Przetargi.pl
Opracowanie projektów graficznych okładek, wraz z korektą, składem wydrukowaniem oraz dystrybucją publikacji w ramach ogólnopolskiego badania „Barometr zawodów”

Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-107 Kraków, pl. Na Stawach
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48124227110 , fax. +48124229785
  • Data zamieszczenia: 2019-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
    pl. Na Stawach 1
    30-107 Kraków, woj. małopolskie
    tel. +48124227110, fax. +48124229785
    REGON: 35711407500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/wupwkrakowie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektów graficznych okładek, wraz z korektą, składem wydrukowaniem oraz dystrybucją publikacji w ramach ogólnopolskiego badania „Barometr zawodów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: opracowanie projektów graficznych okładek, wraz z korektą, składem wydrukowaniem oraz dystrybucją publikacji tj. plakatów z wynikami badania oraz raportów podsumowujących badanie, wojewódzkich i ogólnopolskiego, wraz z okładkami, w ramach ogólnopolskiego badania „Barometr zawodów”. Wzór umowy oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) są odpowiednio załącznikiem nr 1 oraz 2 do SIWZ oraz stanowią integralną część SIWZ. 2. Zamawiający wymaga w zakresie zamówienia zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich pracowników fizycznych oraz operatorów urządzeń, którzy przy realizacji robót opisanych w SIWZ będą wykonywali czynności w zakresie przygotowania do druku i druku materiałów, polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t. j. Dz.U. z 2018 r. poz. 108), w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia (pkt. XVIII SIWZ). 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy. 5. Zamawiający nie przewiduje: 1) zawarcia umowy ramowej, 2) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferta nie obejmująca całości przedmiotu zamówienia zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SIWZ. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający informuje, że jest uprawniony do odbierania od Wykonawcy ustrukturyzowanych faktur elektronicznych i ma konto na Platformie Elektronicznego Fakturowania o numerze: PL6762129505. Zamawiający zastrzega, że w przypadku wystawienia przez Wykonawcę elektronicznych faktur VAT, oprócz elementów wymaganych przepisami ustawy o VAT zobligowany jest zawrzeć numer umowy zamówienia publicznego oraz informacje dotyczące odbiorcy płatności. Numer umowy zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu - na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy i art. 24 ust. 5 ustawy; 2) spełniają warunki udziału w postepowaniu określone przez Zamawiającego w pkt. VI.2 SIWZ. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie określonej w pkt. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo). Powyższe dotyczy również spółki cywilnej. W takim przypadku zamiast pełnomocnictwa do oferty można załączyć umowę spółki cywilnej lub uchwałę wspólników, o ile wynika z niej jednoznacznie sposób reprezentacji spółki. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 1. Zamawiający wymaga w zakresie zamówienia zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich pracowników fizycznych oraz operatorów urządzeń, którzy przy realizacji robót opisanych w SIWZ będą wykonywali czynności w zakresie przygotowania do druku i druku materiałów, polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t. j. Dz.U. z 2018 r. poz. 108), w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia. 2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w par. 10 ust. 1 pkt. a) umowy czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a. żądania oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na umowę o pracę, b. poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika, c. innych dokumentów zawierających informacje niezbędne do weryfikacji zatrudnienia pracownika na podstawie umowy o pracę. 3. Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego kary umownej za każdym przypadkiem: a. w razie niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w § 10 ust. 1 – w wysokości 10% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 3 ust. 1, b. w razie niezłożenia przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę - w wysokości 2% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 3 ust. 1. 4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę prawa pracy, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu. Zamówienie będzie realizowane do 20 grudnia 2019 r. Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zw. RODO informuję, że: 1. Administrator danych osobowych Administratorem Państwa danych osobowych będzie Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie (WUP Kraków) z siedzibą w Krakowie, Plac Na Stawach 1. Można się z nami kontaktować w następujący sposób: • listownie: Plac Na Stawach 1, 30-107 Kraków; • mailowo: kancelaria@wup-krakow.pl; • telefonicznie: 12 42 87 870. 2. Inspektor Ochrony Danych Inspektorem Ochrony Danych (IOD) jest pani Aneta Dudek. Można się z nią kontaktować poprzez: • e-mail: ochronadanych@wup-krakow.pl, • telefonicznie pod numerem: 12 42 87 858 lub • pisemnie na adres siedziby Urzędu. Do IOD w WUP Kraków należy kierować wyłącznie sprawy dotyczące przetwarzania Państwa danych przez WUP Kraków, w tym sprawy dotyczące realizacji praw w zakresie dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usuwania, ograniczenia przetwarzania czy sprzeciwu na ich przetwarzanie. 3. Cele i podstawy przetwarzania Dane osobowe osób biorących udział w postępowaniu będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania, archiwalnym oraz statystycznym w związku z: – art. 6 ust. 1 pkt c) RODO przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze na podstawie przepisów wynikających z Ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczących realizacji zamówienia i zawarcia umowy oraz Kodeksu Cywilnego dotyczących zawarcie i realizacji umowy oraz – art. 6 ust. 1 pkt b) RODO przetwarzaniem danych niezbędnych do wykonania umowy, której stroną będą osoby, których dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osób, których dane dotyczą, przed zawarciem umowy. 4. Odbiorcy danych osobowych Dane osobowe osób, biorących udział w postępowaniu mogą zostać przekazane: 1) Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych, 2) Prezesowi Urzędu Ochrony Danych Osobowych 3) jednostce sprawującej nadzór nad działaniem WUP, 4) innym instytucją i organom kontrolnym, w których kompetencjach mieści się nadzór i kontrola prawidłowości wydatkowania środków publicznych, 5) osobom fizycznym oraz innym podmiotom korzystającym z uprawnień wynikających z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Odrębną kategorię odbiorców, którym mogą być ujawnione dane są podmioty uprawnione do obsługi doręczeń oraz podmioty, z którymi WUP Kraków zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla użytkowanych w Urzędzie systemów informatycznych. 5. Będziemy przechowywać dane osobowe do chwili załatwienia sprawy, w której zostały one zebrane, a następnie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) przez okres 4 lat. 6. Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio Wykonawcy dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 7. W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 8. Wykonawca posiada: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO; − prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Wykonawcy zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia. 9. Wykonawcy nie przysługuje: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10. Wykonawca w formularzu ofertowym składa oświadczenie że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. 11. Zamawiający, zgodnie z art. 8a ust. 5 pzp informuje, że: - w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagało tego będzie, Zamawiający będzie żądał od osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; - wystąpienie przez osobę z żądaniem określonym w art. 18 RODO nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Powyższa klauzula informacyjna dotyczy w szczególności: Wykonawcy będącego osobą fizyczną, Wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, jak również na analogicznych zasadach: pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie), członka organu zarządzającego Wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK), osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Obowiązek Wykonawcy określony powyżej w punkcie 10 zachodzi w szczególności względem: osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia, Podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, Podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, pełnomocnika Podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie), członka organu zarządzającego Podwykonawcy/podmiotu trzeciego, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty – załącznik nr 3 do SIWZ. 1. Do oferty (formularz oferty – wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ) wykonawca winien dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w postępowaniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Powyższe dotyczy również wspólników spółki cywilnej. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o nich w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1 powyżej. 4. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 5. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie /t.j. Dz. U. z 2017 poz. 2291 z późn. zm./). 6. Informacja, o której mowa w art. 91 ust. 3a ustawy, jeśli dotyczy. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający wymaga oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 powyżej. Oświadczenie składane jest w oryginale. Adres Zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, Plac Na Stawach 1, 30-107 Kraków, pokój 610. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej, na której była zamieszczona SIWZ wraz z załącznikami, wraz w informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z nich. Powyższe dotyczy również wspólników spółki cywilnej. 1) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2) Oferta (każdy dokument składający się na ofertę) musi być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej. 3) Oferta (każdy dokument składający się na ofertę) winna być podpisana przez osoby uprawnione lub upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 4) Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, należy oznaczyć klauzulą: ”Informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.)” i załączyć jako odrębną część nie złączoną z ofertą w sposób trwały. Zgodnie z tym przepisem przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Zgodnie z art. 8 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. Uwaga: w przypadku braku wykazania (złożenia właściwego uzasadnienia w terminie składania ofert), iż zastrzeżone dane stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, zastrzeżenie zostanie uznane za nieskuteczne i dane te staną się jawne od momentu otwarcia ofert. 5) Forma oferty winna spełniać następujące wymagania: a) poprawki muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisami osób uprawnionych lub upoważnionych do reprezentowania wykonawcy, b) ofertę należy składać w jednym egzemplarzu, w opakowaniu uniemożliwiającym przypadkowe otwarcie i zapoznanie się z jej treścią przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach