Przetargi.pl
Opracowanie, druk i dystrybucja biuletynu Lubelski Informator Unijny „Puls Regionu” w 2018 roku [OP-IV.272.2.2018.PWW]

Województwo Lubelskie ogłasza przetarg

  • Adres: 20029 Lublin, ul. Artura Grottgera
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 44 16 636 , fax. 81 44 16 535
  • Data zamieszczenia: 2018-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Lubelskie
    ul. Artura Grottgera 4
    20029 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 44 16 636, fax. 81 44 16 535
    REGON: 43101917000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie, druk i dystrybucja biuletynu Lubelski Informator Unijny „Puls Regionu” w 2018 roku [OP-IV.272.2.2018.PWW]
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opracowanie, druk i dystrybucja biuletynu Lubelski Informator Unijny „Puls Regionu” w 2018 roku. Nakład: 16 000 egzemplarzy (4 000 egzemplarzy / etap). Biuletyn Lubelski Informator Unijny „Puls Regionu” adresowany jest do potencjalnych beneficjentów, beneficjentów RPO WL, a wśród nich w szczególności do jednostek samorządu terytorialnego, przedsiębiorców, organizacji pozarządowych i Powiatowych Urzędów Pracy w województwie lubelskim. Publikacja będzie stanowić rzetelne źródło informacji o działaniach instytucji odpowiadających za zarządzanie i wdrażanie Regionalnych Programów Operacyjnych na lata 2007-2013 oraz na lata 2014-2020, terminach naboru wniosków w ramach RPO WL 2014-2020, procedurach związanych ze składaniem unijnych projektów, ich oceną, realizacją oraz kontrolą, problemach, jakie napotykają beneficjenci podczas realizacji projektów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku do ogłosenia dostępny pod adresem https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu oceny spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: UWAGA!!! W celu zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania Zamawiajacy na podstawie art. 26 ust 2f ustawy PZP żąda, aby Wykonawcy złożyli powyższe dokumenty łącznie z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. W przypadku braku złożenia przez Wykonawcę powyższych dokumentów wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej zostanie on jednokrotnie wezwany do ich uzupełnieia na podstawie art. 26 ust 3 ustawy PZP pod rygorem wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12 ustawy PZP 1) wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Ogłoszenia (w formie oryginału), oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy (w formie oryginału). 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do Ogłoszenia (w formie oryginału).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach