Przetargi.pl
Opracowanie koncepcji i realizację kampanii reklamowej dotyczącej otwarcia siedziby stałej Muzeum Historii Polski w Warszawie

Muzeum Historii Polski ogłasza przetarg

  • Adres: 00-560 Warszawa, ul. Mokotowska 33/35
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 211 90 01/02 , fax. 22 211 90 33
  • Data zamieszczenia: 2023-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Historii Polski
    ul. Mokotowska 33/35
    00-560 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 211 90 01/02, fax. 22 211 90 33
    REGON: 140530761
  • Adres strony internetowej zamawiającego: muzhp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie koncepcji i realizację kampanii reklamowej dotyczącej otwarcia siedziby stałej Muzeum Historii Polski w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji i realizacja kampanii reklamowej dotyczącej otwarcia siedziby stałej Muzeum Historii Polski w Warszawie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 9 000,00 zł PLN2. Szczegółowe informacje dotyczące wadium określone są w XXII Rozdz. SWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, (tj. świadczył, zrealizował, zakończył), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych (świadczonych, realizowanych), tj. aktualnie wykonuje (świadczy, realizuje) dla jednostek administracji państwowej lub/i instytucji kultury co najmniej 2 usługi o wartości co najmniej 400 000,00 (słownie: czterysta tysięcy) złotych brutto, której przedmiotem była obsługa działań promocyjnych w ramach kampanii informacyjnej lub społecznej, oraz zawierała co najmniej:a) opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii,b) produkcję materiałów audiowizualnych,c) prowadzenie kanałów społecznościowych oraz działań promocyjnych z wykorzystaniem mediów społecznościowych.2. 3.1.2 Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:a) Koordynatora zamówienia, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję Koordynatora w 2 kampaniach promocyjnych o wartości 400 000,00 zł brutto każda dla jednostek administracji państwowej lub/i instytucji kultury, które zawierały co najmniej:• opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii,• produkcję materiałów audiowizualnych,• prowadzenie kanałów społecznościowych oraz działań promocyjnych z wykorzystaniem mediów społecznościowych.b) Copywritera, który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję copywritera, tj. odpowiadał za tworzenie tekstów reklamowych wykorzystywanych w co najmniej 2 kampaniach promocyjnych dla jednostek administracji państwowej i/lub instytucji kultury, z których w każdej wykorzystywano co najmniej 2 media i z których każda była o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto.c) Grafika, który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję grafika tj. odpowiadał za zaprojektowanie graficzne materiałów wykorzystywanych w co najmniej 2 kampaniach promocyjnych dla jednostek administracji państwowej i/lub instytucji kultury, z których w każdej wykorzystywano co najmniej 2 media i z których każda była o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto.d) Specjalisty ds. mediów społecznościowych, który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił rolę specjalisty ds. społecznościowych tj. odpowiadał za prowadzenie działań i zarządzanie aktywnościami w kanałach społecznościowych w co najmniej 2 kampaniach promocyjnych dla jednostek administracji państwowej i/lub instytucji kultury, z których w każdej wykorzystywano co najmniej 2 media i z których każda była o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto.e) Scenarzysta, który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję scenarzysty materiałów audiowizualnych tj. odpowiadał za przygotowanie scenariuszy wykorzystywanych w co najmniej 2 kampaniach promocyjnych dla jednostek administracji państwowej i/lub instytucji kultury, z których w każdej wykorzystywano co najmniej 2 media i z których każda była o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto.f) Producent, który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję producenta materiałów audiowizualnych tj. odpowiadał za przygotowanie spotów reklamowych wykorzystywanych w co najmniej 2 kampaniach promocyjnych dla jednostek administracji państwowej i/lub instytucji kultury, z których w każdej wykorzystywano co najmniej 2 media i z których każda była o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach