Przetargi.pl
Opracowanie projektów przebudowy dróg powiatowych: nr 1847R Szebnie - Tarnowiec - Jedlicze - Potok, nr 1950R Chlebna - Kopytowa - Faliszówka, nr 1951R Chlebna - Łubno Szlacheckie, nr 1924R Kobyle - Łęki Strzyżowskie - Bratkówka - Odrzykoń

Powiat Krośnieński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krośnieńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 38-400 Krosno, ul. Bieszczadzka 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4375781 , fax. 013 4375715
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Krośnieński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krośnieńskiego
    ul. Bieszczadzka 1 1
    38-400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 013 4375781, fax. 013 4375715
    REGON: 37044051900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.krosno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektów przebudowy dróg powiatowych: nr 1847R Szebnie - Tarnowiec - Jedlicze - Potok, nr 1950R Chlebna - Kopytowa - Faliszówka, nr 1951R Chlebna - Łubno Szlacheckie, nr 1924R Kobyle - Łęki Strzyżowskie - Bratkówka - Odrzykoń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie projektów przebudowy dróg powiatowych: nr 1847R Szebnie - Tarnowiec - Jedlicze - Potok, nr 1950R Chlebna - Kopytowa - Faliszówka, nr 1951R Chlebna - Łubno Szlacheckie, nr 1924R Kobyle - Łęki Strzyżowskie - Bratkówka - Odrzykoń. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: - Opracowanie projektu przebudowy drogi powiatowej nr 1847R Szebnie - Tarnowiec - Jedlicze - Potok (wzmocnienie nawierzchni na odcinku od drogi krajowej nr 28, remont mostu na rz. Jasiołka, przebudowa drogi wraz z budową chodnika i wzmocnieniem nawierzchni od mostu na rz. Jasiołka do granicy powiatu, przebudowa mostu na potoku Chlebianka). - Opracowanie projektu przebudowy drogi powiatowej nr 1950R Chlebna - Kopytowa - Faliszówka (odcinkowe wzmocnienie nawierzchni). - Opracowanie projektu przebudowy drogi powiatowej nr 1951R Chlebna - Łubno Szlacheckie (odcinkowe wzmocnienie nawierzchni). - Opracowanie projektu przebudowy drogi powiatowej nr 1924R Kobyle - Łęki Strzyżowskie - Bratkówka - Odrzykoń (wzmocnienie nawierzchni na całym odcinku drogi) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w Szczegółowym Opisie Przedmiocie Zamówienia, stanowiącym zał. nr 7 do SIWZ. Zamówienie należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2004 r. Nr 202 ,poz. 2072) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Kwota i termin wniesienia wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). Termin wniesienia wadium upływa w dniu złożenia ofert o godz. 10.00 (decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego). 2.Formy i miejsce wnoszenia wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium w formie pieniędzy musi być wniesione przelewem - na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Rymanowie nr konta: 29 8636 0005 2001 0004 8666 0006
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, a w szczególności: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie na podstawie załączonych do oferty dokumentów (dział XVI SIWZ). Z postępowania wyklucza się Wykonawców, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający zawiadamia równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, a ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest do przedłożenia następujących dokumentów: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert. 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych przez Zamawiającego oraz art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), (załącznik nr 2 do SIWZ). 4.Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania myśl art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), (załącznik nr 3 do SIWZ). 5.Wykaz, co najmniej trzech zrealizowanych zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (załącznik nr 4 do SIWZ) popartych dołączonymi referencjami. 6.Wykaz personelu (osób i podmiotów) na formularzu stanowiącym Załącznik nr 5, odpowiedzialnego za realizację zamówienia z udokumentowaniem jego kwalifikacji (kopie uprawnień) z podaniem: - imienia, nazwiska, - wykształcenia i specjalności (dyplom), - rodzaj i numer uprawnień projektowych; - aktualne zaświadczenie z okręgowej izby inżynierów budownictwa 7.Wypełniony formularz OFERTA (Załącznik nr 1). 8.Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy). 9.Upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy Uwaga: Upoważnienie należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania wykonawcy 11. Parafowany wzór umowy (Załącznik nr 6). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentów składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.krosno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach