Przetargi.pl
Opracowanie innowacyjnego komputerowego pakietu pomocy dydaktycznych przy udziale nauczycieli szkół objętych projektem pn. E-fektywne F-unkcjonalne S-zkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego na lata 2014-2015 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zarząd Powiatu Mikołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, ul. Żwirki i Wigury 4a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 32-48-100, 32-48-125 , fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
  • Data zamieszczenia: 2015-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Mikołowskiego
    ul. Żwirki i Wigury 4a 4a
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
    REGON: 27628477900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mikolowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie innowacyjnego komputerowego pakietu pomocy dydaktycznych przy udziale nauczycieli szkół objętych projektem pn. E-fektywne F-unkcjonalne S-zkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego na lata 2014-2015 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: opracowania innowacyjnego komputerowego pakietu pomocy dydaktycznych przy udziale nauczycieli szkół objętych projektem pn. E-fektywne F-unkcjonalne S-zkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego na lata 2014-2015 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Do zadań Wykonawcy należy wypracowanie innowacyjnego komputerowego pakietu pomocy dydaktycznych przy udziale nauczycieli szkół objętych w/w projektem tj. Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie, ul. Gliwicka 44, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, ul. Dworcowa 1 i / lub Zespole Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych, ul. Chopina 11b. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni: I. Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów Akademia Innow@cji dla nauczycieli szkół technicznych i zawodowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Mikołowski w ilości 40 h x 2 grupy (po 9 osób w każdej grupie) z zakresu tworzenia i prowadzenia multimedialnych lekcji przy użyciu tablicy dotykowej, pilotów do głosowania, wirtualnego dziennika, tabletów. A. Wykonawca zapewni przeprowadzenie warsztatów w siedzibach Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie, ul. Gliwicka 44, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, ul. Dworcowa 1 i / lub Zespole Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych, ul. Chopina 11b spełniających następujące elementy: a) Cykl warsztatów dla 1 grupy - 40 h zegarowych; b) Grupa warsztatowa - 9 osób; c) Liczba grup warsztatowych - 2 grupy. d) Liczba spotkań / grupę - 10 spotkań B. Ramowy program zajęć: znaczenie innowacji w procesie nauczania (4h) dostępne narzędzia ICT podnoszące atrakcyjność zajęć (4h) Vademecum nowoczesnego nauczyciela (m.in. cyklu Kolba i nowoczesnych metod prowadzenia zajęć (4h) Zasady konstruowania innowacyjnych lekcji - tworzenie lekcji do zastosowania na tablicy dotykowej (12h) Zasady konstruowania innowacyjnych lekcji - tworzenie lekcji do zastosowania z tabletem (4h) Zasady konstruowania innowacyjnych lekcji - tworzenie lekcji do zastosowania z pilotami do głosowania (4h) Zasady konstruowania innowacyjnych lekcji - zastosowanie wirtualnego dziennika zajęć (4h) Obsługa programu do zarządzania wirtualnymi lekcjami / dziennikiem zajęć (4h) C. Cel warsztatów / efekt końcowy - produktem końcowym warsztatów będą wykonane i gotowe do zastosowania pomoce dydaktyczne dostosowane do podstawy programowej poziomu ponadgimnazjalnego. Przedmiot i tematyka wypracowanych pomocy dydaktycznych zostanie uzgodniona z uczestnikami warsztatów (nauczycielami) po podpisaniu umowy z Wykonawcą - minimum dwa pakiety pomocy dydaktycznych / po jednym na grupę. D. Wykonywanie w/w zadań odbywać się będzie przez czas trwania umowy od poniedziałku do soboty w godzinach uzgodnionych z koordynatorem projektu. E. Wykonawca zobowiązuje się do: a) zapewnienia trenera z odpowiednimi kwalifikacjami i doświadczeniem opisanymi w punkcie 3 I.c SIWZ; b) zapewnienia informatyka odpowiednimi kwalifikacjami i doświadczeniem opisanymi w punkcie 3 I.c SIWZ, c) prowadzenia dokumentacji projektowej: listy obecności, dzienniki zajęć wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego, d) prowadzenia dokumentacji fotograficznej (minimum 10 zdjęć dla każdej grupy warsztatowej), e) wydruku certyfikatów na zakończenie zajęć (papier min.160 gr., logo zgodnie z Wytycznymi dot. oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013). f) opracowania materiału dydaktycznego na warsztaty Akademia Innow@cji służącego przede wszystkim samodzielnej nauce, poszerzaniu wiedzy oraz powtórzeniu materiału po warsztatach. Usługa obejmuje: merytoryczne i graficzne przygotowanie materiałów dydaktycznych, wydruk materiałów dydaktycznych dla każdego uczestnika warsztatów (18 osób) - papier ogramaturze min. 90 gr, kolor: 4+0, format A4, czcionka TimesNewRoman 12 lub Arial 11, interlinia 1,5, min. 30 str. z okładką oraz dostarczenie Zamawiającemu 1 egzemplarza materiału dydaktycznego w wersji elektronicznej (w formacie PDF i / lub JPG) skład, korektę oraz weryfikację pod kątem błędów oraz zawierania niepożądanych treści, przedłożenie projektu materiału dydaktycznego do akceptacji przez Zamawiającego w terminie 10 dni od daty podpisania umowy, dostarczenie uczestnikom i Zamawiającemu gotowych materiałów w terminie: 5 dni od daty akceptacji materiałów przez Zamawiającego. g) stosowania tablic dotykowych: Interwrite IW 1279 lub Promethean ActivBoard 378 V3 lub Qomo QWB200-BW-88 z uwagi na rodzaj tablic obecnie znajdujących się na wyposażeniu szkół i przez nich stosowanych, h) stosowania oprogramowania Interwrite Workspace lub Interwrite PC Whiteboard lub Activstudio Professional Editian V3 lub Qomo Flow Works z uwagi na rodzaj oprogramowania obecnie stosowanego w szkołach , i) zapewnienia poczęstunków na warsztatach. Usługa obejmuje: przygotowanie i dostarczenie w okresie trwania umowy 180 sztuk gorącego posiłku (obiadu) dla uczestników warsztatów w formie drugiego dania w zamkniętych naczyniach jednorazowych wraz z plastikowymi sztućcami i serwetkami oraz napoju w formie soku, dostarczanie posiłków do Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie, ul. Gliwicka 44, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, ul. Dworcowa i / lub Zespole Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych, ul. Chopina 11b w dniach od poniedziałku do soboty w godzinach i terminach podanych w harmonogramie przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. Harmonogram dostaw może ulegać modyfikacji, o czym Zamawiający będzie informował Wykonawcę z odpowiednim wyprzedzeniem. posiłek musi spełniać następujące warunki ilościowe i jakościowe: drugie danie: gramatura nie mniej niż 450 gram posiłku przygotowanego do spożycia i kaloryczność nie mniej niż 700 kcal; w przypadku dania mięsnego lub rybnego: ziemniaki, kasza, ryż, makaron - nie mniej niż 150 g; mięso- ryba nie mniej niż 150-200g, surówka nie mniej niż 150g; sok nie mniej niż 300 ml; koszty posiłków, dowozu cateringu, sprzętu, obsługi kelnerskiej ponosi Wykonawca, usługa będzie realizowana w terminie od dnia podpisania umowy do 30.05.2015 r. j) Dostarczenie pomocy dydaktycznych niezbędnych do prowadzenia warsztatów tj. tabletu bezprzewodowego dla każdego zespołu szkół, tj. Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych spełniającego następujące minimalne parametry techniczne: 1) tabletu bezprzewodowego dla każdego zespołu szkół, tj. Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych spełniającego następujące minimalne parametry techniczne: Minimalne wymagane parametry techniczne: Elementy ilość szt. Cechy Tablet bezprzewodowy 3 Minimalna przekątna ekranu 12 Minimalna rozdzielczość ekranu: 2560 x 1600 Minimalna ilość pamięci RAM: 3 GB DDR3 Minimalna ilość pamięci wbudowanej: 32 GB Łączność: Wi-Fi 802.11 b/g/n Bluetooth Wbudowany modem 4G Wbudowany moduł AGPS Złącza: a) Micro USB - 1 szt. b) Mini Display Port - 1 szt. c) Wyjście słuchawkowe/głośnikowe - 1 szt. d) Czytnik kart pamięci - 1 szt. e) Gniazdo kart SIM - 1 szt. Kamera o minimalnej rozdzielczości 7 Mpix Zainstalowany system operacyjny: Android 4.4 KitKat lub równoważny. Wbudowane głośniki stereo. Min. 36-miesięczna gwarancja 2) zestawów 16 pilotów do głosowania dla każdego zespołu szkół, tj. Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych spełniającego następujące minimalne parametry techniczne: Minimalne wymagane parametry techniczne: Elementy liczba zestawów Cechy Zestaw 16 pilotów do głosowania 3 Każdy zestaw ma zawierać: 16 pilotów komunikujących się bezprzewodowo - radiowo Wyposażone w ekran LCD wyświetlający wybraną odpowiedź Możliwość rozwiązywania testów jednokrotnego i wielokrotnego wyboru. Możliwość odpowiedzi TAK/NIE (PRAWDA / FAŁSZ) Możliwość odpowiedzi numerycznych. Min. 36-miesięczna gwarancję 3) oprogramowania do zarządzania wirtualnymi lekcjami (licencje na 3 zespoły szkół tj. Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych) spełniającego następujące minimalne parametry techniczne: Minimalne wymagane parametry techniczne: Elementy Szt. Cechy Oprogramowanie do zarządzania wirtualnymi lekcjami Licencje 5-letnie dla 3 użytkowników zbiorowych, tj. 3 szkoły ponadgimnazjalne w formie internetowego dostępu do oprogramowania i jego zasobów Oprogramowanie ma posiadać: - wbudowany kreator lekcji i materiałów dydaktycznych działających w oparciu o html 5, java script, css3, - oprogramowanie do zarządzania komputerowym innowacyjnym pakietem pomocy dydaktycznych -wirtualnymi lekcjami. - oprogramowanie umożliwiające utworzenie lekcji, porządkujące lekcje, zawierające elementy interaktywne oraz elementy graficzne - oprogramowanie umożliwiające dostęp do zasobów min. 500 osobom - w trybie nauczyciel, administrator oraz w trybie uczeń, - liczba użytkowników zalogowanych w jednym czasie min. 300 os., - oprogramowanie umożliwiające komentowanie, przekazywanie informacji, zgłaszanie błędów, - oprogramowanie umożliwiające przechowywanie danych również w celach archiwizacyjnych, na wszelkich znanych nośnikach, - obsługę administracyjną oprogramowania w okresie od podpisania umowy do 30.05.2015 r. - min. 36-miesięczna gwarancję 4) Pomoce dydaktyczne zostaną dostarczone w terminie: 14 dni od daty podpisania umowy. 5) Po zakończeniu warsztatów pomoce dydaktyczne pozostaną w szkołach objętych projektem. Pomoce zostaną przekazane na wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu (po 1 szt. dla każdego zespołu szkół). k) Termin przeprowadzenia warsztatów Akademia Innow@cji dla nauczycieli z wykorzystaniem multimedialnych pomocy dydaktycznych : od daty podpisania umowy do 30.05.2015 r. II. Indywidualne doradztwo w zakresie tworzenia innowacyjnych pomocy. A. W ramach doradztwa Wykonawca musi zapewnić: a) Doradcę technicznego z zakresu innowacyjnych pomocy dydaktycznych - Informatyka - specjalistę technicznego ds. tworzenia innowacyjnych pomocy dydaktycznych, w wymiarze 2h na 1 uczestnika warsztatów. b) Doradcę merytorycznego zakresie tworzenia innowacyjnych lekcji w ramach danego przedmiotu - doświadczenie w zakresie tworzenia i prowadzenia innowacyjnych lekcji w wymiarze 2h na 1 uczestnika warsztatów. B. Doradztwo może odbywać się osobiście, mailowo, telefonicznie, poprzez komunikatory internetowe. Rozliczenie doradztwa nastąpi na podstawie kart doradztwa. C. Celem doradztwa jest wsparcie procesu edukacyjnego nauczycieli w zakresie tworzenia innowacyjnych lekcji multimedialnych oraz możliwości ich zastosowania w ramach prowadzonych zajęć szkolnych. D. Doradztwo zostanie przeprowadzone w terminie: od daty podpisania umowy do 30.05.2015r. 2. Pożądany termin realizacji całości zamówienia: od daty podpisania umowy do 30.05.2015 roku, w tym: Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów Akademia Innow@cji dla nauczycieli szkół technicznych i zawodowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Mikołowski w ilości 40 h x 2 grupy (po 9 osób w każdej grupie) z zakresu tworzenia i prowadzenia multimedialnych lekcji przy użyciu tablicy dotykowej, pilotów do głosowania, wirtualnego dziennika, tabletów. od daty podpisania umowy do 30.05.2015r. Przeprowadzenie warsztatów Akademia Innow@cji od daty podpisania umowy do 30.05.2015r. Opracowanie materiału dydaktycznego na warsztaty Akademia Innow@cji przedłożenie projektu materiału dydaktycznego do akceptacji przez Zamawiającego w terminie 10 dni od daty podpisania umowy, dostarczenie uczestnikom i Zamawiającemu gotowych materiałów w terminie: 5 dni od daty akceptacji materiałów przez Zamawiającego. Dostarczenia pomocy dydaktycznych niezbędnych do prowadzenia warsztatów 14 dni od daty podpisania umowy Indywidualne doradztwo w zakresie tworzenia innowacyjnych pomocy od daty podpisania umowy do 30.05.2015r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1000 zł (słownie: tysiączłotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w ING Bank Śląski, na rachunek: nr 03 1050 1214 1000 0022 9075 1375 Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 03.02.2015 r. do godz.900. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się, tj. zostanie zaksięgowane na rachunku Zamawiającego. Pozostałe formy wadium należy złożyć do depozytu w kasie Starostwa Powiatowego, ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, pok. 146, najpóźniej do dnia 03.02.2015 r. do godz.900. W przypadku uchybienia ww. terminom, miejscom, treści lub formie wniesienia wadium, Zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz w dokumencie wadialnym musi znaleźć się zapis, iż jest ono nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego. W gwarancji nie mogą być zawarte jakiekolwiek warunki ograniczające zakres odpowiedzialności gwarancyjnej. Dokument wadialny musi obejmować wszystkie przypadki opisane w art.46 ust.4a i ust.5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zgodnie z art. 46 ust 1 ustawy Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust.4a art.46 ustawy. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.; Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1,pełnomocnictw,listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy ka[itałowej,lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3,co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość oprogramowania do zarządzania wirtualnymi lekcjami
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolowski.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach