Powiat Nowotomyski ogłasza przetarg
- Adres: 64-300 Nowy Tomyśl, Poznańska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 44 26 700, , fax. 614 423 589
- Data zamieszczenia: 2017-08-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowotomyski
Poznańska 33
64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie
tel. 61 44 26 700, , fax. 614 423 589
REGON: 63127693700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnowotomyski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie i wdrożenie e-usługi dostępu do informacji przestrzennej oraz rozbudowa infrastruktury teleinformatycznej w ramach projektu: „Tworzenie, modernizacja i aktualizacja rejestrów publicznych oraz standardowych opracowań kartograficznych i tematycznych gromadzonych w Starostwie Powiatowym w Nowym Tomyślu oraz ich udostępnianie za pomocą e-usług” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia polega na: • opracowaniu i wdrożeniu e-usługi dostępu do informacji przestrzennej adresowanej do obywateli i przedsiębiorców • skonfigurowaniu obecnie posiadanych przez Zamawiającego modułów e-usług skierowanych do komorników, rzeczoznawców oraz wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych, • rozbudowaniu infrastruktury teleinformatycznej, • przeprowadzeniu szkoleń, zgodnie z zadaniami Z4 - Zakup sprzętu i oprogramowania systemowego, Z5 - Zakup oprogramowania GIS i Z6– Szkolenia, opisanymi w dokumencie Studium Wykonalności. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik A i B do SIWZ. 3. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Istotnych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72263000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: łączną cenę ofertową brutto, poszczególne elementy ceny oferty, oświadczenie dotyczące zatrudnienia dodatkowego potencjału kadrowego, dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z zał. nr 1A dotyczącym dodatkowego potencjału kadrowego; b) oświadczenie wymienione w pkt 6.1 niniejszej SIWZ; c) oryginał zobowiązania podmiotu trzeciego w przypadku gdy wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu korzysta z potencjału podmiotu trzeciego; d) oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona notarialnie pełnomocnictwa (jeżeli wykonawcę reprezentuje i ofertę składa pełnomocnik). e) Wykonawcy występujący wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno dokładnie określać zakres umocowania. f) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Integracja systemu OTAGO z platformą ePłatności
Dodano: 2023-11-02 - Integracja systemu OTAGO z platformą eDoręczenia.
Dodano: 2023-11-02 - Rozwój elektronicznego systemu obsługi obywateli oraz systemów wsparcia funkcjonowania Gminy Komorniki
Dodano: 2022-09-30 - Usługa analiz i raportowania w zakresie związanym z realizacją świadczeń zdrowotnych w GPSK wraz z dostawą licencji programów do automatycznego pobierania danych z SZOI NFZ
Dodano: 2021-01-08 - Usługa analiz i raportowania w zakresie związanym z realizacją świadczeń zdrowotnych w GPSK wraz z dostawą licencji programów do automatycznego pobierania danych z SZOI NFZ
Dodano: - Usługa analiz i raportowania w zakresie związanym z realizacją świadczeń zdrowotnych w GPSK wraz z dostawą licencji programów do automatycznego pobierania danych z SZOI NFZ
Dodano: 2019-12-12 - Wdrożenie i uruchomienie e-usług w ramach projektu "Elektroniczne usługi w gminie Pobiedziska"
Dodano: 2019-06-27 - Przedmiotem zamówienia jest usługa analiz i raportowania w zakresie związanym z realizacją świadczeń zdrowotnych w GPSK wraz z dostawą licencji programów do automatycznego pobierania danych z SZOI NFZ
Dodano: 2019-04-18 - Wdrożenie Uniwersyteckiego Systemu Obsługi Studiów USOS
Dodano: 2019-03-15 - Wdrożenie i uruchomienie e-usług w ramach projektu „Elektroniczne usługi publiczne w Gminie Pobiedziska”
Dodano: 2019-03-11