Przetargi.pl
Rozwój elektronicznego systemu obsługi obywateli oraz systemów wsparcia funkcjonowania Gminy Komorniki

Gmina Komorniki ogłasza przetarg

  • Adres: 62-052 Komorniki, Stawna 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48618107751 , fax. +48618107985
  • Data zamieszczenia: 2022-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Komorniki
    Stawna 1
    62-052 Komorniki, woj. wielkopolskie
    tel. +48618107751, fax. +48618107985
    REGON: 631258709
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.komorniki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozwój elektronicznego systemu obsługi obywateli oraz systemów wsparcia funkcjonowania Gminy Komorniki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu teleinformatycznego e-Urząd w Gminie Komorniki w ramach realizacji projektu "Rozwój elektronicznych usług publicznych w Mieście i Gminie Kórnik oraz Gminie Komorniki".2. Zamówienie dotyczy stworzenia systemu zapewniającego mieszkańcom Gminy Komorniki możliwość korzystania z szerokiego zakresu usług publicznych dostępnych drogą elektroniczną poprzez budowę lokalnych środowisk e-administracji, wprowadzenie zdefiniowanych procedur obsługi i standardów informatycznych oraz wdrożenie tego systemu w Gminie, atakże przeszkolenie pracowników z jej obsługi oraz zakup licencji do oprogramowania.3. Zamawiający najpóźniej do dnia podpisania umowy przekaże Wykonawcy wstępną liczbę formularzy, która będzie uruchomiona wraz z rozpoczęciem świadczenia usługi e-Urząd. Ewentualne zaoferowane dodatkowe formularze dostarczać będzie Wykonawca na wniosek Zamawiającego w okresie trwania gwarancji.4. Zamawiający wymaga: 60 - miesięcznej gwarancji od dnia podpisania protokołu odbioru zainstalowanego system teleinformatycznego, w trakcie której Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania usługi hostingu tegoż oprogramowania, aktualizacji systemu zgodnie ze zmieniającym się prawem, aktualizacji danych systemów dziedzinowych, stworzenia maksymalnej liczby zaoferowanych w ofercie formularzy, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego.Hosting rozumiany jest jako:1) Kopia Bezpieczeństwa Systemu (backup) – dane i pliki, które mają służyć do odtworzenia oryginalnych danych w przypadku ich utraty lub uszkodzenia.2) Łącze Serwisowe – połączenie teleinformatyczne wraz z koniecznym sprzętem i oprogramowaniem, umożliwiające zdalne połączenie z serwerami i systemami Usługobiorcy oraz podjęcie działań serwisowych z siedziby Usługodawcy.3) VPN – Virtual Private Network, wirtualna sieć prywatna – szyfrowany tunel, przez który płynie ruch w ramach sieci prywatnej pomiędzy stronami za pośrednictwem Internetu.4) Wsparcie – gwarantowana przez Wykonawcę i udzielana Zamawiającemu pomoc w eksploatacji oraz usuwaniu ewentualnych Błędów.5) Usługa hostingu realizowana będzie na serwerach zlokalizowanych na terenie UE przez okres 60 miesięcy.6) Backup bazy danych oraz plików realizowany będzie na serwerach zlokalizowanych na terenie EU.7) Zaoferowane rozwiązanie musi w pełni pracować na serwerach Wykonawcy.8) Zabezpieczenie danych musi być zgodnie z wymaganiami literatury prawa.9) Wykonawca zaczytuje dane z systemu dziedzinowego przez połączenie VPN.10) W przypadku awarii lub usterki uniemożliwiającej korzystanie z aplikacji Wykonawca na własny koszt odtwarza instalację z backupu.11) Wykonawca zobowiązany jest do odtworzenia instalacji w ciągu 8 godzin roboczych liczonym od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby odtworzenia instalacji.12) Kopia bazy jest cyklicznie nadpisywania w miesięcznym okresie.5. Miejsce zainstalowania oprogramowania: Urząd Gminy Komorniki, ul. Stawna 1, 62-052 Komorniki.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do umowy .7. Warunki realizacji zamówienia opisane są w projektowanych postanowieniach umowy- załączniku nr 8 do SWZ.8. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust 1 pkt 8 Ustawy.9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy informacji o części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw ich firm, o ile są już znane. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. Wykonawca może zmienić podwykonawcę lub z niego zrezygnować.11. Rozwiązania równoważne:Wskazane w dokumentacji znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, charakteryzujący produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę należy traktować jako wzorzec jakościowy, jak również należy przyjąć, że w każdym przypadku towarzyszą im wyrazy „lub równoważne”.Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, toZamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.12. Wymagania w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega nawykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: osoby wykonujące usługę wdrażania, aktualizowania, serwisowania oprogramowania.Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w § 6 projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 8 do SWZ ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72263000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca samodzielnie lub Wykonawcy występujący wspólnie lub przy udziale innego podmiotu, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej:1) dwie usługi wdrożenia e-usług w urzędzie lub instytucji publicznej lub innym podmiocie rozumiane jako dostęp do zobowiązań na koncie klienta, wdrożenie płatności elektronicznej, integracji logowania za pomocą krajowego węzła logowań, integracja z platformą epuap) oraz2) jedną usługę wdrożenia e-usług integracyjnego z systemem radixi załączy dowody określające, że te usługi zostały wykonane należycie.W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia lub polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w/w warunek musi spełnić odpowiednio jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiot udostępniający zasoby.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach