Przetargi.pl
Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru miasta Kołobrzeg obejmującego tereny położone pomiędzy ulicami Wylotową, Bałtycką i torami kolejowymi relacji Trzebiatów - Kołobrzeg

Urząd Miasta Kołobrzeg ogłasza przetarg

  • Adres: 78100 Kołobrzeg, ul. Ratuszowa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 551 580 , fax. (094) 352 37 69
  • Data zamieszczenia: 2018-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Kołobrzeg
    ul. Ratuszowa 13
    78100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 551 580, fax. (094) 352 37 69
    REGON: 52385000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolobrzeg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru miasta Kołobrzeg obejmującego tereny położone pomiędzy ulicami Wylotową, Bałtycką i torami kolejowymi relacji Trzebiatów - Kołobrzeg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru miasta Kołobrzeg o pow. ok. 129 ha, obejmującego tereny położone pomiędzy ulicami Wylotową, Bałtycką i torami kolejowymi relacji Trzebiatów - Kołobrzeg, w zakresie zgodnym z uchwałą Rady Miasta Kołobrzeg Nr XIX/239/16 z dnia 19 kwietnia 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania części obszaru miasta Kołobrzeg obejmującego tereny położone pomiędzy ulicami Wylotową, Bałtycką i torami kolejowymi relacji Trzebiatów – Kołobrzeg, zgodnie z załącznikiem graficznym, przedstawiającym granice terenu objętego sporządzeniem planu miejscowego. 2.Przedmiot zamówienia wykonany będzie zgodnie z polityką przestrzenną miasta zawartą w obowiązującym „Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Kołobrzeg” uchwalonym uchwałą Nr XXXIV/466/13 Rady Miasta Kołobrzeg z dnia 12 czerwca 2013 r. dostępnego na stronie internetowej BIP Miasta Kołobrzeg. 3.Opracowanie przedmiotu zamówienia będzie obejmować: 1)opracowanie i przekazanie Zamawiającemu opracowania ekofizjograficznego (w formie tekstowej i graficznej), 2)opracowanie i przekazanie Zamawiającemu koncepcji projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (założenia koncepcyjne w formie rysunku i tekstu) wraz z analizą zgłoszonych wniosków w formie tabelarycznej i graficznej oraz propozycją ich rozstrzygnięcia, 3)wykonanie projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i prognozą skutków finansowych uchwalenia planu dla obszaru wskazanego w uchwale Rady Miasta Kołobrzeg Nr XIX/239/16 z dnia 19 kwietnia 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania części obszaru miasta Kołobrzeg obejmującego tereny położone pomiędzy ulicami Wylotową, Bałtycką i torami kolejowymi relacji Trzebiatów – Kołobrzeg, 4)wprowadzanie do projektu planu zmian wynikających z: uwag i korekt Zamawiającego na poszczególnych etapach projektowych, uzyskanych opinii, uzgodnień i rozpatrzonych uwag, o których mowa w art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ewentualnych uwag Rady Miasta Kołobrzeg podjętych w trybie art. 19 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, 5)uczestnictwo: w prezentacji opracowanych koncepcji urbanistyczno-architektonicznych, w posiedzeniu Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej na etapie opiniowania, w dyskusji publicznej nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie planu, w trakcie wyłożenia przedmiotowego projektu planu do publicznego wglądu, w posiedzeniach komisji i sesjach Rady Miasta Kołobrzeg, związanych z uchwalaniem planu. 6)sporządzenie uzasadnienia oraz podsumowania, o których mowa w art. 42 pkt 2 oraz art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko. 4.Wykonanie przedmiotu umowy wymaga uczestnictwa Wykonawcy, w zależności od potrzeb: 1) w posiedzeniu Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej na etapie opiniowania, 2) w dyskusji publicznej nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie planu, 3)w posiedzeniach odpowiednich komisji Rady Miasta oraz sesjach Rady Miasta. 5.Przedmiot zamówienia należy opracować w następujących formach: 1)koncepcja projektu planu: a) część graficzna stanowiąca rysunek w jedno lub wielobarwnej technice graficznej w jednym egzemplarzu w wersji papierowej i w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej (edytowalnej), w formatach dxf, dwg oraz shp (wraz z mxd kompatybilnym z programem ArcGIS), oraz jpg i pdf, w rozdzielczości nie mniejszej niż 600 dpi, w skali 1:1000 lub 1:2000, na nośnikach elektronicznych, b) część opisowa w jednym egzemplarzu w wersji papierowej oraz w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej (edytowalnej), w formatach doc/docx i pdf na nośnikach elektronicznych, 2)projekt planu miejscowego w formie uchwały z załącznikami w edytorze aktów prawnych, koniecznym do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego, ponadto: a)część graficzną stanowiącą podstawowy rysunek planu w czarno-białej technice graficznej, w skali 1:1000, w technice wektorowej AUTOCAD (pliki dxf i dwg), ARCGIS (pliki shp wraz z mxd, z uwzględnieniem uzgodnionego z Zamawiającym rozwarstwienia i wytycznych dotyczących sposobu wykonania projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, umożliwiających zasilenie Systemu Informacji Przestrzennej stanowiących Załącznik nr 8 do SIWZ) oraz w formatach jpg i pdf w rozdzielczości nie mniejszej niż 600dpi, b)część tekstową planu stanowiącą ustalenia planu miejscowego oraz wymagane rozstrzygnięcia stanowiące załączniki w formatach doc/docx oraz pdf, w 11 egzemplarzach w wersji papierowej i 3 egzemplarzach w wersji elektronicznej (edytowalnej) na nośnikach elektronicznych, 3) opracowanie ekofizjograficzne w 3 egzemplarzach w wersji papierowej i w 3 egzemplarzach w wersji elektronicznej (edytowalnej) w formatach doc/docx oraz pdf, a załączniki graficzne również w formatach shp (wraz z mxd kompatybilnym z programem ArcGIS, z uwzględnieniem uzgodnionego z Zamawiającym rozwarstwienia, zgodnie z wytycznymi stanowiącymi załącznik nr 8 do SIWZ) oraz jpg i pdf o rozdzielczości nie mniejszej niż 600dpi, na nośnikach elektronicznych, 4)prognoza odziaływania na środowisko w 3 egzemplarzach w wersji papierowej i w 3 egzemplarzach w wersji elektronicznej (edytowalnej) w formatach doc/docx oraz pdf, a w przypadku załączników graficznych również w formatach dxf, dwg, shp (wraz z mxd kompatybilnym z programem ArcGIS, z uwzględnieniem uzgodnionego z Zamawiającym rozwarstwienia, zgodnie z wytycznymi stanowiącymi załącznik nr 8 do SIWZ) oraz jpg i pdf o rozdzielczości nie mniejszej niż 600dpi, na nośnikach elektronicznych, 5)prognoza skutków finansowych uchwalenia planu w 3 egzemplarzach w wersji papierowej i w 3 egzemplarzach w wersji elektronicznej (edytowalnej) w formatach doc/docx oraz pdf, na nośnikach elektronicznych, 6)uzasadnienie oraz podsumowanie, o których mowa w art. 42 pkt 2 oraz art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko w formatach doc/docx oraz pdf, w 3 egzemplarzach w wersji papierowej i w 3 egzemplarzach w wersji elektronicznej (edytowalnej) na nośnikach elektronicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71410000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do wypełnionego Formularza Oferty - zał. Nr 1 do SIWZ, następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania i spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy P.z.p., przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w sekcji III.4) 3) Wykonawca przedstawienia dokumenty wymienione w sekcji III.4) dotyczące Podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy P.z.p. 4) Wykonawca, w terminie 3 dni od przekazania informacji o której mowa w pkt 1 przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24. ust. 1 pkt 23 ustawy P.z.p., stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca przynależy do tej samej grupy kapitałowej przedstawia dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach