Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 30-059 Kraków, Reymonta
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 341 85 09, 12 616 8299 , fax. -
- Data zamieszczenia: 2019-06-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie
Reymonta 20
30-059 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 341 85 09, 12 616 8299, fax. -
REGON: 36725286900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.krakow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie koncepcji budowy kładki łączącej ul. Żabiniec z Al. 29 Listopada w Krakowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielowariantowej i wielobranżowej koncepcji budowy kładki łączącej ul. Żabiniec z Al. 29 Listopada - w ramach zadania "Budowa kładki łączącej ul. Żabiniec z Al. 29 Listopada", wraz z dojściami dla pieszych, dojazdami dla rowerów, pochylniami dla niepełnosprawnych, odwodnieniem, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną. Przedmiot zamówienia będzie realizowany dwuetapowo: Etap I - opracowanie materiałów niezbędnych do złożenia wniosku o decyzję ULICP wraz ze złożeniem wniosku oraz przekazanie Zamawiającemu zawiadomienia właściwego organu o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji ULICP; Etap II - uzyskanie ostatecznej decyzji ULICP i przekazanie do ZIM kompletu dokumentów wymienionych w pkt. 3 Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej OPZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy zawarty jest Istotnych Postanowieniach Umowy oraz OPZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71240000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dopuści do udziału w licytacji elektronicznej i zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu nastąpi na podstawie przedłożonych wraz z wnioskiem oświadczeń lub dokumentów (wg zasady spełnia - nie spełnia), których wykaz został określony w niniejszym ogłoszeniu. Ponadto do wniosku należy załączyć: 1.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy - wg załącznika nr 1 do wniosku; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum) wymóg złożenia niniejszego oświadczenia dotyczy każdego z Wykonawców; 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania - wg załącznika nr 2 do wniosku; 3.jeżeli dotyczy - w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wg załącznika nr 5 do wniosku; 4.jeżeli dotyczy - Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez notariusza);
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie dla Zespołu Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie dwóch programów funkcjonalno-użytkowych w ramach realizacji projektu pn. "Utworzenie (...) centrum umiejętności (...)"
Dodano: 2024-03-11 - Opracowanie projektów oraz wdrożenie czasowej organizacji ruchu na czas trwania imprez sportowych organizowanych przez Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie-etap I.
Dodano: 2024-02-16 - Opracowanie dokumentacji projektowych wraz z uzyskaniem decyzji związanych z przebudową infrastruktury drogowej ZRiD
Dodano: 2023-11-09 - Opracowanie wielowariantowej i wielobranżowej koncepcji oraz dokumentacji projektowej dot. rozbudowy ul. Studniarskiego w Krakowie
Dodano: 2022-12-07 - Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim dla budowy Komendy Powiatowej PSP w Wadowicach wraz z JRG
Dodano: 2022-12-06 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pod nazwą: Budowa sali gimnastycznej przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczy w Zagorzycach
Dodano: 2020-10-08 - Wykonanie pełnej inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej metodą skanowania laserowego
Dodano: 2020-08-28 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: „Modernizacja alejek spacerowych na terenie os. Na Kozłówce”, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Znak sprawy: 48/2020.
Dodano: 2020-07-07 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: „Park przy ul. Karmelickiej”, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
Dodano: 2020-06-30 - Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) dla projektu: „Modernizacja pomieszczeń Oddziału Onkologii Klinicznej (poziom 3 segment B1 (częściowo), B2 i B3) oraz „Modernizacja pomieszczeń Pododdziału Dziennego Onkologii Klinicznej (poziom -1 segment C2) w Szpitalu Specjalistycznym im. Ludwika Rydygiera w Krakowie Sp. z o.o., os. Złotej Jesieni 1”
Dodano: 2020-01-17