -Wyciąg z rejestru nie stanowi zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Przedłożenie wyciągu w miejsce wymaganego zaświadczenia Zamawiający nie uzna za potwierdzenie spełnienia warunków. 2)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2. 4)Do oferty należy dołączyć kserokopię uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej terenowo Izby Samorządu Zawodowego. 5)Opis części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, w przypadku gdy Wykonawca wykona zamówienie w całości siłami własnymi to zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że zamówienie w całości wykonane zostanie siłami własnymi - załącznik nr 6. 6)Wykonawcy (oferenci) składający ofertę na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, są zobowiązani do wzięcia udziału, przed terminem złożenia oferty, w wizji lokalnej, potwierdzonej przez Użytkownika - 105 Szpital Wojskowy w Żarach. Potwierdzony przez Użytkownika udział w wizji, będzie podstawą do uczestnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1, 2.2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości; -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 7)Formularz ofertowy - według zał. nr 1 8)Harmonogram realizacji zadań - według zał. nr 7, 9)Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy nie wynika z dokumentów określonych w pkt. 1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.105szpital.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach