Przetargi.pl
Opracowanie graficzne, skład, łamanie, druk oraz dystrybucję na terenie Dzielnicy Ursynów w 2010 roku wkładki informacyjnej (dwutygodnika) Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, stanowiącej integralną część bezpłatnej gazety (gazet)

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-777 Warszawa, al. Komisji Edukacji Narodowej 61
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5457100 , fax. 022 5457291
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
    al. Komisji Edukacji Narodowej 61 61
    02-777 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5457100, fax. 022 5457291
    REGON: 01525964000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie graficzne, skład, łamanie, druk oraz dystrybucję na terenie Dzielnicy Ursynów w 2010 roku wkładki informacyjnej (dwutygodnika) Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, stanowiącej integralną część bezpłatnej gazety (gazet)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opracowanie graficzne, skład, łamanie, druk oraz dystrybucję na terenie Dzielnicy Ursynów w 2010 roku wkładki informacyjnej (dwutygodnika) Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, stanowiącej integralną cześć bezpłatnej gazety (gazet). Nakład gazety (gazet), zwanej dalej Wkładką, przeznaczony do dystrybucji na terenie Dzielnicy Ursynów musi wynosić 30 000 egzemplarzy. Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje: A. Opracowanie graficzne, skład, łamanie wkładki informacyjnej, zwanej dalej Wkładką, w okresie od stycznia 2010 roku do grudnia 2010 roku w cyklu dwutygodniowym, w tym: opracowanie winiety tytułowej, winiet działów i rubryk oraz innych elementów graficznych, łamania kolumn i szpalt, sposobu graficznej edycji zdjęć, układu tekstów i fotogramów, jak również przygotowanie makiety Wkładki i plików postskryptowych do druku. 1.Zamawiający dostarczy Wykonawcy niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia pliki tekstowe w formacie .doc lub .rtf oraz pliki graficzne w formacie .cdr, .jpg lub .tif . Pliki zostaną dostarczone pocztą elektroniczną lub na pendrivie lub umieszczone na wskazanym przez Wykonawcę ftp. 2.Wykonanie przedmiotu zamówienia każdorazowo poprzedzone jest dwiema korektami Zamawiającego oraz dokonaną przez Zamawiającego rewizją makiety, która kierowana jest do drukarni. 3.Wykonawca zobowiązany jest do naniesienia poprawek wskazanych przez Zamawiającego. 4.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot zamówienia z naniesionymi poprawkami w postaci plików w formacie PDF. B. Druk Wkładki o następujących parametrach: 1.objętość - cztery strony (kolumny) 2.kolory - 4x4, zestaw barw CMYK 3.minimalny format - 280 mm x 410 mm 4.papier gazetowy o minimalnej gramaturze - 45 g/m2 C. Dystrybucja Wkładki: Wydrukowane egzemplarze wkładki Wykonawca odbierze z drukarni i dostarczy odbiorcom z terenu Dzielnicy Ursynów jako integralną część własnej bezpłatnej gazety (gazet) dystrybuowanej na terenie Ursynowa. UWAGA: Dla potrzeb kalkulacji należy przyjąć liczbę 27 wydań Wkładki w 2010 roku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798240006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Pzp oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp, w tym: 1.1. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał (tj.zakończył) lub wykonuje co najmniej: - jedną usługę polegającą na opracowywaniu na rzecz jednego Zamawiającego wkładki informacyjnej bądź gazety przez okres co najmniej 6 miesięcy, przy czym pod pojęciem opracowywania należy rozumieć co najmniej opracowywanie graficzne, skład, łamanie, druk oraz dystrybucję przy nakładzie nie mniejszym niż 25 000 egzemplarzy. UWAGA! W przypadku, gdy Wykonawca wykaże się usługą j.w., która jest w toku realizacji, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli na dzień wszczęcia postępowania niniejsza usługa była wykonywana na rzecz jednego Zamawiającego przez okres co najmniej 6 miesięcy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 2. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty o których mowa w art. 25 ust. 1 zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne będzie unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobligowany jest do dostarczenia niżej wymienionych dokumentów: 2.1. Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Pzp - potwierdzającego spełnienie warunku określonego w pkt III.2) 1. Ogłoszenia. Niniejsze oświadczenie winno być sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do Ogłoszenia lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 2A do Ogłoszenia zamieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego- www.ursynow.waw.pl. Zabronione jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian w treści załącznika. 2.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzającego spełnienie warunku określonego w pkt III.2) 1. Ogłoszenia. 2.3. Wykazu wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszym - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzaje i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje) - potwierdzającego spełnienie warunków określonych w pkt III.2) 1. oraz III.2)1.1. Ogłoszenia. Niniejszy wykaz winien być zgodny z treścią załącznika nr 3 do Ogłoszenia zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego- www.ursynow.waw.pl. Zabronione jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian w treści załącznika. 3. Wykonawcy zagraniczni składają dokument wymieniony w punkcie III.2) 2.2. Ogłoszenia zgodnie z wymogami określonymi w tym punkcie, bądź też tożsamy odpowiednik wymaganego dokumentu stosowany w kraju właściwym dla Wykonawcy potwierdzający, że nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Wyszczególniony powyżej dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument sporządzony w języku obcym składany jest wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o których mowa powyżej - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 4.1. Oświadczenie wymienione w pkt III.2) 2.1. Ogłoszenia w zakresie: art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp oraz art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wspólnie - przy czym w zakresie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Pzp każdy z Wykonawców potwierdza z osobna, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, natomiast w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp Wykonawcy potwierdzają wspólnie (tj. przez umocowanego Pełnomocnika), iż określone przez Zamawiającego warunki spełniają razem. 4.2. Dokument wymieniony w pkt III.2) 2.2. Ogłoszenia winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna, tak aby samodzielnie potwierdzić spełnianie warunku, którego dotyczy. 4.3. Dokumenty wymienione w pkt III.2) 2.3. Ogłoszenia- jeżeli dotyczy, winien przedłożyć jeden albo więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tak aby potwierdzić łącznie spełnianie warunku, którego dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach