Przetargi.pl
Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Nawojowa – wieś Bącza Kunina, Homrzyska i Złotne, Frycowa, Nawojowa, Popardowa, Żeleźnikowa Wielka i Żeleźnikowa Mała

Gmina Nawojowa ogłasza przetarg

  • Adres: 33-335 Nawojowa, Ogrodowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 445 70 68 , fax. 18 445 70 10
  • Data zamieszczenia: 2016-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nawojowa
    Ogrodowa 2
    33-335 Nawojowa, woj. małopolskie
    tel. 18 445 70 68, fax. 18 445 70 10
    REGON: 491892529
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Nawojowa – wieś Bącza Kunina, Homrzyska i Złotne, Frycowa, Nawojowa, Popardowa, Żeleźnikowa Wielka i Żeleźnikowa Mała
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Nawojowa w zakresie obszarów – wieś Bącza Kunina, Homrzyska i Złotne, Frycowa, Nawojowa, Popardowa, Żeleźnikowa Wielka i Żeleźnikowa Mała” wraz z opracowaniem ekofizjograficznym. Sporządzenie opracowań nastąpi na bazie obecnie obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego ze zmianami. W ramach niniejszego zamówienia i całościowego kosztu opracowania na wykonawcy spoczywać będzie: -Zebranie i przetworzenie wszelkich materiałów i dokumentów związanych z opracowaniem projektów planów; -Wykonawca po przystąpieniu do realizacji zadania przeprowadzi wizję w terenie (inwentaryzację) z powiadomieniem Zamawiającego przed jej dokonaniem. -Wykonawca ma obowiązek konsultowania z Zamawiającym istotnych rozwiązań mających wpływ na kształtowanie polityki przestrzennej na terenie gminy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wpływu na treść zapisów i sposób kształtowania ustaleń zawartych w projekcie planu (w zakresie nienaruszającym obowiązujących przepisów). -Wykonanie projektów planów dla obszarów określonych wyżej wraz ze sporządzeniem wszystkich niezbędnych dokumentów i opracowań; -Opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko; -Opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu; -Przygotowanie, prowadzenie i monitorowanie całości toku postępowania i wszystkich czynności wynikających z obowiązującej procedury sporządzania i uchwalania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego zgodnie z wymogami ustawowymi, w szczególności: * przygotowywanie, wydruk i dostarczanie gotowych do podpisu Wójta pism, wniosków, zawiadomień, ogłoszeń, obwieszczeń i innych niezbędnych dokumentów w wersji papierowej w odpowiedniej do potrzeb formie i ilości wraz z niezbędnymi skompletowanymi i zszytymi załącznikami oraz rozdzielnikami zawierającymi właściwe nazwy organów i instytucji z pełnymi aktualnymi adresami. Odpowiednio do potrzeb przygotowanie analogicznych dokumentów na nośnikach elektronicznych w koniecznych ilościach; * dostarczanie odpowiednich do potrzeb wysyłkowych właściwych kopert prawidłowo zaadresowanych i zaopatrzonych w opisane zwrotne potwierdzenia odbioru dla wszystkich dokumentów podlegających wysyłce; *przygotowanie treści i ogłaszanie w prasie obwieszczeń i innych dokumentów koniecznych w toku opracowania; *opracowanie wszelkich innych niezbędnych dokumentacji nie wymienionych w opisie zamówienia, a wymaganych obowiązującymi przepisami i procedurami prawnymi; *sporządzenie na nośnikach elektronicznych wszelkich dokumentacji planistycznych i dokumentów, w ilościach odpowiednich do potrzeb dla poszczególnych etapów procedury; *Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego ustosunkowania się do otrzymanych wniosków oraz przekazywanych uwag Zamawiającego, usuwania wad i wprowadzania poprawek i uzupełnień w uzgodnieniu z Zamawiającym. Czynności te nie podlegają odrębnej zapłacie. *Wykonawca jest odpowiedzialny, względem Zamawiającego jeżeli sporządzany miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego ma wady zmniejszające jego wartość lub użyteczność, a w szczególności odpowiada za rozwiązania niezgodne z parametrami ustalonymi w obowiązujących przepisach. *Wykonawca zobowiązany jest do udziału w posiedzeniach w posiedzeniach komisji urbanistyczno-architektonicznej oraz w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami, a także do udziału w posiedzeniach Komisji Rady Gminy na żądanie Zamawiającego oraz Sesji Rady Gminy podczas uchwalania planu. -Dokonanie podsumowania do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na podstawie art.55 ust.3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko; - Przygotowanie materiałów do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego (projekty uchwał wraz z załącznikami należy przedłożyć Zamawiającemu na nośnikach elektronicznych w dwóch formatach: edytowalnym - z rozszerzeniem dowolnego dostępnego edytora tekstu (pożądany format *.doc lub *.docx) i formacie zgodnym z Edytorem Aktów Prawnych XML Legislator (format *.zipx) – do publikacji w Dzienniku Urzędowym; -Sporządzenie edycji planów w wersji tradycyjnej (papierowej) oraz na nośniku elektronicznym w formacie grafiki wektorowej (pożądany format *.dwg lub *.dgn) i w formacie grafiki rastrowej (pożądany format *.jpg, *.bmp lub *.png); -Opracowanie planów miejscowych należy sporządzić w 4 kompletach; -Wprowadzenie projektu planów do Edytora Aktów Prawnych XML Legislator dla potrzeb publikacji uchwał w sprawie przedmiotowego planu w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego; Projekty planów należy wykonać zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów, w szczególności: - Ustawy z dnia 27 marca 203 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko - Ustawy z dnia 4 marca 2010r o infrastrukturze informacji przestrzennej - Pozostałymi przepisami mającymi zastosowanie w przedmiocie zamówienia. Wykonawca przekaże zamawiającemu następujące prace w następujących ilościach: -po 4 kpl. rysunków planów w skali 1:2000, w tym po 2 w technice barwnej, foliowane -teksty planów po 4 kpl. -plan w formie elektronicznej na płycie CD/DVD w formacie grafiki wektorowej (pożądany format *.dwg lub *.dgn) i w formacie grafiki rastrowej (pożądany format *.jpg, *.bmp lub *.png) umożliwiające sprawne sporządzanie wypisów i wyrysów z MPZP, z zachowaniem skali – po 2 płyty CD/DVD (część tekstowa i graficzna) -opracowanie ekofizjograficzne 3 kpl. w wersji papierowej i na nośniku CD/DVD -prognoza oddziaływania na środowisko 3 kpl. w wersji papierowej i na nośniku CD/DVD -prognoza skutków finansowych uchwalenia planu 3 kpl. w wersji papierowej i na nośniku CD/DVD. - 4 komplety płyt CD/DVD z materiałami do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego (projekty uchwał wraz z załącznikami) w dwóch formatach: edytowalnym - z rozszerzeniem dowolnego dostępnego edytora tekstu (pożądany format *.doc lub *.docx) i formacie zgodnym z Edytorem Aktów Prawnych XML Legislator ( format *.zipx) Zamawiający udostępni posiadane materiały tj. : - uchwały o przystąpieniu do sporządzenia planów miejscowych - obowiązujący miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego Gminy Nawojowa ze zmianami - studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Nawojowa - złożone wnioski w sprawie zmian planu - podkłady mapowe w skali 1:2000 w wersji elektronicznej - uchwała Rady Gminy Nawojowa Nr XXIII/207/16 z dnia 30 sierpnia 2016 r w sprawie aktualności Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Nawojowa i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego obowiązujących na terenie Gminy Nawojowa wraz z załącznikiem ,,Ocena aktualności Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Nawojowa i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego obowiązujących na terenie Gminy Nawojowa” Prawa autorskie. Z chwilą odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, Wykonawca przenosi na Zamawiającego na czas nieoznaczony majątkowe prawa autorskie do dokumentacji, stanowiącej przedmiot umowy, do korzystania na terytorium kraju i zagranicą na wszelkich polach eksploatacyjnych, a w szczególności: • do wydawania wypisów i wyrysów, zaświadczeń oraz informacji w oparciu o przedmiotowe zamówienie, • używania przedmiotu zamówienia i przekazywania go stronom biorącym udział w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego, • powielania opracowania planu dowolną techniką, wprowadzania do komputera, • upublicznienia i rozpowszechniania bez ograniczeń, • wprowadzenia do obrotu, użyczenia lub najmu oryginału albo egzemplarzy na których utrwalono przedmiot zamówienia, • a także prawo zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego w stosunku do przedmiotu umowy. Wraz z przekazaniem autorskich praw majątkowych Wykonawca przenosi na Zamawiającego własność opracowanej dokumentacji przedmiotu zamówienia. Wykonana dokumentacja prac planistycznych w ramach niniejszej umowy stanowić będzie wyłączną własność Zamawiającego. 2. Zgodnie z dyspozycją art. 29 ust. 3a ustawy PZP zamawiający wskazuje, że wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest zatrudnić na podstawie umowy o pracę osoby, które wykonywać będą wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Zatem wymóg ten dotyczy osób, które wykonywać będą bezpośrednio czynności związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami budowlanymi. 3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 71410000-5 Usługi planowania przestrzennego 6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP, polegającego na powtórzeniu podobnych usług.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71410000-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przedmiotowego postępowania wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 6 500,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych 00/100). 2. Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U z 2016r. poz. 359). 3. Wadium należ wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego Bank Spółdzielczy w Nowym Sączu Oddział w Nawojowej nr konta: 88 8811 0006 0022 0200 0013 0200 z podaniem w tytule wpłaty „Wadium - zamówienie publiczne nr IRB.271.10.2016”. Za termin wniesienia wadium uznaje się termin uznania wpłaty na rachunku zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienia wadium należy złożyć w Urzędzie Gminy w Nawojowej, ul. Ogrodowa 2, 33 – 335 Nawojowa, przed upływem terminu składania ofert. W tytule zabezpieczenia należy wskazać „Wadium – zamówienie publiczne nr IRB.271.10.2016” 6. Wadium będzie realizowane na zasadach wskazanych w ustawie PZP

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach