Przetargi.pl
OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO - UŻYTKOWEGO na budowę deszczowni na szkółce leśnej w leśnictwie Krajewo wraz z infrastrukturą towarzyszącą do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych w celu przygotowania oferty, szczególnie w zakresie obliczenia ceny oferty oraz wykonania prac projektowych

Nadleśnictwo Dwukoły ogłasza przetarg

  • Adres: 13-240 Iłowo-Osada,
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 236 541 461
  • Data zamieszczenia: 2020-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Dwukoły
    13-240 Iłowo-Osada
    tel. 236 541 461
    REGON: 13001440600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dwukoly.olsztyn.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa, Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO - UŻYTKOWEGO na budowę deszczowni na szkółce leśnej w leśnictwie Krajewo wraz z infrastrukturą towarzyszącą do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych w celu przygotowania oferty, szczególnie w zakresie obliczenia ceny oferty oraz wykonania prac projektowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: 1.1. Opracowanie programu funkcjonalno – użytkowego (PFU), dla zamierzenia inwestycyjnego polegającego na Budowie deszczowni na szkółce leśnej w leśnictwie Krajewo wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Lokalizacja: Mława, ul. Krajewo, nr działki ewidencyjnej 98, obręb Krajewo, gmina Mława, powiat mławski. Na szkółce planuje się budowę nowej deszczowni - systemu nawadniania, który składał się będzie z dwóch studni głębinowych, zbiorników retencyjnych, budynku pompowni (pompy, zestawy filtrów) wraz zapleczem socjalnym, rurociągu tłocznego rozprowadzonego po szkółce oraz instalacji nawadniającej z automatycznym systemem sterowania. Dodatkowo planuje się budowę wiaty na sprzęt szkółkarski, która umiejscowiona będzie na terenie szkółki leśnej, budowę ogrodzenia, ciągów komunikacyjnych oraz płyty kompostowej zlokalizowanej poza terenem szkółki leśnej. Zadanie obejmuje między innymi branżę konstrukcyjno - budowlaną, instalacyjną w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, branżę elektryczną. 1.2. Wykonanie Zbiorczego Zestawienia Kosztów – określenie wartości szacunkowej zamówienia, którego przedmiotem będzie wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i geologicznych, uwzględniając etapowanie prac. Dokumentacja kosztowa powinna zawierać szacunkowe zbiorcze zestawienie kosztów, w tym między innymi: - koszt dokumentacji projektowej (projekty budowlane, wykonawcze), - koszt robót budowlanych i geologicznych określonych w PFU, o którym mowa w punkcie 1.1.. 1.3. Wykonanie koncepcji docelowego zagospodarowania terenu, uwzględniającej usytuowanie wszystkich projektowanych obiektów. 1.4. Przygotowanie i złożenie do właściwego organu administracji projektu robót geologicznych na wykonanie odwiertów studziennych. 1.5 Niezbędne do należytego wykonania przedmiotu umowy badania geotechniczne i geologiczne. 2. PFU będący przedmiotem niniejszego zamówienia, będzie stanowić opis zadania budowlanego, którego wykonawcę Inwestor wybierze po przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w systemie „Projektuj i wybuduj”. Zadaniem wybranego w wyniku rozstrzygnięcia ww. postępowania Wykonawcy będzie sporządzenie dokumentacji projektowej wraz z wszelkimi uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę, uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę i innych pozwoleń wymaganych prawem, a następnie realizacja prac budowalnych, tj. wykonanie zgodnej z programem funkcjonalno – użytkowym, projektem budowlanym i wszystkimi pozwoleniami i decyzjami budowy deszczowni na szkółce leśnej w leśnictwie Krajewo wraz z infrastrukturą towarzyszącą. 3. PFU będzie stanowić podstawę do opisania przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 31 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, dlatego też Zamawiający wymaga, aby w opracowaniu nie przywoływać nazw własnych, producenta i innych utrudniających uczciwą konkurencję i powinna zostać opracowana zgodnie z zapisem art. 29, 30 oraz 31 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019 poz. 1843); 4. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do roboczych konsultacji i uzgodnień z Zamawiającym. Program powinien w całości odzwierciedlać potrzeby Zamawiającego przekazywane w trakcie opracowywania przedmiotu zamówienia. 5. Program funkcjonalno-użytkowy musi zawierać wszystkie niezbędne dokumenty oraz spełniać wymagania określone między innymi w: Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego z dnia 2 września 2004 roku (tj. Dz. U. 2013 r., poz. 1129), Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389), Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2019 poz. 1065). 6. Przedmiot zamówienia powinien zostać przekazany Zamawiającemu na nośniku elektronicznym (płycie CD/DVD lub pendrive) - pliki dla odpowiednich części opracowania w rozszerzeniu ̽.doc,̽ xls,̽ pdf* oraz w wersji papierowej w 4 egzemplarzach. Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemne oświadczenie, że forma pisemna opracowania przedmiotu niniejszej umowy jest tożsama z formą cyfrową. 7. Wykonawca jest zobowiązany do przeniesienia na Zamawiającego całości autorskich praw majątkowych związanych z opracowanym programem funkcjonalno-użytkowym oraz innymi dokumentami, których sporządzenie obejmuje przedmiot niniejszego zamówienia w ramach wynagrodzenia wskazanego w formularzu ofertowym,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadanie wiedzy i doświadczenia w zakresie opracowywania programów funkcjonalno-użytkowych - wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu programu funkcjonalno – użytkowego dla budowy systemu nawadniania o wartości minimum 700 000,00 zł, lub - posiadanie wiedzy i doświadczenia w zakresie opracowywania programów funkcjonalno-użytkowych - wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu programu funkcjonalno – użytkowego dla inwestycji z branży budowlanej o wartości minimum 1 000 000,00 zł i jednocześnie posiada doświadczenie w projektowaniu systemów nawadniania o wartości minimum 700 000,00 zł. Na potwierdzenie spełnienia tych warunków Wykonawca dołączy do oferty wykaz co najmniej jednego opracowanego programu funkcjonalno – użytkowego dla systemów nawadniania wraz z dokumentem potwierdzającym jego wykonanie – referencje lub wykaz co najmniej jednego opracowanego programu funkcjonalno – użytkowego dla branży budowlanej i wykaz co najmniej jednego projektu systemu nawadniania wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie – referencje. - dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca do należytego wykonania przedmiotu umowy powinien dysponować odpowiednią kadrą posiadającą niezbędne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie poświadczonych odpowiednimi dokumentami w branżach: • konstrukcyjno-budowlanej, • instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych • instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału polegać na zasobach innych podmiotów. Podmiot ma obowiązek udostępnić swoje zasoby na czas realizacji zadania poprzez udział jego zasobów na etapie przygotowania, organizacji i realizacji wykonywanego zadania. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby przygotowania, organizacji i realizacji wykonywanego zadania. Niewiążący wzór takiego zobowiązania stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Wykonawca, który wykazując spełnienie warunków polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych powyżej zobowiązany będzie do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków tj. wymaganych prawem uprawnień, wykaz co najmniej jednego opracowanego programu funkcjonalno – użytkowego dla budowy systemu nawadniania wraz z dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie (referencje) lub wykaz co najmniej jednego opracowanego programu funkcjonalno – użytkowego dla inwestycji branży budowlanej wraz z dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie (referencje) i wykaz co najmniej jednego projektu systemu nawadniania wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie (referencje).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca musi załączyć następujące dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 1, b) zaparafowany wzór umowy – Załącznik nr 2, c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) wymagane prawem uprawnienia (kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem) niezbędne do realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, e) wykaz co najmniej jednego opracowanego programu funkcjonalno – użytkowego dla budowy systemu nawadniania wraz z dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie (referencje) lub wykaz co najmniej jednego opracowanego programu funkcjonalno – użytkowego dla inwestycji branży budowlanej wraz z dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie (referencje) i wykaz co najmniej jednego projektu systemu nawadniania wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie – referencje. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę. Zamawiający zaleca, aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli osoba(-y) podpisująca(-e) ofertę działa(-ją) na podstawie pełnomocnictwa, to musi być ono dołączone do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach