Gmina Stalowa Wola ogłasza przetarg
- Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Wolności
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 156 433 456 , fax. 156 433 412
- Data zamieszczenia: 2018-10-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Stalowa Wola
ul. Wolności 7
37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
tel. 156 433 456, fax. 156 433 412
REGON: 830409086 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.stalowawola.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego dla zadania pn. „Łącznik pomiędzy obwodnicą (od węzła Solidarności) i istniejącą DK77 w Stalowej Woli o długości ok.1 km”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego dla zadania pn. „Łącznik pomiędzy obwodnicą (od węzła Solidarności) i istniejącą DK77 w Stalowej Woli o długości ok.1 km”. 2. Zasadniczy zakres usługi obejmuje: - aktualizację lub wykonanie mapy zasadniczej do celów projektowych, - opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego w zakresie budowy drogi łącznikowej pomiędzy projektowaną obwodnicą a istniejącą DK77 wraz ze skrzyżowaniem jednopoziomowym z ul. Spacerową, budową dróg serwisowych i zjazdów do istniejących działek, - projekt ciągu pieszo- rowerowego, - wykonanie projektu systemu odwodnienia (rowy, przepusty, ścieki) z uwzględnieniem warunków wydanych przez Mostostal Warszawa S.A. i Acciona Construccion S.A., - projekt urządzeń bezpieczeństwa ruchu, - projekt systemu odwodnienia drogi w postaci kanalizacji deszczowej - kanałów i przykanalików w zakresie średnic Dz 200 - 315 mm oraz wpustów zbierających wody z powierzchni jezdni, - projekt oświetlenia, - projekt kanalizacji teletechnicznej, - projekty przebudowy istniejącej infrastruktury technicznej, - projekt stałej organizacji ruchu, - wykonanie operatu geodezyjnego podziałowego, - wykonanie dodatkowych badań geotechnicznych gruntu, o ile okażą się niezbędne do zaprojektowania obiektu, - przygotowanie materiałów do przeprowadzenia postępowania o udzielenie decyzji w trybie Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, - uzyskanie wszystkich niezbędne do realizacji prac projektowych opinii i uzgodnień, wyrysów i wypisów, warunków przyłączenia itp. wynikające z obowiązujących przepisów prawa, - przygotowanie wystąpienia do Starosty/Ministra Infrastruktury o udzielenie zgody na odstępstwa od przepisów ustaw/warunków techniczno-budowlanych - o ile zajdzie taka konieczność, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - przedmiary robót, - kosztorysy inwestorskie, - przygotowanie kompletnego wniosku o wydanie decyzji ZRID z załącznikami 3. Wykonawca winien wykonać prace projektowe objęte niniejszą umową w sposób kompleksowy, zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi, normami, normatywami, instrukcjami oraz innymi przepisami dotyczącymi projektowania, w tym zgodnie z: - przepisami zawartymi w Ustawie Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 1202) - zgodnie z przepisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 25 kwietnia 2012 r. (Dz.U. z 2012 r., poz. 462 ze zm.) - przepisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) - przepisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389) - przepisami zawartymi w ustawie o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. 2017 poz. 1496), - wszystkimi przepisami i normami mającymi zastosowanie i wpływ na kompletność i prawidłowość wykonania zadania oraz docelowe bezpieczeństwo użytkowania wraz z trwałością i ekonomiką rozwiązań zaprojektowanych obiektów - współczesną wiedzą techniczną oraz w sposób zapewniający właściwą jakość tych prac. 4. Przedmiot zamówienia musi zawierać niezbędne do realizacji przyszłych prac projektowych opinie i uzgodnienia, wyrysy i wypisy, warunki przyłączenia itp. wynikające z obowiązujących przepisów prawa. 5. Projekt budowlany składać się będzie z planów, rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie przedmiotu, rodzaju i zakresu robót budowlanych, będących przedmiotem zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne opartym o dokumentację projektową będącą przedmiotem niniejszej Umowy. 6. Dokumentacja projektowa powinna określać przedmiot zamówienia dla robót budowlanych, w tym w szczególności: technologię robót, materiały i urządzenia a także parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii, urządzeń w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji. 7. Opracowanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego dla zadania pn. „Łącznik pomiędzy obwodnicą (od węzła Solidarności) i istniejącą DK77 w Stalowej Woli długość ok.1 km winno być wykonane w oparciu o załączniki do SIWZ tj: - koncepcję programową - projekt obwodnicy 8. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1.) Zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących podczas realizacji zamówienia następujące czynności: - projektant branży drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, elektrycznej oraz teletechnicznej. Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności w ramach zadania, dotyczące wszelkich robót związanych z projektowaniem w branży drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, elektrycznej oraz teletechnicznej w ramach łączącego je z pracodawcą stosunku pracy świadczyły ją osobiście, w miejscu i czasie wskazanym przez pracodawcę, pod jego kierownictwem z podporządkowaniem służbowym, za wynagrodzeniem, z prawem do urlopu. 2.) Przekazania zamawiającemu w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia listy osób, które będą wykonywać czynności, o których mowa w ppkt. 1) w trakcie realizacji zamówienia. Lista ta w przypadku zmiany osoby/osób wykonujących czynności, o których mowa w ppkt. 1) winna być każdorazowo niezwłocznie aktualizowana. 3.) W przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia obejmującej wykonanie czynności o których mowa w ppkt. 1) na rzecz podwykonawcy, obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących te czynności dotyczyć będzie także podwykonawcy. 4.) Podczas realizacji zamówienia wykonawca (podwykonawca) na wezwanie zamawiającego winny będzie przedstawić dowody (oświadczenie wykonawcy, iż stosunek pracy osób wymienionych w pkt. 8 ppkt 2 z wykonawcą ma formę umowy o pracę,) potwierdzające zatrudnianie na umowę o pracę osób, o których mowa w pkt. 8 ppkt 1-3. 5.) W przypadku nie wywiązania się przez wykonawcę (podwykonawcę) z obowiązków o których mowa w pkt. 8 ppkt. 1-3, zamawiający przewiduje sankcje zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych złotych) do dnia 15 października 2018 r., do godziny 12:00 w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2017 r., poz. 1579), tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 poz. 110 t.j.). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 04 1020 4913 0000 9802 0117 4663 - Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna w Warszawie z dopiskiem „Wadium – Opracowanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego dla zadania pn. „Łącznik pomiędzy obwodnicą (od węzła Solidarności) i istniejącą DK77 w Stalowej Woli o długości ok.1 km”. 3. Dowód wniesienia wadium winien być załączony do oferty. 4. Zamawiający dokonuje zwrotu wniesionego przez wykonawców wadium w trybach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę; 2) parafowany wzór umowy; 3) dowód wniesienia wadium. 2. Wykonawca wraz z ofertą winien załączyć: 1) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu; 2) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia; 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy). 4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy dachu i prac restauratorskich budynków szkoły i sali gimnastycznej Zespołu Szkół im. Prof. Groszkowskiego w Mielcu przy ul. Kilińskiego
Dodano: 2024-05-13 - Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej na zagospodarowanie poscaleniowe wsi Piechoty - w gminie Padew Narodowa, Powiat Mielecki
Dodano: 2024-04-25 - Opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego dotyczącego budynku kina Ballada w Stalowej Woli.
Dodano: 2024-04-23 - Wykonanie dokumentacji technicznej na przebudowę drogi powiatowej Nr 1818R Radymno-Chałupki Medyckie w km 1+398 do 5+825
Dodano: 2024-04-11 - „Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy istniejącej sieci wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Zagórz”
Dodano: 2024-03-13 - Opracowanie dokumentacji na rozbudowę ul. Jarowej od ul. Nowogrodzkiej do pętli autobusowej z uzyskaniem decyzji o ZRID, pełnieniem (na prawach opcji) nadzoru autorskiego nad robotami
Dodano: 2024-03-11 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI MODERNIZACJI DRÓG NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT
Dodano: 2024-03-07 - „Opracowanie dokumentacji projektowej dla zad. pn.: „Poprawa jakości życia mieszkańców Gminy Baranów Sand. poprzez rewitalizację przestrzeni publicznej w miejscowościach Baranów Sand. i Skopanie”
Dodano: 2024-02-16 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Jedlicze - wykonanie dokumentacji technicznej dla m. Poręby, Podniebyle".
Dodano: 2024-02-12 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Jedlicze - wykonanie dokumentacji technicznej dla m. Poręby, Podniebyle, Piotrówka”.
Dodano: 2024-02-12