Gmina Lublin ogłasza przetarg
- Adres: 20-109 Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 814 663 000 , fax. 814 663 001
- Data zamieszczenia: 2018-01-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lublin
Pl. Króla Władysława Łokietka 1
20-109 Lublin, woj. lubelskie
tel. 814 663 000, fax. 814 663 001
REGON: 43101951400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lublin.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie graficzne, skład i druk Informatora "Lubelskiej Karty Seniora" oraz laserowe oznakowanie danych na Kartach "Lubelska Karta Seniora" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1, Opracowanie graficzne, skład i druk Informatora w dwóch formatach: - format A5: łącznie 164 strony (4 + 160), dwustronny nadruk 4+4 kolor, okładka kreda mat 250 g (+/- 5%), papier wewnątrz kreda 130 g (+/- 5%), cały Informator zabezpieczony obustronnie lakierem dyspersyjnym, klejenie grzbietowe na gorąco; nakład: 3 400 szt. - format A4: łącznie 164 strony (4 + 160), dwustronny nadruk 4+4 kolor, okładka kreda mat 250 g (+/- 5%), papier wewnątrz kreda 130 g (+/- 5%), duża czcionka – rozmiar tekstu 14, tytułów 16; cały Informator zabezpieczony obustronnie lakierem dyspersyjnym, klejenie grzbietowe na gorąco; nakład: 200 szt. 2. Laserowe oznakowanie danych na Kartach przekazanych przez Zamawiającego, wykonanych z folii PCV i PTG, w trzech wyznaczonych polach (nr karty, imię i nazwisko, PESEL) w systemie tygodniowym, tj. od poniedziałku do piątku; personalizacja wykonana laserowo czcionką Arial zgodną z projektem graficznym przekazanym przez Zamawiającego; ilość: 3 000 szt. 3. Druk i dostarczenie Informatorów do siedziby Zamawiającego w miejsce przez niego wskazane (ul. Leszczyńskiego 23, 20-068 Lublin). 4. Odebranie z siedziby Zamawiającego nieoznakowanych Kart. 5. Dostarczenie do siedziby Zamawiającego w miejsce przez niego wskazane oznakowanych Kart w każdy piątek miesiąca do godz. 12:00 (w przypadku wolnego od pracy piątku, w następnym dniu roboczym). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej - w przypadku składania wniosku przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających wspólny wniosek. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców - w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Pełnomocnictwo: 3.1. do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) 3.2. do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na wniosek podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać odpowiednio z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 oraz 2 winny być przedstawione w formie oryginału. Pełnomocnictwa, o których mowa w pkt. 3 winny być przedstawione formie oryginału lub kopii poświadczonej przed notariuszem. 5. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.3) winno być złożone w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej. 6. W przypadku składania wniosku przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie z pkt. III.3) winno być złożone przez każdego z Wykonawców. 7. Wniosek należy napisać pismem czytelnym w języku polskim. 8. Inne dokumenty składające się na wniosek sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 9. Wniosek winien być złożony w trwale zamkniętej kopercie. 9.1. Koperta winna być zaadresowana na adres: Urząd Miasta Lublin, Biuro Zamówień Publicznych, Plac Litewski 1, 20-080 Lublin, pokój nr 8. 9.2. Oznakowana: WNIOSEK O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W LICYTACJI ELEKTRONICZNEJ - Opracowanie graficzne, skład i druk Informatora „Lubelskiej Karty Seniora” oraz laserowe oznakowanie danych na kartach „Lubelska Karta Seniora” - Nr sprawy: ZP-P-I.271.9.2018.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Skład i druk publikacji dla Instytutu Europy Środkowej w 2021r.
Dodano: 2021-02-12 - Wykonanie oraz dostawa drukowanych materiałów promocyjnych dla Gminy Lublin- publikacja
Dodano: 2021-02-09 - Instytut Europy Środkowej ul. Niecała 5, 20-080 Lublin
Dodano: 2020-12-23 - Usługa opracowania, składu, wydrukowania oraz dostawa publikacji promującej wyroby wpisane na Listę Produktów Tradycyjnych
Dodano: 2020-11-09 - Usługa wykonania 3420 kompletów pakietów edukacyjnych (1 pakiet dla rodziny) – 8 etapów.
Dodano: 2020-09-03 - Wydruk materiałów edukacyjnych do projektu wraz z dostawą – broszura, ulotka, plakat
Dodano: 2020-08-21 - Usługa wykonania 3420 kompletów pakietów edukacyjnych (1 pakiet dla rodziny) – 8 etapów.
Dodano: 2020-07-01 - Usługa składu i druku Pisma Samorządu Województwa Lubelskiego „Lubelskie.pl”
Dodano: 2020-06-23 - Wykonanie oraz dostawa drukowanych materiałów promocyjnych dla Gminy Lublin – 3 części.
Dodano: 2020-05-05 - Wykonanie oraz dostawa drukowanych materiałów promocyjnych dla Gminy Lublin – 3 części.
Dodano: 2020-04-02