Przetargi.pl
Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w Kazimierzu Biskupim, Kamienicy, Władzimirowie, Sokółkach i Nieświastowie

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-530 Kazimierz Biskupi, Plac Wolności 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2411210 , fax. 063 2411215
  • Data zamieszczenia: 2012-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    Plac Wolności 1 1
    62-530 Kazimierz Biskupi, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2411210, fax. 063 2411215
    REGON: 00000000541196
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kazimierz-biskupi.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w Kazimierzu Biskupim, Kamienicy, Władzimirowie, Sokółkach i Nieświastowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem opracowania są miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego o nazwach: 1. Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie geodezyjnym Kazimierz Biskupi. 2. Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie geodezyjnym Kamienica gm. Kazimierz Biskupi. 3. Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie geodezyjnym Władzimirów. 4. Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie geodezyjnym Sokółki, Kazimierz Biskupi i Nieświastów. Według procedury i problematyki określonej w ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz.U. z 2012 r., poz. 647) zwanej dalej ustawą. II. Dane podstawowe. Podstawa opracowania: - ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003r. (t. j. Dz.U. z 2012 r., poz. 647), - rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego z dnia 26 sierpnia 2003r.(Dz.U.Nr 164, poz.1587), - uchwała nr XXIV/195/12 Rady Gminy Kazimierz Biskupi z dnia 28 czerwca 2012 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie geodezyjnym Kazimierz Biskupi , - uchwała nr XX/158/12 Rady Gminy Kazimierz Biskupi z dnia 28 lutego 2012r w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie geodezyjnym Kamienica, gm. Kazimierz Biskupi, - uchwała nr XIX/153/12 Rady Gminy Kazimierz Biskupi z dnia 02 lutego 2012r w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie geodezyjnym Władzimirów, - uchwała nr XV/107/11 Rady Gminy Kazimierz Biskupi z dnia 27 października 2011r w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie geodezyjnym Sokółki, Kazimierz Biskupi i Nieświastów. III. Granice i obszar opracowania. Granice obszaru opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego są określone na mapach stanowiących załączniki do uchwał nr XXIV/195/12 Rady Gminy Kazimierz Biskupi z dnia 28 czerwca 2012r., XXIV/195/12 Rady Gminy Kazimierz Biskupi z dnia 28 czerwca 2012 roku, XIX/153/12 Rady Gminy Kazimierz Biskupi z dnia 02 lutego 2012r , XV/107/11 Rady Gminy Kazimierz Biskupi z dnia 27 października 2011r . o ogólnej powierzchni 24 ha. IV. Zakres opracowania. Analiza i ocena stanu istniejącego (część graficzna i część tekstowa) 1.Analiza wniosków do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 2. Mapy niezbędne do opracowania planów zagospodarowania przestrzennego gminy. 3.Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania. 4. Opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko. 5. Sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Prognoza powinna uwzględniać: - prognozę wpływu ustaleń planu na dochody własne i wydatki gminy, w tym wpływ z podatku od nieruchomości i inne dochody związane z obrotem nieruchomościami gminy oraz na opłaty i odszkodowania, o których mowa w art.36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, - prognozę wpływu ustaleń planu na wydatki związane z realizacją inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy, - wnioski i zalecenia dotyczące przyjęcia proponowanych rozwiązań planu, wynikające z uwzględnieniem skutków finansowych. 4. Przedłożenie projektu miejscowego planu Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej do zaopiniowania oraz wprowadzenie ewentualnych zmian. 5. Uzyskanie opinii i uzgodnień projektu planu. 6. Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień. 7. Wyłożenie projektu planu do publicznego wglądu i przeprowadzenie dyskusji publicznej nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu. 8. Zakończenie składania uwag do projektu planu. 9. Przygotowanie propozycji rozstrzygnięcia uwag złożonych do projektu planu. 10. Rozpatrzenie uwag przez Wójta Gminy. 11.Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z rozpatrzenia uwag na etapie wyłożenia do publicznego wglądu. 12. Powtórzenie procedury w niezbędnym zakresie. 13. Przedstawienie projektu planu do uchwalenia. 14. Skompletowanie dokumentacji prac planistycznych. 15.Przygotowanie projektu planu z dokumentacją prac planistycznych do przedstawienia Wojewodzie Wielkopolskiemu. 16. Zakończenie następuje po pozytywnej ocenie przez wojewodę uchwały wraz z załącznikami i dokumentacją planistyczną w zakresie zgodności z przepisami prawa. V. Obowiązki Wykonawcy obejmują: W ramach realizacji zlecenia Wykonawca zapewnia: 1. Przygotowanie ogłoszenia oraz obwieszczenia o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu oraz przygotowanie propozycji rozstrzygnięcia wniosków złożonych do wyżej wymienionego planu. 2. Ewentualne powtórzenie części procedury w niezbędnym zakresie. 3. Przygotowanie pism wraz z projektem planu do opiniowania i uzgodnień z właściwymi organami; obejmuje to edycję zawiadomień, zaadresowanie kopert i potwierdzeń odbioru z powielaniem projektów planów w niezbędnej ilości egzemplarzy. 4. Przygotowanie ogłoszeń i obwieszczeń o terminie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu. 5. Obsługa wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu (wymagany udział głównego projektanta planu - urbanisty minimum 1 dzień w tygodniu przez 6 godzin). 6. Zorganizowanie w okresie wyłożenia dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami i sporządzenie protokółu z przeprowadzenia dyskusji. 7. Przygotowanie projektu uchwały Rady Gminy wraz z listą nieuwzględnionych uwag z propozycją uzasadnień ich rozstrzygnięcia w czasie gwarantującym Wójtowi Gminy Kazimierz Biskupi ich rozpatrzenie z zachowaniem ustawowego terminu, 8. Przygotowanie ostatecznej wersji projektu uchwały do uchwalenia. Ponadto główny projektant planu - urbanista zobowiązany jest do udziału i prezentacji (w zależności od potrzeb): - Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej, - na posiedzeniach komisji Rady Gminy Kazimierz Biskupi, - na sesji Rady Gminy Kazimierz Biskupi dotyczącej uchwalenia projektu planu, - w uzgodnieniach i innych czynnościach procedury planistycznej. Wykonawca odpowiada za prawidłowość i zgodność z prawem procedury planistycznej. VI. Forma ostateczna. Projekt planu powinien obejmować: a) rysunek planu na CD w formacie Jpeg. b) projekt ustaleń planu w formie uchwały Rady Gminy Kazimierz Biskupi w pełnej problematyce, c) prognozę skutków finansowych uchwalenia planu, d) prognozę oddziaływania na środowisko, e) rysunek planu w grafice barwnej w skali 1 : 1000, w czytelnej grafice umożliwiającej identyfikację własności, f) załączniki zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26.08.2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu m.p.z.p. Projekt planu oraz prognoza winny być sporządzone oraz zawierać elementy określone w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz innych przepisach prawa. Całość tekstu i tabel należy załączyć w formie elektronicznej w formacie Microsoft Word. W formie wydruku dla każdego planu należy przedstawić: - rysunek planu 3 egz. W grafice barwnej w skali 1 : 1000. VII. Materiały projektowe dostarczane przez Zamawiającego - Uchwała Nr XXIV/195/12 Rady Gminy Kazimierz Biskupi z dnia 28 czerwca 2012roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie geodezyjnym Kazimierz Biskupi, - Uchwała Nr XX/158/12 Rady Gminy Kazimierz Biskupi z dnia 28 lutego 2012roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie geodezyjnym Kamienica, gm. Kazimierz Biskupi, - Uchwała Nr XIX/153/12 Rady Gminy Kazimierz Biskupi z dnia 02 lutego 2012roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie geodezyjnym Władzimirów, - Uchwała Nr XV/107/11 Rady Gminy Kazimierz Biskupi z dnia 27 października 2011roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie geodezyjnym Sokółki, Kazimierz Biskupi i Nieświastów. - Obowiązujące na terenach opracowania miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego. - Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kazimierz Biskupi. - Ekofizjografia. - Wnioski do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kazimierz-biskupi.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach