Przetargi.pl
Opracowanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości gruntowej oraz wartość rynkową środków trwałych

Kopalnia Siarki "Machów" S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 39-402 Tarnobrzeg, ul. Zakładowa 50
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8233025, 8236948 , fax. 015 8233025
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kopalnia Siarki "Machów" S.A.
    ul. Zakładowa 50 50
    39-402 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    tel. 015 8233025, 8236948, fax. 015 8233025
    REGON: 83020562700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksmachow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zobowiązany do stosowania ustawy na podstawie art. 3 ust.1 pkt. 6

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości gruntowej oraz wartość rynkową środków trwałych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości gruntowej niezabudowanej składającej się z prawa użytkowania wieczystego n/w działek położonych w obrębie Stale, gmina Grębów oznaczonych numerami ewid.: 774/1 o powierzchni 0,19ha, 774/2 o powierzchni 0,06ha, 779 o powierzchni 0,40ha, 780 o powierzchni 0,33ha, 783 o powierzchni 0,30ha, 784 o powierzchni 0,33ha, 785/1 o powierzchni 0,34ha, 790/1 o powierzchni 0,39ha, 790/2 o powierzchni 0,20ha, 791 o powierzchni 0,80ha, 793 o powierzchni 0,51ha, 794 o powierzchni 0,17ha, 795 o powierzchni 0,45ha, 796 o powierzchni 0,20ha, 797 o powierzchni 0,25ha, 798 o powierzchni 0,38ha, 800 o powierzchni 0,21ha, 801 o powierzchni 0,18ha, 802 o powierzchni 0,21ha, 803 o powierzchni 0,46ha, 804 o powierzchni 0,30ha, 812 o powierzchni 0,39ha, 813 o powierzchni 0,35ha, łączna powierzchnia 7,40ha. cel wyceny- do sprzedaży. oraz operatu szacunkowego określającego wartość rynkową n/w środków trwałych: 1. Dźwig gąsienicowy JONES - nr inw. 743-310-03138 2. Samochód terenowy Star 266, nr rej. TBE 4219 - nr inw. 742-030-04859 3. Cysterna przyczepa A2-562 , nr rej. RT 0538P - nr inw. 774-743-06447 4. Roztrząsacz obornika RT 44H - nr inw. 591-203-02143 5. Rozrzutnik obornika - nr inw. 591-400-02729 6. Opryskiwacz zawieszany - nr inw. 593-000-02710 cel wyceny- do sprzedaży.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 300,00 zł (słownie: trzysta złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancji bankowych, d) gwarancji ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 17.3 Termin i sposób wniesienia wadium. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 27.07.2009r. do godz. 900. Przelew na rachunek Kopalni Siarki Machów S.A. numer: 35 1020 4913 0000 9602 0067 2519 w PEKAO BP S.A. O/ Tarnobrzeg (oprocentowanie rachunku - 0 %, koszt prowadzenia rachunku - 0%) z adnotacją Wadium przetargowe na wykonania zadania pt. Opracowanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości gruntowej oraz wartość rynkową środków trwałych. Za termin wniesienia wadium przyjmuję się termin uznania rachunku Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczeń lub gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych - w każdym przypadku cesja na rzecz Kopalni Siarki Machów S.A. - oryginały dokumentów należy złożyć najpóźniej do dnia 27.07.2009r. do godz. 900, pokój 27 budynku administracyjnego Kopalni Siarki Machów S.A. a kopie załączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków: Potencjał kadrowy. Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty. Doświadczenie: Za niezbędne uznaje się posiadanie przez Wykonawcę doświadczenia w opracowaniu operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości gruntowych oraz wartość rynkową środków trwałych. Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty oraz na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę wykazu usług wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg załącznika nr 3 do oferty) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że w/w usługi zostały wykonane należycie, np. referencji. Za niezbędne uznaje się wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zmówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi polegającej na wykonywaniu wyceny nieruchomości gruntowych oraz wyceny środków trwałych. Potencjał techniczny: Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty. Potencjał finansowo - ekonomiczny. Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty. Uprawnienia: Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty oraz na podstawie: - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zmówienia albo składania ofert, - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu oferty należy załączyć: Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - zał. nr 1 do oferty. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp - zał nr 2 do oferty. Podpisany załącznik nr 4 (Projekt umowy). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. Potwierdzenie wniesienia wadium. Informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie (np. referencje) - zał. nr 3 do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksmachow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach