Przetargi.pl
„Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w miejscowości Dąbrówka Łubniańska etap I w gminie Łubniany”

Wójt Gminy Łubniany ogłasza przetarg

  • Adres: 46-024 Łubniany, ul. Opolska
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 774 270 533 , fax. 774 215 024
  • Data zamieszczenia: 2020-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Łubniany
    ul. Opolska 104
    46-024 Łubniany
    tel. 774 270 533, fax. 774 215 024
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubniany.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w miejscowości Dąbrówka Łubniańska etap I w gminie Łubniany”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w miejscowości Dąbrówka Łubniańska etap I w gminie Łubniany tj.: budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w m. Dąbrówka Łubniańska – I Etap inwestycji: wzdłuż ulicy Oleskiej do skrzyżowania z ulicą Szkolną (pas Drogi wojewódzkiej objęty odrębnym opracowaniem) wraz z ulicami Leśną i Szkolną, w skład którego wchodzi następujący zakres rzeczowy: Zakres całej projektowanej inwestycji Etapu I obejmuje: Kanalizacja sanitarna ciśn. z rur Ø 75x4,5 mm PE100-RC, SDR 17; L = 756,5 m, Kanalizacja sanitarna ciśn. z rur Ø 63x3,8 mm PE100-RC, SDR 17; L = 2288,0 m, Kanalizacja sanitarna ciśn. z rur Ø 50x3,0 mm PE100-RC, SDR 17; L = 1537,5 m, Rura ochronna z rur Ø 225 mm PE100 L = 56,5 m/6 szt., Rura ochronna z rur Ø 140 mm PE100 L = 70,5 m/7 szt., Rura ochronna z rur Ø 90 mm PE100 L = 52,00 m/4 szt., Zasuwa sieciowa na przewodzie Ø 75 mm szt. – 1, Zasuwa sieciowana przewodzie Ø 63 mm szt. – 4, Zasuwa sieciowa na przewodzie Ø 50 mm szt. – 7, Trójnik na przewodzie Ø 75 mm szt. – 2, Trójnik na przewodzie Ø 63 mm szt. – 6, Trójnik na przewodzie Ø 50 mm szt. – 2. Odgałęzienia do posesji prywatnych: Kanalizacja sanitarna ciśn. z rur PE100-RC, SDR 17; Ø 40 mm L = 2675,0 m, Kanalizacja sanitarna ciśn. z rur Ø 50x3,0 mm PE100-RC, SDR 17; L = 316,0 m, Rura ochronna z rur Ø 160 mm PE100 L = 305,0 m/40 szt., Przepompownia przydomowa jednopompowa szt. – 78, Przepompownia przydomowa dwupompowa szt. 2, Trójnik siodłowy na przewodzie Ø 75 mm szt. – 15, Trójnik siodłowy na przewodzie Ø 63 mm szt. – 31, Trójnik siodłowy na przewodzie Ø 50 mm szt. – 21. W tym w pasie poza Drogą wojewódzką – zakres niniejszego opracowania: Kanalizacja sanitarna ciśn. z rur Ø 75x4,5 mm PE100-RC, SDR 17; L = 756,5-193,0 m = 563,5 m, Kanalizacja sanitarna ciśn. z rur Ø 63x3,8 mm PE100-RC, SDR 17; L = 2288,0-17,0 m = 2271,00 mm, Kanalizacja sanitarna ciśn. z rur Ø 50x3,0 mm PE100-RC, SDR 17; L = 1537,5 m, Rura ochronna z rur Ø 225 mm PE100 L = 56,5 – 15,5 m = 41,0 m, Rura ochronna z rur Ø 140 mm PE100 L = 70,5 – 17,0 m = 53,5 m, Rura ochronna z rur Ø 90 mm PE100 L = 52,0 m/4 szt. Zasuwa sieciowa na przewodzie Ø 75 mm szt. – 1, Zasuwa sieciowa na przewodzie Ø 63 mm szt. – 4, Zasuwa sieciowa na przewodzie Ø 50 mm szt. – 7, Trójnik na przewodzie Ø 75 mm szt. – 2, Trójnik na przewodzie Ø 63 mm szt. – 6, Trójnik na przewodzie Ø 50 mm szt. – 2. Odgałęzienia do posesji prywatnych: Kanalizacja sanitarna ciśn. z rur PE100-RC, SDR 17; Ø 40 mm L = 2675,0-143,5 m = 2531,5 m, Kanalizacja sanitarna ciśn. z rur Ø 50x3,0 mm PE100-RC, SDR 17;L = 316,0 m, Rura ochronna z rur Ø 160 mm PE100 L = 305,0-129,5 m = 175,5 m, Przepompownia przydomowa jednopompowa szt. – 78, Przepompownia przydomowa dwupompowa szt. – 2, Trójnik siodłowy na przewodzie Ø 75 mm szt. – 15-7=8, Trójnik siodłowy na przewodzie Ø 63 mm szt. – 31, Trójnik siodłowy na przewodzie Ø 50 mm szt. – 21. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa składająca się z przedmiaru robót i opisu robót zawartego w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45235410-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Łubnianach nr rachunku: 28 8897 0004 2001 0000 0257 0002 z adnotacją: „Wadium w postępowaniu RI.ZP.271.1.2020.ES”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 1) ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 3 do SIWZ);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W sytuacji, w której Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy, w celu oceny przez Zamawiającego czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów oraz zobowiązania (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ), które określają w szczególności: 1.1 Zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 1.2 Sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 1.3 Zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 1.4 Czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługę, których wskazane zdolności dotyczą; 1.5 Ponadto zgodnie z art. 36b. ust. 1a. ustawy Wykonawca podaje nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługę. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usługi. 2. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1., w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ, zawierający w szczególności: przedmiot zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ - Załącznik nr 3 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy); 4) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii – w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych); 5) dowód zabezpieczenia oferty wadium w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną