Przetargi.pl
Opracowanie kompleksowego projektu wielobranżowego budowlanego i projektu wykonawczego rozbudowy, przebudowy, nadbudowy i termomodernizacji przedszkola Samorządowego Nr 41 przy ul. Świętojańskiej 13/4B wraz z infrastrukturą techniczną oraz uzyskaniem pozwolenia na budowę.

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, ul. Słonimska 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 869 60 02 , fax. 085 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    ul. Słonimska 1 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65
    REGON: 00051500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie kompleksowego projektu wielobranżowego budowlanego i projektu wykonawczego rozbudowy, przebudowy, nadbudowy i termomodernizacji przedszkola Samorządowego Nr 41 przy ul. Świętojańskiej 13/4B wraz z infrastrukturą techniczną oraz uzyskaniem pozwolenia na budowę.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowego projektu wielobranżowego budowlanego i projektu wykonawczego rozbudowy, nadbudowy, przebudowy i termomodernizacji Przedszkola Samorządowego Nr 41 przy ul. Świętojańskiej 13 4B położonego na działce nr ewid. gruntów 2127 4 i 2126 obręb 11 wraz z infrastrukturą techniczną oraz uzyskaniem pozwolenia na budowę. UWAGA: Zamawiający posiada opracowanie: audyt energetyczny obiektu Przedszkola Nr 41 wykonany, w lutym 2009 roku przez Narodowa Agencję Poszanowania Energii (NAPE). 2.Projekt powinien uwzględniać: -rozbudowę budynku przedszkola o segment, w którym znajdować się będzie: winda dla osób niepełnosprawnych, klatka schodowa, pomieszczenia pomocnicze oraz sanitariaty dla osób niepełnosprawnych. Rozbudowana cześć będzie posiadała 2 kondygnacje nadziemne i jedną podziemną (o wstępnie określonych wymiarach - wysokość 8,6m; szerokość 9,5m; długość 7m) ściany będą murowane, zewnętrzne warstwowe, dach płaski, stropodach wentylowany. -nadbudowę jednokondygnacyjną o funkcji komunikacyjnej (o wstępnie określonych wymiarach wysokość 4,0m; szerokość 3,5; długość 4,0m), ściany murowane, zewnętrzne warstwowe, dach płaski, stropodach wentylowany -opracowanie projektu zawierającego docieplenia ścian i stropodachów, wymianę okien i drzwi zewnętrznych, wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania, przebudowę sanitariatów personelu przy kuchni (termomodernizacji budynku) oraz likwidację tarasów. -przebudowę instalacji gazowej (wyniesienie gazomierza na zewnątrz), przebudowa przyłączy kolidujących z planowaną rozbudową (dotyczy: k. sanitarnej, k. deszczowej oraz przyłącza telefonicznego) -przebudowę ciągów komunikacyjnych w związku z rozbudową budynku 3. Zakres zamówienia obejmuje: opracowanie n/w projektów oraz innych usług w tym uzyskanie pozwolenia na budowę. L.p.DOKUMENT Ilość 1.PROJEKT BUDOWLANY (niezbędny do uzyskania pozwolenia na budowę) obejmujący: projekt zagospodarowania terenu na aktualnej mapie (mapę przygotowuje biuro projektów) i projekt architektoniczno-budowlany wraz z opiniami, uzgodnieniami i pozwoleniami wymaganymi przepisami szczególnymi, w tym zawierający charakterystykę energetyczną obiektu 5 egz. CZĘŚĆ I. TERMOMODERNIZACJA 2.PROJEKT WYKONAWCZY, na który składają się: - projekt architektoniczny z planszą zagospodarowania terenu 4 egz. - projekty branżowe w niezbędnym zakresie: konstrukcyjny, sanitarny, elektryczny,po 4 egz. 3.przedmiary robót opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz.U. Nr 202, poz.2072) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz.1133) oddzielnie w poszczególnych branżach po 4 4.specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót zgodnie z rozporządzeniem jw. oddzielnie w poszczególnych branżach po 4 egz. 5.kosztorysy inwestorskie opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004r. Nr 130 poz.1384) oddzielnie w poszczególnych branżach po 2 egz. 6.kserokopie: projektów wykonawczych, przedmiarów robót i STWiOR 6 kpl 7.wersję elektroniczną: projektów wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót wraz z przedmiarami robót w formacie *pdf (wersja umożliwiająca zamieszczenie dokumentacji na stronie internetowej Zamawiającego),1 egz. CZĘŚĆ II. NADBUDOWA, ROZBUDOWA, PRZEBUDOWA 8.PROJEKT WYKONAWCZY, na który składają się: projekt architektoniczny, z planszą zagospodarowania terenu 4 egz. projekty branżowe w niezbędnym zakresie: konstrukcyjny, sanitarny, elektryczny, po 4 egz. 9.przedmiary robót opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz.U. Nr 202, poz.2072) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz.1133) oddzielnie w poszczególnych branżach 4 egz. 10.specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót zgodnie z rozporządzeniem jw. oddzielnie w poszczególnych branżach 4 egz. 11.kosztorysy inwestorskie opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004r. Nr 130 poz.1384) oddzielnie w poszczególnych branżach 2 egz. 12.kserokopie: projekty wykonawcze, przedmiary robót i STWiOR 6 kpl. 13.wersja elektroniczna: dokumentacji projektowej z przedmiarami i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót w formacie *pdf (wersja umożliwiająca zamieszczenie dokumentacji na stronie internetowej Zamawiającego), 1 egz. 14.zapewnienie dostarczenia w ciągu 3 dni, na odrębne zlecenie, dodatkowych kserokopii kompletów dokumentacji projektowej - podać cenę brutto w zł wykonania 1 kpl. kserokopii. CZĘŚĆ I i CZĘŚĆ II 1 kpl. 15.Zbiorcze zestawienie kosztów inwestorskich - CZĘŚĆ. I oraz CZĘŚĆ. II. 2 egz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. z późniejszymi zmianami Prawo Zamówień Publicznych tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) zrealizowali w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia na usługi o podobnym zakresie i wartości zamówienia min. 40 000 PLN brutto każde i posiadają dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w specjalnościach: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych oraz instalacyjne w zakresie sieci: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane) oraz przynależącymi do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) posiadają potencjał finansowy pozwalający na realizację zamówienia przy założeniu, że zapłata dokonana będzie w terminie 30 dni od daty potwierdzającej dostarczenie faktury Zamawiającemu. b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia , 2. Opis sposobu dokonywania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: (przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu otwarcia ofert; 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 (załącznik nr 2 do SIWZ), 3) wykaz zamówień (minimum 3) zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia tj. na usługi o podobnym zakresie i wartości zamówienia min. 40 000 PLN brutto każde i posiadają dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie.- załącznik nr 3, 4) wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 4) w specjalnościach: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych oraz instalacyjnej w zakresie sieci: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z udokumentowaniem ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do prowadzenia prac, będących przedmiotem zamówienia i aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 5) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób niezbędnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w punkcie 4, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował zgodnie z Załącznikiem Nr 4a; 4. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w terminie składania ofert nie złożyli oświadczeń i dokumentów określonych w pkt. 1 lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania, zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach