Przetargi.pl
Modernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego im.Mikołaja Kopernika w Tarnobrzegu ul. Jachowicza 13- działka ewidencyjna nr 3694/2

Liceum Ogólnokształcące ogłasza przetarg

  • Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Stanisława Jachowicza 13
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-15 822-16-04 , fax. 0-15 822-16-04
  • Data zamieszczenia: 2009-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Liceum Ogólnokształcące
    ul. Stanisława Jachowicza 13 13
    39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    tel. 0-15 822-16-04, fax. 0-15 822-16-04
    REGON: 00071912200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zso.tbg.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna miasta

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego im.Mikołaja Kopernika w Tarnobrzegu ul. Jachowicza 13- działka ewidencyjna nr 3694/2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Modernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego im.Mikołaja Kopernika w Tarnobrzegu ul. Jachowicza 13- działka ewidencyjna nr 3694/2 zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane z późn. zmianami, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej. Szczegółowy zakres prac do wykonania obejmują, przedmiary robót /zał. nr 7 do SIWZ/ CPV - 45.21.22.22-8 2.Wykonawca ma wskazać w ofercie, które części zamówienia powierzy podwykonawcom, Uregulowania dotyczące podwykonawców zawarte są w projekcie umowy (zał. nr 2 do SIWZ) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.UZP : zakup i montaż wyposażenia sali gimnastycznej/koszy , bramek/ oraz zakup i montaż wodnych nagrzewnic instalacji centralnego ogrzewania określonych w projekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122228
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, b. prowadzą działalność o charakterze budowlanym, c. dysponują kadrą pracowniczą zdolną do wykonania zamówienia (posiadającą wymagane uprawnienia do wykonywania tego typu robót. Kierownik budowy i kierownicy poszczególnych robót muszą być członkami Izby Inżynierów Budownictwa, d. udzielą rękojmi i gwarancji na wykonane roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia na okres 3 lat e. posiadają doświadczenie w wykonywaniu podobnych robót budowlanych o podobnym charakterze i przeznaczeniu jak przedmiot zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, potwierdzone referencjami, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością f. dysponują sprzętem (własnym, pożyczonym, dzierżawionym lub w inny sposób użyczonym) niezbędnym do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia g. posiadają polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, iż wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. / obejmujący zakres przedmiotu zamówienia / h. Zamawiający oceni czy dany Wykonawca spełnia warunki wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wg zasady spełnia/ nie spełnia) na podstawie dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie (wykaz wymaganych dokumentów - pkt III pdpkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 2. Wykonawcy muszą dołączyć do oferty oświadczenia, że : a. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego e. zapoznali ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnoszą do niej zastrzeżeń f. zapoznali się z projektem inwestycyjnym oraz terenem, na którym prowadzone będą roboty i uwzględnili warunki realizacji w swojej ofercie 3. Warunki określone w punkcie 1 należy potwierdzić przez przedstawienie następujących dokumentów : a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego w okresie 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot, b) w przypadku wniesienia oferty przez dwóch lub kilku wykonawców wspólnie do oferty musi zostać załączone pełnomocnictwo określające sposób reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy c) wykaz osób i podmiotów / podstawowej kadry technicznej /, która będzie wykonywać zamówienie lub będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności./zał. nr 4 do SIWZ / Do oferty należy dołączyć kserokopie dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają odpowiednie uprawnienia do wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia, W przypadku Kierownika budowy i kierowników poszczególnych robót należy do oferty dołączyć kserokopię dokumentu potwierdzającego, że są członkami Izby Inżynierskiej Budownictwa, h) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej / obejmujący zakres przedmiotu zamówienia /. i) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wg zał. nr 5 do SIWZ). j) parafowany projekt umowy - zał. nr 2 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wzór oferty 2. Projekt umowy 3. Wzór oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawców warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 4. Wykaz podstawowej kadry technicznej proponowanej do realizacji zamówienia 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu latach robót o podobnym charakterze i przeznaczeniu jak przedmiot zamówienia 6. Przedmiar robót 7. Projekt budowlany

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zso.tbg.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach