Przetargi.pl
Opracowanie analizy konsolidacji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w jednej siedzibie

Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 70-540 Szczecin, ul. Korsarzy 34
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 44 67 120 , fax. 091 44 67 120, 44 67 185
  • Data zamieszczenia: 2011-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego
    ul. Korsarzy 34 34
    70-540 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 44 67 120, fax. 091 44 67 120, 44 67 185
    REGON: 81168780751100
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie analizy konsolidacji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w jednej siedzibie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego funkcjonuje w 10 siedzibach zlokalizowanych w centrum Szczecina. 2. Ciągły wzrost zadań nakładanych na administrację samorządu województwa przekłada się na wzrastające potrzeby lokalowe. W związku z powyższym istnieje konieczność podjęcia kierunkowej decyzji o docelowym modelu funkcjonowania Urzędu Marszałkowskiego ze względu na miejsce wykonywania zadań przez jego komórki organizacyjne oraz określenia etapów dochodzenia do najkorzystniejszego rozwiązania. 3. Wybór optymalnej metody pozyskania jednej siedziby dla Urzędu Marszałkowskiego będzie poprzedzony analizą potrzeb lokalowych Zamawiającego. 4. Obowiązkiem wykonawcy będzie opracowanie analizy uwzględniającej co najmniej opisane poniżej wymagania. 5. Analiza winna uwzględniać postanowienia dokumentów strategicznych dla Miasta Szczecina i Województwa Zachodniopomorskiego. 6. Wymagane elementy analizy przedstawiają się następująco: 1) Opracowanie optymalnych potrzeb lokalowych Urzędu Marszałkowskiego winno uwzględniać następujące zagadnienia: a) lokalizacja, b) niezbędna liczba miejsc parkingowych wew. i zew., c) powierzchnia nieruchomości, d) standard nieruchomości, e) inne, określone przez Wykonawcę 2) Opracowanie ramowego programu funkcjonalno-użytkowego dla siedziby Urzędu Marszałkowskiego zawierający co najmniej: a) Ogólne właściwości funkcjonalno-użytkowe, b) Szczegółowe właściwości funkcjonalno-użytkowe wyrażone we wskaźnikach powierzchniowo-kubaturowych ustalone zgodnie z Polską Normą PN-ISO 9836:1997 Właściwości użytkowe w budownictwie. Określenie wskaźników powierzchniowych i kubaturowych, w szczególności: powierzchnie użytkowe poszczególnych pomieszczeń wraz z określeniem ich funkcji, wskaźniki powierzchniowo-kubaturowe, w tym wskaźnik określający udział powierzchni netto, inne powierzchnie, jeśli nie są pochodną powierzchni użytkowej opisanych wcześniej wskaźników, określenie wielkości możliwych przekroczeń lub pomniejszenia przyjętych parametrów powierzchni i kubatur lub wskaźników. Inne, określone przez Wykonawcę. c) Opis wymagań dotyczących: zagospodarowania terenu, architektury, konstrukcji, instalacji, obsługi komunikacyjnej, wykończenia, wyposażenia. Innych elementów zaproponowanych przez Wykonawcę. 3) Warianty scalenia UM przy uwzględnieniu różnych form jej realizacji takich jak w szczególności: a) Zakup istniejącego budynku biurowego. b) Zakup budynku biurowego w budowie. c) Zakup działki inwestycyjnej i budowa. d) Wykorzystanie nieruchomości będących w zasobach Samorządu Województwa Zachodniopomorskiego. e) inne propozycje, które Wykonawca oceni jako korzystne dla Zamawiającego (np. najem, ppp). 4) Analizę rynku nieruchomości biurowych i gruntowych pod zabudowę biurową w Szczecinie obejmującą w szczególności: a) identyfikacja/lokalizacja istniejących i planowanych nieruchomości biurowych b) popyt/podaż na powierzchnie biurowe. c) identyfikacja/lokalizacja nieruchomości gruntowych przeznaczonych pod zabudowę biurową d) popyt/podaż na nieruchomości gruntowe przeznaczone pod zabudowę biurową e) trendy rynku nieruchomości biurowych i gruntowych przeznaczonych pod zabudowę biurową w Szczecinie f) analiza cenowa (czynsz, opłaty eksploatacyjne) g) inne, określone przez Wykonawcę. 5) Analiza finansowo-ekonomiczna obejmująca w szczególności: a) koszty realizacji wariantów scalania. b) źródła finansowania zawierające w zależności od analizowanego wariantu m.in. środki własne podmiotu publicznego, w tym nieruchomości przewidziane do zbycia, kredyt bankowy, dotacje, inne formy zewnętrznego finansowania. c) obliczanie podstawowych wskaźników efektywności (IRR, NPV, NPVR, wskaźniki oparte na analizach typu: koszty-efektywność). d) analiza wrażliwości, e) inne, określone przez Wykonawcę. 6) Analiza rodzajów ryzyka obejmujących w szczególności: a) identyfikacja rodzajów ryzyka mających wpływ na realizacje projektu wraz z analizą wrażliwości projektu na rodzaje ryzyka, b) ocena prawdopodobieństwa wystąpienia poszczególnych rodzajów ryzyka, c) oszacowanie wartości poszczególnych rodzajów ryzyka, d) oszacowanie wpływu poszczególnych rodzajów ryzyka na projekt, e) Inne zaproponowane przez Wykonawców. 7) Analiza prawna rekomendowanych wariantów. 8) Analiza podatkowa rekomendowanych wariantów zmierzająca do wskazania optymalnego sposobu pozyskania siedziby, w tym poprzez powołanie spółki celowej. 9) Badanie wiarygodności podmiotów oferujących rekomendowane oferty. 7. Po wykonaniu analizy wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu co najmniej 3 (słownie: trzech) sposobów pozyskania nowej siedziby. Przedstawiane rekomendacje powinny zawierać wskazanie konkretnych nieruchomości w jakich/na jakich może być potencjalnie zlokalizowana siedziba Zamawiającego z uwzględnieniem wyników przeprowadzonych analiz. 8. Rekomendacje muszą zawierać szczegółowe informacje na temat wszystkich elementów objętych wcześniejszą analizą. 9. Opracowanie i przedłożenie rekomendacji musi być poprzedzone przeprowadzeniem przez wykonawcę rozeznania rynku w zakresie pozyskania potencjalnej siedziby. W wyniku rozeznania rynku konieczne jest zebranie wiążących ofert od podmiotów potencjalnie zainteresowanych udziałem w tworzeniu nowej siedziby Urzędu (np. oferty developerów, oferty zbycia budynków w budowie itp.) Oferty winny zawierać co najmniej najistotniejsze elementy oferty, takie jak np. cena, termin realizacji, opis budynku, opis gruntu. 10. W ramach rekomendacji oczekuje się przedstawienia harmonogramu realizacji poszczególnych wariantów rozwiązań wraz z ich gradacją względem atrakcyjności rozwiązania. 11. Rekomendacje powinny stanowić kompletne, aktualne i wiarygodne opracowanie, na podstawie którego Zamawiający będzie mógł podjąć decyzję co do konkretnego sposobu pozyskania siedziby. 12. Wraz z ofertą wymagane będzie przedstawienie metodologii realizacji usługi. Z przedstawionego dokumentu winno wynikać m.in. zrozumienie kontekstu realizacji zamówienia, organizacja procesu realizacji zamówienia. 13. Zamawiający oczekuje przedstawienia propozycji współpracy nakierowanej na zaangażowanie pracowników Zamawiającego i przekazanie im maksymalnej ilości wiedzy z zakresu tematyki przedmiotu zamówienia. Oczekuje się także opracowania organizacji kontroli jakości realizacji zamówienia, która zapewni, że wyniki analiz i testów będą rzetelne i zgodne ze stanem faktycznym. 14. Organizacja procesu realizacji zamówienia winna uwzględniać upowszechnianie dobrych praktyk przygotowania i realizacji przedsięwzięć, stosowanych na świecie. Wykonawca powinien wskazać jaka będzie skuteczność tego systemu; jakie przewidziano formy i metody współpracy Wykonawcy z pracownikami Zamawiającego przy wykonywaniu zamówienia. 15. Metodologia powinna wskazywać na narzędzia oraz metody realizacji zamówienia, w tym opis zagadnień, które należy uwzględnić podczas oceny przedsięwzięcia oraz propozycje metod oceny zarówno w fazie jego tworzenia, w toku jego realizacji oraz w fazie końcowej przedsięwzięcia oraz systematyka mierników ww. oceny; czy Wykonawca w sposób logiczny, wyczerpujący oraz odpowiedni do specyfiki inwestycji, dostarczył informacji na temat sposobu jej oceny na każdym z etapów; ponadto czy wskazał oraz przedstawił w sposób szczegółowy rodzaje wskaźników służących do oceny ww. przedsięwzięcia; czy Wykonawca uwzględnił powiązania pomiędzy monitoringiem a procesem oceny inwestycji i czy wykorzystał ww. zależności w procesie oceny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853123208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8.000,00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Sposób wykonania przedmiotu zamówienia (metodologia)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzp.pl - na tym etapie nie ma SIWZ
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach