Przetargi.pl
Opracowanie, produkcja i dostawa materiałów promocyjnych projektu Bussiness and Innovation Support for North - East Poland w ramach sieci Enterprise Europe Network

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-719 Olsztyn, ul. Oczapowskiego 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5233420 , fax. (089) 5233278
  • Data zamieszczenia: 2011-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
    ul. Oczapowskiego 2 2
    10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5233420, fax. (089) 5233278
    REGON: 51088420500010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie, produkcja i dostawa materiałów promocyjnych projektu Bussiness and Innovation Support for North - East Poland w ramach sieci Enterprise Europe Network
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część nr 1. Wykonanie materiałów promocyjnych Część nr 2.Wykonannie projektu oraz druk ulotek 1. Logo Enterprise Europe Network (EEN) Nie można zmieniać proporcji logo oraz pominąć jakikolwiek element logo. Logo do wysokości 15 mm musi uwzględniać slogan WSPARCIE BIZNESU W ZASIĘGU RĘKI. Większe loga mogą występować bez przedmiotowego sloganu. Kolory logo EEN a. Preferowane jest drukowanie logo EEN w Kolorza zawsze gdy możliwe jest zachowanie jakości druku przy nasyceniu barw: żółty cyan-0%; Magenta- 20%; Yellow- 100%; Black- 0% niebieski cyan-100%; Magenta - 80%; yellow-0%; Black-0% czarny cyan-0%; yellow - 0%; Magenta-0%; Black 100% b. W przypadku druków czarno - białych jeśli to możliwe należy wykorzystać możliwość zastosowania zróżnicowanej tonacji dla odróżnienia. 2. Identyfikacja wizualna sieci EEN zbudowana jest na podstawie 4 elementów: nazwa sieci - jest przedstawiona za pomocą nowoczesnego kroju pisma (z pogrubieniem) w celu odzwierciedlenia nowoczesności i dynamiki sieci białe tło łuk ozdobny obraz 3. Do opracowywania określonych rodzajów materiałów należy korzystać z dostępnych wzorców (ulotki, foldery itp.). 4. Wskaźniki nasycenia barw : podstawowe Biały: Cyan - 0%; Magenta - 0%; Yellow- 0%; Black - 0% R:255; G: 255; B-255 Czarny Cyan - 0%; Magenta - 0%; Yellow- 0%; Black - 100% R:0; G: 0; B-0 Szary Cyan - 0%; Magenta - 0%; Yellow- 5%; Black - 20% R:215; G: 215; B-210 Pomarańczowy Cyan - 0%; Magenta - 50%; Yellow- 100%; Black - 0% R:255; G: 145; B-0 Zielony Cyan - 40%; Magenta - 0%; Yellow- 100%; Black - 0% R:170; G: 200; B-10 Niebieski Cyan - 60%; Magenta - 10%; Yellow- 0%; Black - 0% R:100; G: 180; B-230 Uzupełniające Biały: Cyan - 0%; Magenta - 0%; Yellow- 0%; Black - 0% R:255; G: 255; B-255 Czarny Cyan - 0%; Magenta - 0%; Yellow- 0%; Black - 100% R:0; G: 0; B-0 Ciemny Szary Cyan - 5%; Magenta - 5%; Yellow- 20%; Black - 40% R:170; G: 165; B-150 Ciemny Pomarańczowy Cyan - 20%; Magenta - 60%; Yellow- 100%; Black - 10% R:190; G: 110; B-20 Ciemny Zielony Cyan - 60%; Magenta - 10%; Yellow- 100%; Black - 30% R:90; G: 130; B-40 Ciemny Niebieski Cyan - 100%; Magenta - 20%; Yellow- 0%; Black - 40% R: 0; G: 100; B-145 5. Podstawą wizualizacji materiałów promocyjnych drukowanych jest podział przestrzeni na dwa równe obszary: górny - kolorowy dolny - biały oddzielone łukiem ozdobnym. Marginesy są równe ze wszystkich stron i wynoszą: A0-80mm; A1-56mm; A2-40mm; A3-28mm; A4-20mm; A5-14mm; A6-10mm. w przypadku innych rozmiarów należy zastosować stosowne proporcje. 6. W dokumentach drukowanych kilkustronnych, pierwsza strona powinna zawierać: Logo EEN - powinno być największe ze wszystkich. Pozostałe loga powinny być umieszczone poziomo w jednej lub dwóch liniach (w zależności od formatu), w tym samym rozmiarze oraz w następującym porządku przyjmując porządek od lewej do prawej: logo partnerów logo Komisji Europejskiej Przedsiębiorstwa i Przemysł Na ostatniej stronie powinno znajdować się logo programu Ramowego Konkurencyjności i Innowacji (CIP). W przypadku dokumentów drukowanych jednostronnych logo CIP umieszczamy jako ostatnie. Wszystkie Logo oraz wzory dokumentów zostaną przekazane wykonawcy niezwłocznie po jego wyborze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 220000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach