Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu ogłasza przetarg
- Adres: 62-800 Kalisz, ul. Złota
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 62 59 85 200 , fax. 62 59 85 201
- Data zamieszczenia: 2020-07-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu
ul. Złota 43
62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
tel. 62 59 85 200, fax. 62 59 85 201
REGON: 25102624900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzdik.kalisz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych na rozbudowę ul. Dobrzeckiej w Kaliszu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji na rozbudowę ul. Dobrzeckiej w Kaliszu, na podstawie której możliwa będzie realizacja inwestycji zarówno pod względem formalno – prawnym jak i technicznym. Zakres prac projektowych obejmuje: 1/ Opracowanie dwóch projektów koncepcyjnych rozbudowy ul. Dobrzeckiej. 2/ W oparciu o wybrany projekt koncepcyjny, opracowanie projektów budowlanych i wykonywanych. 3/ Skoordynowanie prac projektowych z rozwiązaniami przyjętymi w ramach będącej w opracowaniu dokumentacji projektowej na przebudowę ul. Św. Michała. 4/ Opracowanie projektu budowlanego ul. Dobrzeckiej (drogi klasy Z) w podziale na IV etapy: a/ Etap I – odc. ul. Dobrzeckiej od ul. Harcerskiej do Al. Wojska Polskiego, b/ Etap II – odcinek ul. Dobrzeckiej od Al. Wojska Polskiego do Ronda Dobrzec, c/ Etap III – Rondo Dobrzec wraz z odc. ul. Dobrzeckiej do skrzyżowania z ul. A. Szapocznikow, d/ Etap IV – odc. ul. Dobrzeckiej od ul. A. Szapocznikow do ul. Św. Michała (bez skrzyżowania z ul. Biskupicką) z uwzględnieniem skrzyżowania skanalizowanego/ronda z planowaną ulicą w rejonie działki nr 383/1. 5/ Opracowanie projektu wykonawczego opracowanego w podziale na IV etapy. Etapowanie dokumentacji tak jak projekt budowlany. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty”, Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) oświadczenia wymagane postanowieniami SIWZ; 2) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 4) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, 5) zobowiązania (oryginały) wymagane postanowieniami pkt 12.2 SIWZ – jeżeli dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania „Rowerowy Konin – droga dla rowerów na Alejach 1 Maja (KBO)”.
Dodano: 2024-04-16 - Opracowanie dokumentacji na zadania związane z przebudową i rozbudową dróg w powiecie gostyńskim
Dodano: 2024-03-29 - Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych wraz z nadzorem autorskim.
Dodano: 2024-03-26 - „Projekt budowy ulicy Jesionowej oraz ulicy Szerokiej wraz z drogą pieszo rowerową w miejscowości Dopiewiec, na odcinku przed skrzyżowaniem z ulicą Leśna Polana do skrzyżowania z ulicą Osiedle.”
Dodano: 2024-03-22 - Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn.: Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Nowym Tomyślu
Dodano: 2024-03-21 - Opracowanie dokumentacji projektowych na budowę ścieżek rowerowych i pieszo-rowerowych na terenie Gminy Stęszew oraz przebudowę drogi gminnej ul. Sadowej w miejscowości Zamysłowo.
Dodano: 2024-03-18 - Projekt ulicy Sikorskiego i ulicy Podgórnej w Rogalinku
Dodano: 2024-01-08 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę ścieżki pieszo-rowerowej przy drodze powiatowej nr 3220P na odcinku Rożek Krzymowski - Krzymów
Dodano: 2023-12-08 - Projekt budowy drogi dla pieszych i drogi dla rowerów wzdłuż Kanału Mosińskiego w Mosinie – etap 1
Dodano: 2023-12-01 - FONTANNA NA TERENIE SKWERU ZIELONE OGRÓDKI IM. ZBIGNIEWA ZAKRZEWSKIEGO – OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ [POZNAŃ] – 2. POSTĘPOWANIE
Dodano: 2023-10-23