Przetargi.pl
Opracowanie analizy techniczno-ekonomicznej dla nowego obiektu lokalizowanego na działce nr 2511

Burmistrz Gminy Kozienice ogłasza przetarg

  • Adres: 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6117100 , fax. 048 6142048
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Kozienice
    ul. Parkowa 5 5
    26-900 Kozienice, woj. mazowieckie
    tel. 048 6117100, fax. 048 6142048
    REGON: 00052374900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie analizy techniczno-ekonomicznej dla nowego obiektu lokalizowanego na działce nr 2511
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie analizy techniczno-ekonomicznej dla nowego obiektu zlokalizowanego na działce nr 2511 położonej w Kozienicach. 1. Zakres prac obejmuje opracowanie analizy techniczno-ekonomicznej dla planowanego nowego obiektu zlokalizowanego na działce nr 2511 położonej w Kozienicach -analizę techniczno-ekonomiczną dla każdej koncepcji, w tym dla koncepcji uwzględniającej aktualny stan zagospodarowania. 2. Założenia celowe: maksymalne wykorzystanie terenu, podniesienie estetyki terenu, uzyskanie ładu przestrzennego. 3. Zakres: - należy opracować min. 3 koncepcje zabudowy działki nr 2511 w sposób ekonomicznie uzasadniony wraz z kosztami ich realizacji, - analizy winny uwzględniać : - 2 różne koncepcje zgodne z wymaganiami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu przy ul. Warszawskiej w Kozienicach - Warszawska II zatwierdzonego Uchwałą nr V/52/2007 Rady Miejskiej w Kozienicach z dnia 22 lutego 2007r., - 1 koncepcję uwzględniającą wizję projektanta co do zagospodarowania działki nr 2511 wraz z możliwościami wprowadzenia zmian do istniejącego miejscowego planu zagospodarowania terenu przy ul. Warszawskiej na podstawie tej koncepcji, - winien uwzględnić funkcję, sposób użytkowania oraz potrzeby terenu, - opracowanie należy dostosować do krajobrazu i otaczającej zabudowy, - wnioski i uwagi co do możliwości wprowadzenia zmian do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu przy ul. Warszawskiej w Kozienicach na podstawie przyjętej koncepcji. Uwaga: Jedno z opracowań (koncepcji) winno przewidzieć możliwości prowadzenia działalności usługowej na terenie działki nr 2511 ( co najmniej 31 lokali usługowych). 4. Stan obecny: teren objęty opracowaniem obejmuje działkę nr 2511 o pow. 0,3445 ha, położoną w Kozienicach. Działka przylega do dróg gminnych tj. ul. Legionów i Sosnowej oraz do drogi krajowej nr 79 - ul. Warszawskiej. Zabudowana jest 25 budynkami murowanymi o charakterze usługowym, o pow. zabudowy jednego budynku ok. 50 m2. Działka jest uzbrojona w sieci: gazową, elektroenergetyczną, wod-kan, teletechniczną. 5. Analiza winna uwzględniać: - podstawę opracowania, - cel opracowania, - zakres opracowania, - charakterystykę terenu, - propozycje rozwiązań zagospodarowania działki i podstawowych obiektów , w tym obiektów kubaturowych, infrastruktury, parkingi, zieleń, - określać koszty i uwarunkowania realizacji danej koncepcji, - dostępność komunikacyjną (układ powiązań lokalnych), możliwości zaopatrzenia w wodę, gaz, ciepło, energię elektryczną, odprowadzenia ścieków, - wstępne uzgodnienie z zarządcami dróg oraz właścicielami sieci, - oddziaływanie danej koncepcji na środowisko, - ochronę interesów osób trzecich, - określenie przewidywanej rentowności i kosztów eksploatacji, - ocenę koncepcji przez autorów opracowania, - propozycje rozwiązań architektoniczno - urbanistycznych danych koncepcji (rozwiązania przestrzenne i funkcjonalne) , w tym projekty koncepcyjno-architektoniczne poszczególnych obiektów, - niezbędne uszczegółowienia w zakresie konstrukcyjno-materiałowym i instalacyjnym ( propozycje rozwiązań materiałowych), - ocena techniczno-ekonomiczna rozpatrywanych wariantów, - wszystkie niezbędne dane w celu przyjęcia danej koncepcji, -szacunkowe nakłady inwestycyjne danej koncepcji, - określenie możliwości realizacji danych koncepcji ( w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego lub jako inwestor prywatny lub w innej formie), - stopę zwrotu inwestycji dla wybranej koncepcji, - program użytkowy /w tym zapotrzebowanie na programy towarzyszące oraz problem osób niepełnosprawnych/, - inwestycje towarzyszące i pośrednie danych koncepcji, niezbędne do prawidłowego funkcjonowania inwestycji podstawowej, - wytyczne do opracowania projektów budowlanych, - przewidywane efekty. 5. W ramach zadania wykonawca jest zobowiązany do : - pozyskanie we własnym zakresie materiałów będących w zasobach odpowiednich instytucji, - wykonanie wszystkich potrzebnych pomiarów, ocen stanu istniejącego metodami zgodnymi z aktualnymi przepisami, - świadczenie prac z należytą starannością i najlepszymi praktykami, - zapewnienie kompetentnego personelu do realizacji zadania, - zapewnienie wsparcia i konsultacji w zakresie wynikającym z opracowanego opracowania, - przeprowadzenia konsultacji z Komisją Budownictwa Rady Miejskiej w Kozienicach oraz mieszkańcami, w tym właścicielami budynków zlokalizowanych na działce nr 2511 (uzyskanie pozytywnej opinii dla każdej koncepcji), - wypracowanie wspólnego stanowiska ze wskazaniem koncepcji najbardziej ekonomicznie uzasadnionej, stanowiącej podstawę dalszych prac projektowych. 6. Zakres rzeczowy winien obejmować w szczególności: część ogólną , w tym: - problemy własnościowe terenu, - program użytkowy : charakterystyka programu, wielkość i struktura, zakres rzeczowy z podziałem na inwestycje podstawowe i towarzyszące , omówienie problematyki osób niepełnosprawnych, - propozycje rozwiązań architektoniczno-budowlanych: rozwiązania przestrzenne, rozwiązania funkcjonalne, propozycje rozwiązań kon.-bud. i instalacyjnych, - oddziaływanie inwestycji na środowisko /w tym spodziewane rodzaje zanieczyszczeń i uciążliwości, elementy ochrony środowiska/, - rozwiązania komunikacyjne, - rozwiązania infrastruktury technicznej / w tym zaopatrzenie w wodę, energie elektryczną, ciepło oraz odprowadzenie ścieków, - warunki realizacji inwestycji - określenie możliwości realizacji np. w ramach partnerstwa publiczno- prywatnego, pozyskanie inwestora prywatnego lub w innej zaproponowanej formie), - planowane koszty realizacji, - propozycje rozwiązań materiałowych, - inwestycje towarzyszące i pośrednie, niezbędne do prawidłowego funkcjonowania inwestycji podstawowej, - wstępne uzgodnienia z zarządami i właścicielami sieci, część graficzną w tym: - aktualne podkłady mapowe z inwentaryzacją stanu istniejącego oraz projekt zagospodarowania terenu w skali 1:500, - rozwiązania architektoniczno-urbanistyczne projektowanej inwestycji w nawiązaniu do istniejącego układu urbanistycznego, - projekty koncepcyjne / w zakresie architektury, konstrukcji, instalacji /, w tym: rzuty poszczególnych obiektów w skali 1:200, charakterystyczne przekroje w skali 1:200, elewacje w skali 1:200, - projekty koncepcyjne układu komunikacyjnego terenu, wizualizację koncepcji w formie pokazu slajdów. 7. Forma dokumentacji projektowej: - papierowa, w 6 egz. dla każdej koncepcji - elektroniczna, w 2 egz. dla każdej koncepcji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712410009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 1.2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: 2.1. wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej: 1 usługę, o wartości łącznej co najmniej 10000,00 zł PLN (słownie PLN: dziesięć tysięcy zł ) której przedmiotem było wykonanie: - wielobranżowej koncepcji programowo-przestrzennej wraz z kalkulacją kosztów realizacji zadania lub - analizy techniczno-ekonomicznej zagospodarowania terenu lub - programu funkcjonalno-użytkowego wraz z opracowaniami ekonomicznymi lub - innego opracowania odpowiadającego swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia dla terenów przeznaczonych pod zabudowę. W celu potwierdzenia spełniania niniejszewarunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. UWAGA: Za zamówienie wykonane zamawiający rozumie takie zamówienie dla którego wydano co najmniej dokument potwierdzający, że usługi te zostały wykonane należycie lub dokument równoważny. Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców usługi zostały wykonane należycie, zawierały opinię stwierdzającą, że usługi te zostały wykonane należycie. 2.2. wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia projektanta prowadzącego branży architektonicznej wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez niego czynności. Projektant prowadzący ma posiadać następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającego aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że osoby wskazane do realizacji niniejszego zamówienia posiadają: odpowiednie uprawnienia budowlane i aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku nie dysponowania osobą określoną w pkt. 2.2. należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. UWAGA: Powyższe uprawnienia muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2006 nr 83 poz. 578 z poźń. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w pkt. 2.1., Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany z dnia wszczęcia niniejszego postępowania. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełnienia warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, na zasadzie formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą sporządzoną na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ należy załączyć: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy dotyczącą Wykonawcy jako podmiotu - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy dotyczące wszystkich urzędujących członków władz Wykonawcy, ujawnionych w rejestrze handlowym ( w przypadku spółki cywilnej dotycząca każdego z przedsiębiorców, dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą - wystawiona personalnie na ich osobę), wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Informację o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy -doświadczenie zawodowe Wykonawcy. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie (załącznik nr 2 do SIWZ). 7. Informację o osobach które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia -potencjał kadrowy, (załącznik nr 3 do SIWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi ich uprawnienia i przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. Jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, do wykazu winien dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich uprawnienia i przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. 8. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy PZP na druku stanowiącym załącznik nr 5. 9. Wskazanie przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć innemu podmiotowi (na druku oferty). 10. Stosowne Pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa - musi zostać ono złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 11. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Wykonawca może zastrzec w ofercie, iż Zamawiający nie będzie mógł ujawnić informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozienice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach