Przetargi.pl
Opracowanie projektów technicznych budowy dróg na terenie gminy Wolbórz

Gmina Wolbórz ogłasza przetarg

  • Adres: 97-320 Wolbórz, Pl. Jagiełły 28
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 6164251 , fax. 44 6164241
  • Data zamieszczenia: 2015-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wolbórz
    Pl. Jagiełły 28 28
    97-320 Wolbórz, woj. łódzkie
    tel. 44 6164251, fax. 44 6164241
    REGON: 59064785900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wolborz.ugm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektów technicznych budowy dróg na terenie gminy Wolbórz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : 1.Opracowanie projektów technicznych budowy dróg na terenie gminy Wolbórz, dla : Zadania I - droga gminna nr 110531E Wolbórz-Zwierzyniec-Modrzewek-Młoszów o długości ok. 4,3 km Zakres: Odcinek 0+000 do 1+300 - szerokość pasa 6,0m - ulica klasy L - klasa techniczna KR3 - odwodnienie powierzchniowe drogi, - ścieżka pieszo rowerowa wraz z kładką nad rzeką Goleszanką Odcinek 1+300 do 4+300 - szerokość pasa 6,0m - ulica klasy L - klasa techniczna KR3 - odwodnienie powierzchniowe drogi, - oświetlenie uliczne na skrzyżowaniu w km 1+300 oraz na odcinku 2,0 km (od 2+300 do 4+300) Skrzyżowanie z drogą powiatową 1522E należy zaprojektować jako rondo Zadania II - droga gminna nr 110532E w Kaleniu od drogi powiatowej o numerze 1522E do zakładu drobiarskiego Drob-Bogs o długości ok. 520 mb Zakres: a)przebudowa jezdni: - szerokość pasa 6,0m - ulica klasy D - klasa techniczna KR3 b)chodnika z kostki betonowej c)odwodnienie powierzchniowe drogi, d)oświetlenie uliczne na całym odcinku Zadania III - droga gminna ul. Żeglarska w Bronisławowie o długości ok. 700 mb Zakres: a) przebudowa jezdni: - szerokość pasa 6,0m (dopuszczalne zmniejszenie szerokości odcinkowe do 5,0m) - ulica klasy D - klasa techniczna KR1 b) parkingu z kostki betonowej na odcinku hotelu Magellan c) chodnika z kostki betonowej d) odwodnienie powierzchniowe drogi, e) przebudowa wraz z uzupełnieniem oświetlenia ulicznego na całym odcinku Zadania IV - droga gminna ul. Sobieskiego w Wolborzu o długości ok. 350 mb Zakres: a) przebudowa jezdni: - szerokość pasa 5,0m - ulica klasy D - klasa techniczna KR1 b) chodnik z kostki betonowej c) odwodnienie powierzchniowe drogi, d) oświetlenie uliczne na całym odcinku e)kanalizacja sanitarna o długości około 250 wraz z urządzeniami służącymi do podłączenia nowych odbiorców Zamówienie do Zadania I i II obejmuje wykonanie: 1.1. Opracowanie materiałów geodezyjno - prawnych służące do regulacji stanu prawnego nieruchomości objętych inwestycją w zakres którego wchodzą: 1.1.1. Geodezyjne ustalenie zakresu zajętości poszczególnych działek ewidencyjnych pod ww. inwestycję poprzez: a) sporządzenie i zatwierdzenie operatu podziałowego działek ewidencyjnych w przypadkach gdy: - jedynie części tych działek zostaną zajęte pod inwestycję, - zaistnieje konieczność nabycia poszczególnych części działek w odrębnych trybach (administracyjnym lub cywilnoprawnym), b) dokonanie pomiaru na gruncie i sporządzenie pisemnej opinii potwierdzającej, że poszczególne działki ewidencyjne w całości zostaną zajęte pod inwestycję oraz uwidocznienie tego na mapie ewidencji gruntów, w przypadku, gdy te działki ewidencyjne w całości zostaną zajęte pod inwestycję i nie ma potrzeby podziału działek z przyczyn o których mowa w ppkt. a, c) projekt podziału należy przedstawić także na mapie sytuacyjno - wysokościowej ze szczególnym uwzględnieniem elementów pasa drogowego, 1.1.2. Porównawcze wykazy zmian dla nieruchomości objętych inwestycją o nieuregulowanym stanie prawnym, z klauzulą dokument służy do dokonywania wpisu w Księdze Wieczystej i potwierdzeniem zgodności z ewidencją gruntów, 1.1.3. Wypisy z rejestru gruntów, odpisy z ksiąg wieczystych lub Aktów Własności Ziemi (w przypadku braku KW) dla nieruchomości objętych inwestycją , 1.1.4. Po zatwierdzeniu podziału nieruchomości ( ostateczna decyzja ZRID) wyznaczenie i utrwalenie na gruncie nowych punktów granicznych znakami granicznymi betonowymi, 1.1.5. Wykonanie podkładów geodezyjnych do celów projektowych w skali 1:500 Wykonawca po wstępnym ustaleniu na gruncie zakresu zajętości nieruchomości pod inwestycję oraz sporządzeniu proponowanego projektu podziału nieruchomości zgodnie z pkt. 1.1, przedstawi ten zakres i projekt podziału Zamawiającemu w celu dokonania ewentualnych korekt uwzględniających uwagi Zamawiającego. 1.2. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej: 1.2.1. Wykonanie i skompletowanie załączników do wniosku o decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego, opracowanie i złożenie wniosku oraz uzyskanie tej decyzji. 1.2.2. Projektu budowlano wykonawczego 1.2.3. Przedmiaru robót 1.2.4. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych 1.2.5. Kosztorysu inwestorskiego 1.3. Opracowanie operatu wodno - prawnego odprowadzenia wód opadowych wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia wodno - prawnego, 1.4. Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji - w razie potrzeby 1.5. Wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań projektowych oraz uzyskanie opinii, uzgodnień i decyzji koniecznych w postępowaniu dla wydania decyzji ZRID 1.6. W imieniu Zamawiającego złożenie wniosku do właściwego organu administracyjnego o wydanie decyzji ZRID i uzyskanie prawomocnej decyzji ZRID, 1.7. Wykonanie jednokrotnej aktualizacji kosztorysu inwestorskiego na pisemne wezwanie zamawiającego w terminie 15 dni od daty wezwania, 1.8. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia nadzoru autorskiego, a koszt nadzoru zawarty jest w oferowanej cenie. 2. W ramach opracowania dokumentacji Jednostka projektująca uzyskuje we własnym zakresie wszelkie niezbędne materiały przedprojektowe , oraz pokrywa wszystkie związane z tym koszty. 3. Uzyskanie odrębnych decyzji pozwolenia na budowę na Zadanie I i II 4. Sporządzenie harmonogramu określającego terminy wykonania poszczególnych części dokumentacji, ze szczególnym uwzględnieniem terminów ostatecznych podanych w niniejszej specyfikacji. 5. Dokumentacja powinna być opracowana następująco: a) Projekty budowlane i wykonawcze (6 egz. w formie papierowej 1 egz. w formie elektronicznej ) b) specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ( 2 egz. w formie papierowej , 1 egz. w formie elektronicznej), c) przedmiar robót ( 2 egz. w formie papierowej , 1 egz. w formie elektronicznej), d) kosztorys inwestorski ( 2 egz. w formie papierowej ,1 egz. w formie elektronicznej). e) opracowanie operatu wodno - prawnego odprowadzenia wód opadowych - 2 egz. wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia wodno - prawnego, f) prawomocna decyzja ZRID - 1 egz. Zamówienie do Zadania III i IV obejmuje wykonanie: 1.1. Wykonanie podkładów geodezyjnych do celów projektowych w skali 1:500 1.2. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej: 1.2.1. Wykonanie i skompletowanie załączników do wniosku o decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego, opracowanie i złożenie wniosku oraz uzyskanie tej decyzji. 1.2.2. Projektu budowlano wykonawczego 1.2.3. Przedmiaru robót 1.2.4. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych 1.2.5. Kosztorysu inwestorskiego 1.3. Opracowanie operatu wodno - prawnego odprowadzenia wód opadowych wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia wodno - prawnego, 1.4. Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji - w razie potrzeby 1.5. Wykonanie jednokrotnej aktualizacji kosztorysu inwestorskiego na pisemne wezwanie zamawiającego w terminie 15 dni od daty wezwania, 1.6. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia nadzoru autorskiego, a koszt nadzoru zawarty jest w oferowanej cenie. 2. W ramach opracowania dokumentacji Jednostka projektująca uzyskuje we własnym zakresie wszelkie niezbędne materiały przedprojektowe , oraz pokrywa wszystkie związane z tym koszty. 3. Uzyskanie odrębnych decyzji pozwolenia na budowę na Zadanie III i IV 4. Sporządzenie harmonogramu określającego terminy wykonania poszczególnych części dokumentacji, ze szczególnym uwzględnieniem terminów ostatecznych podanych w niniejszej specyfikacji. 5. Dokumentacja powinna być opracowana następująco: a) Projekty budowlane i wykonawcze (6 egz. w formie papierowej 1 egz. w formie elektronicznej ) b) specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ( 2 egz. w formie papierowej , 1 egz. w formie elektronicznej), c) przedmiar robót ( 2 egz. w formie papierowej , 1 egz. w formie elektronicznej), d) kosztorys inwestorski ( 2 egz. w formie papierowej ,1 egz. w formie elektronicznej). e) opracowanie operatu wodno - prawnego odprowadzenia wód opadowych - 2 egz. wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia wodno - prawnego, 6. Projektant otrzyma upoważnienie od Zamawiającego do reprezentowania go i występowania w jego imieniu we wszystkich sprawach administracyjnych związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej. Dokumentacje należy zrealizować zgodnie z obowiązującymi przepisami . 7. Miejsce realizacji: Gmina Wolbórz , miejscowości : Wolbórz, Zwierzyniec, Modrzewek, Młoszów, Kaleń, Bronisławów. 8. Zaleca się , aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej przed złożeniem oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolborz.4bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach