Przetargi.pl
Opracowanie projektów oświetlenia dróg na terenie gminy Stryków

Gmina Stryków ogłasza przetarg

  • Adres: 95-010 Stryków, ul. Kościuszki 27
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 7198002 , fax. 42 7198193
  • Data zamieszczenia: 2013-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stryków
    ul. Kościuszki 27 27
    95-010 Stryków, woj. łódzkie
    tel. 42 7198002, fax. 42 7198193
    REGON: 47205783300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strykow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektów oświetlenia dróg na terenie gminy Stryków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie 3 odrębnych projektów oświetlenia ulicznego w oparciu o technologię LED w następujących miejscowościach na terenie gminy Stryków: 1) część I - Dobieszków - droga wewnętrzna - długość 470 m 2) część II - Osse - droga powiatowa - długość 1870 m 3) część III - Rokitnica - droga serwisowa długość 320 m Zakres zamówienia obejmuje wykonanie odrębnie dla każdej części zamówienia : 1. Mapy dc projektowych 2. Projektu budowlanego wraz z koniecznymi uzgodnieniami do uzyskania pozwolenia na budowę - 5 egz. 3. Kosztorysu inwestorskiego - 1 egz. 4. Przedmiaru robót - 1 egz. 5. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - 1 egz. 6. Całość dokumentacji w wersji elektronicznej- format pdf, przedmiar i kosztorys w wersji format pdf i wersja edytowalna 7. Występując w imieniu Zamawiającego uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę 8. Jednorazowej aktualizacji dokumentacji pod względem innego doboru opraw LED, mającej na celu ich optymalny wybór w chwili realizacji inwestycji 9. Jednorazowej aktualizacji kosztorysu inwestorskiego na wezwanie Zamawiającego 10. Udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące dokumentacji zadane po ogłoszeniu przetargu na budowę zaprojektowanego oświetlenia ulicznego Wraz z kompletną dokumentacją projektową Wykonawca jest zobowiązany złożyć oświadczenie, iż opis przedmiotu zamówienia jest zgodny z art. 29, 30, 31 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przed przystąpieniem do prac projektowych Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z Zamawiającym wszelkie szczegóły dokumentacji oraz uzyskać warunki włączenia do sieci. Zamówienie obejmuje również uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawa do dysponowania gruntem na cele budowlane. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z uzyskaniem uzgodnień, opinii, warunków, decyzji. Wszelkie rozwiązania technologiczne i zastosowane materiały wymagają uzgodnienia z Zamawiającym na etapie koncepcji projektowej. Dokumentacja projektowa musi spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U.10.243.1623 j.t.) oraz winna być opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120 poz. 1133), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. nr 202 poz. 2072 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. nr 43 poz. 430 z 1999 r., Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno użytkowym (Dz. U. nr 130 poz. 1389 z 2004 r.) winna być zgodna z przepisami i wymogami i wszystkimi innymi unormowaniami, standardami i przepisami prawnymi, których należy przestrzegać przy realizacji tego typu inwestycji. Dokumentacja winna posiadać wszelkie niezbędne uzgodnienia w każdym egzemplarzu. Zamawiający dostarczy Wykonawcy wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Stryków. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez jednego Wykonawcę oferty na trzy zadania. Oznaczenie wg CPV: 713 20 000 - 7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcy/om. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strykow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach