Bydgoska Agencja Rozowju Regionalnego sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 85-059 Bydgoszcz, Unii Lubelskiej
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. +48 52 585 88 23
- Data zamieszczenia: 2020-06-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Bydgoska Agencja Rozowju Regionalnego sp. z o.o.
Unii Lubelskiej 4C
85-059 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. +48 52 585 88 23
REGON: 34151508800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/barr
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej w ramach projektu „Wsparcie internacjonalizacji MŚP oraz promocji gospodarczej regionu na obszarze funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz”, współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, nr projektu RPKP.01.05.02-04-0001/18 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej dotyczącej promocji gospodarczej obszaru funkcjonowania stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz zarówno w ogólnopolskich mediach tradycyjnych, jak i elektronicznych. Kampania powinna być realizowana w ogólnopolskich mediach tradycyjnych (prasa branżowa, radio) oraz elektronicznych - kampania internetowa (bannery internetowe, kampanie adwords, kampanie w mediach społecznościowych). Kampania powinna być realizowana od października 2020 r. do końca maja 2023 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wykonawca, który nie wniósł wadium we właściwej wysokości przed otwarciem ofert, zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 3. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń i/lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w formie papierowej. 6. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą (30 dni od dnia otwarcia ofert). 7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. o numerze: 84 1240 6452 1111 0010 5487 9493 z dopiskiem „wadium w postępowaniu na opracowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej (SMB/ZP/14)”, a dowód wpłaty lub jego kopię, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin (data i godzina) uznania rachunku Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja kampanii reklamowej w prasie branżowej, mediach elektronicznych oraz mediach społecznościowych z podziałem na 8 części
Dodano: 2022-11-16 - Realizacja koncepcji strategicznej i kreatywnej kampanii zachęcającej do udziału w szczepieniach przeciw CoVID 19
Dodano: 2022-03-07 - Przygotowanie i realizacja internetowej kampanii informacyjno-promocyjnej, dedykowanej terenom inwestycyjnym wybranych gmin Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Dodano: 2021-03-18 - Przedmiotem niniejszej umowy jest przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjnej dla mieszkańców regionu dot. przemocy, sposobach jak na nią reagować i gdzie szukać pomocy w czasie panującej pandemii i ograniczonym dostępie do wszelkiego rodzaju świadczeń w ramach projektu pn.: „Realizacja działań z zakresu edukacji i bezpieczeństwa publicznego ukierunkowanych na kształtowanie właściwych postaw funkcjonowania społecznego w sytuacji występowania zagrożeń epidemiologicznych” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2021-03-11 - Przeprowadzenie działań dot. promocji związanej z terenami inwestycyjnymi w ramach projektu „Przygotowanie i uzbrojenie terenu Parku Przemysłowo-Technologicznego we Wrockach”
Dodano: 2021-03-04 - Przygotowanie i realizacja internetowej kampanii informacyjno-promocyjnej dedykowanej terenom inwestycyjnym wybranych gmin województwa kujawsko-pomorskiego
Dodano: 2020-12-22 - Organizacja kampanii reklamowej w prasie branżowej na potrzeby realizacji projektu pn. „Invest in Bit CITY2. Promocja potencjału gospodarczego oraz atrakcyjności inwestycyjnej województwa kujawsko-pomorskiego” oraz projektu pn. „Expressway – promocja terenów inwestycyjnych” realizowanych w ramach RPO WK-P na lata 2014-2020 z podziałem na części
Dodano: 2020-10-07 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2020-09-16 - Zorganizowanie kampanii promocyjno-informacyjnej dotyczącej potencjału gospodarczego oraz terenów inwestycyjnych Partnerów projektów na potrzeby realizacji projektów „Invest in Bit CITY2. Promocja potencjału gospodarczego oraz atrakcyjności inwestycyjnej województwa kujawsko-pomorskiego” i „Expressway – promocja terenów inwestycyjnych" z podziałem na części
Dodano: 2020-05-25 - Zrealizowanie kampanii reklamowej Partnerów projektu w prasie branżowej na potrzeby realizacji projektu pn. „Invest in Bit CITY2. Promocja potencjału gospodarczego oraz atrakcyjności inwestycyjnej województwa kujawsko-pomorskiego” z podziałem na części
Dodano: 2019-08-14