Województwo Lubelskie ogłasza przetarg
- Adres: 20029 Lublin, ul. Artura Grottgera
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 44 16 636 , fax. 81 44 16 535
- Data zamieszczenia: 2018-01-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Lubelskie
ul. Artura Grottgera 4
20029 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 44 16 636, fax. 81 44 16 535
REGON: 43101917000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie, druk i dystrybucja biuletynu Lubelski Informator Unijny „Puls Regionu” w 2018 roku [OP-IV.272.2.2018.PWW] - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opracowanie, druk i dystrybucja biuletynu Lubelski Informator Unijny „Puls Regionu” w 2018 roku. Nakład: 16 000 egzemplarzy (4 000 egzemplarzy / etap). Biuletyn Lubelski Informator Unijny „Puls Regionu” adresowany jest do potencjalnych beneficjentów, beneficjentów RPO WL, a wśród nich w szczególności do jednostek samorządu terytorialnego, przedsiębiorców, organizacji pozarządowych i Powiatowych Urzędów Pracy w województwie lubelskim. Publikacja będzie stanowić rzetelne źródło informacji o działaniach instytucji odpowiadających za zarządzanie i wdrażanie Regionalnych Programów Operacyjnych na lata 2007-2013 oraz na lata 2014-2020, terminach naboru wniosków w ramach RPO WL 2014-2020, procedurach związanych ze składaniem unijnych projektów, ich oceną, realizacją oraz kontrolą, problemach, jakie napotykają beneficjenci podczas realizacji projektów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku do ogłosenia dostępny pod adresem https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu oceny spełniania tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: UWAGA!!! W celu zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania Zamawiajacy na podstawie art. 26 ust 2f ustawy PZP żąda, aby Wykonawcy złożyli powyższe dokumenty łącznie z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. W przypadku braku złożenia przez Wykonawcę powyższych dokumentów wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej zostanie on jednokrotnie wezwany do ich uzupełnieia na podstawie art. 26 ust 3 ustawy PZP pod rygorem wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12 ustawy PZP 1) wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Ogłoszenia (w formie oryginału), oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy (w formie oryginału). 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do Ogłoszenia (w formie oryginału).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Skład i druk publikacji dla Instytutu Europy Środkowej w 2021r.
Dodano: 2021-02-12 - Wykonanie oraz dostawa drukowanych materiałów promocyjnych dla Gminy Lublin- publikacja
Dodano: 2021-02-09 - Instytut Europy Środkowej ul. Niecała 5, 20-080 Lublin
Dodano: 2020-12-23 - Usługa opracowania, składu, wydrukowania oraz dostawa publikacji promującej wyroby wpisane na Listę Produktów Tradycyjnych
Dodano: 2020-11-09 - Usługa wykonania 3420 kompletów pakietów edukacyjnych (1 pakiet dla rodziny) – 8 etapów.
Dodano: 2020-09-03 - Wydruk materiałów edukacyjnych do projektu wraz z dostawą – broszura, ulotka, plakat
Dodano: 2020-08-21 - Usługa wykonania 3420 kompletów pakietów edukacyjnych (1 pakiet dla rodziny) – 8 etapów.
Dodano: 2020-07-01 - Usługa składu i druku Pisma Samorządu Województwa Lubelskiego „Lubelskie.pl”
Dodano: 2020-06-23 - Wykonanie oraz dostawa drukowanych materiałów promocyjnych dla Gminy Lublin – 3 części.
Dodano: 2020-05-05 - Wykonanie oraz dostawa drukowanych materiałów promocyjnych dla Gminy Lublin – 3 części.
Dodano: 2020-04-02