Muzeum Historii Polski ogłasza przetarg
- Adres: 00-560 Warszawa, ul. Mokotowska 33/35
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 211 90 01/02 , fax. 22 211 90 33
- Data zamieszczenia: 2023-05-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Historii Polski
ul. Mokotowska 33/35
00-560 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 211 90 01/02, fax. 22 211 90 33
REGON: 140530761 - Adres strony internetowej zamawiającego: muzhp.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie koncepcji i realizację kampanii reklamowej dotyczącej otwarcia siedziby stałej Muzeum Historii Polski w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji i realizacja kampanii reklamowej dotyczącej otwarcia siedziby stałej Muzeum Historii Polski w Warszawie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 9 000,00 zł PLN2. Szczegółowe informacje dotyczące wadium określone są w XXII Rozdz. SWZ
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, (tj. świadczył, zrealizował, zakończył), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych (świadczonych, realizowanych), tj. aktualnie wykonuje (świadczy, realizuje) dla jednostek administracji państwowej lub/i instytucji kultury co najmniej 2 usługi o wartości co najmniej 400 000,00 (słownie: czterysta tysięcy) złotych brutto, której przedmiotem była obsługa działań promocyjnych w ramach kampanii informacyjnej lub społecznej, oraz zawierała co najmniej:a) opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii,b) produkcję materiałów audiowizualnych,c) prowadzenie kanałów społecznościowych oraz działań promocyjnych z wykorzystaniem mediów społecznościowych.2. 3.1.2 Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:a) Koordynatora zamówienia, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję Koordynatora w 2 kampaniach promocyjnych o wartości 400 000,00 zł brutto każda dla jednostek administracji państwowej lub/i instytucji kultury, które zawierały co najmniej:• opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii,• produkcję materiałów audiowizualnych,• prowadzenie kanałów społecznościowych oraz działań promocyjnych z wykorzystaniem mediów społecznościowych.b) Copywritera, który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję copywritera, tj. odpowiadał za tworzenie tekstów reklamowych wykorzystywanych w co najmniej 2 kampaniach promocyjnych dla jednostek administracji państwowej i/lub instytucji kultury, z których w każdej wykorzystywano co najmniej 2 media i z których każda była o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto.c) Grafika, który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję grafika tj. odpowiadał za zaprojektowanie graficzne materiałów wykorzystywanych w co najmniej 2 kampaniach promocyjnych dla jednostek administracji państwowej i/lub instytucji kultury, z których w każdej wykorzystywano co najmniej 2 media i z których każda była o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto.d) Specjalisty ds. mediów społecznościowych, który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił rolę specjalisty ds. społecznościowych tj. odpowiadał za prowadzenie działań i zarządzanie aktywnościami w kanałach społecznościowych w co najmniej 2 kampaniach promocyjnych dla jednostek administracji państwowej i/lub instytucji kultury, z których w każdej wykorzystywano co najmniej 2 media i z których każda była o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto.e) Scenarzysta, który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję scenarzysty materiałów audiowizualnych tj. odpowiadał za przygotowanie scenariuszy wykorzystywanych w co najmniej 2 kampaniach promocyjnych dla jednostek administracji państwowej i/lub instytucji kultury, z których w każdej wykorzystywano co najmniej 2 media i z których każda była o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto.f) Producent, który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję producenta materiałów audiowizualnych tj. odpowiadał za przygotowanie spotów reklamowych wykorzystywanych w co najmniej 2 kampaniach promocyjnych dla jednostek administracji państwowej i/lub instytucji kultury, z których w każdej wykorzystywano co najmniej 2 media i z których każda była o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-02
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługę przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej szerokiego zasięgu dotyczącej 20-lecia Funduszy Europejskich na Mazowszu
Dodano: 2024-06-19 - Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej, polegającej na promocji działań wdrażanych przez WUP w Warszawie w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027
Dodano: 2024-03-07 - Opracowanie i przeprowadzenie kampanii społecznej dotyczącej dostępności dla osób z niepełnosprawnościami
Dodano: 2024-01-11 - Przygotowanie i realizacja wraz z obsługą techniczną i oprawą filmową wydarzenia pn. „Jubileuszowa Gala Wręczenia Nagród w konkursie na Najlepszy Produkt Turystyczny – Certyfikat POT 2023”
Dodano: 2023-12-21 - Wynajem nośników reklamowych oraz usługa emisji spotów reklamowych dla kampanii promującej ofertę planetarium Centrum Nauki Kopernik realizowanej w województwie mazowieckim.
Dodano: 2023-11-28 - Promocja w mediach programu prewencyjnego "Efektywne zarządzanie ryzykiem zawodowym"
Dodano: 2023-11-15 - wynajem nośników reklamowych typu billboard, druk bannerów/reklam na wszystkie wynajęte billboardy, ich montaż, demontaż i utylizacja
Dodano: 2023-09-22 - wynajem 20 nośników reklamowych typu billboard zlokalizowanych w powiecie siedleckim z czego 10 nośników zlokalizowanych w mieście Siedlce, druk bannerów , ich montaż, demontaż i utylizacja”
Dodano: 2023-09-21 - Usługa przeprowadzenia kampanii informacyjno–promocyjnej dotyczącej uruchomienia nowej strony internetowej Funduszy Europejskich na Mazowszu 2021-2027
Dodano: 2023-09-19 - Kampania reklamowa promująca Mt 5,14 | Muzeum Jana Pawła Ii I Prymasa Wyszyńskiego
Dodano: 2023-08-31